Vrij primitieve uitspraak dit. Maar nazi's waren dan ook primitief.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.
Idd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, primitieve volkeren hebben alleen respect voor macht en geweld.
Ik had altijd een godsgruwelijke hekel aan Hans ten Broeke, maar hiervoor krijgt hij van mij toch wel een duimpje.quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:02:12IK BEN NIET VRIJ. IK MOET MEE NAAR HET ZIEKENHUIS reageer retweet
Waarom moet dit ten koste van onze belastingcenten gaan? Laat buza met belangrijke zaken bezig zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HanTenBroeke twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:59:17deze vragen gesteld aan @minbuza over arrestatie/aanhouding @umarebru in Turkije @NUnl_media @TPOnl @VVD https://t.co/vQjdqn1A7D reageer retweet
Standaard protocol in Turkije schijnt. Om te kijken of ze niet mishandeld is. Doen ze toch nog IETS goed.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:umarebru twitterde op zondag 24-04-2016 om 00:02:12IK BEN NIET VRIJ. IK MOET MEE NAAR HET ZIEKENHUIS reageer retweet
Misschien vond men dat al straf genoeg?quote:Op zondag 24 april 2016 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Met zo'n vochtig gelaat als Ebru moet je toch versteld staan dat dit niet veel eerder is gebeurd?²
WAT MOET ZE DAAR DOEN?quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
Vrij standaard vragen, als Hans ze niet had gesteld, zou iemand anders ze wel stellen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik had altijd een godsgruwelijke hekel aan Hans ten Broeke, maar hiervoor krijgt hij van mij toch wel een duimpje.
Controleren of ze nog maagd is, anders kunnen ze haar stenigen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Standaard protocol in Turkije schijnt. Om te kijken of ze niet mishandeld is. Doen ze toch nog IETS goed.
Voor haar mentale toestand? Of om haar vochtige gelaat?quote:Op zondag 24 april 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:
Ik neem aan dat er een bepaalde wet is die zegt dat wanneer iemand nog niet vervolgd is, ze het recht moeten hebben om contact met de buitenwereld te kunnen houden. Of iets in die richting.quote:Op zondag 24 april 2016 00:05 schreef Fylax het volgende:
hoe kan ze op haar telefoon als ik vragen mag?
#freeEbru
Ah, verstandig.quote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
iets met medische keuring of ze niet mishandeld is ofzo
De ware aard van het nationalistische beestje komt weer eens boven.quote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Voor haar mentale toestand? Of om haar vochtige gelaat?
Was Dennis stiekem gewoon een AIVD infiltrant?quote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dennis Honing zal ook wel vrienden hebben gemaakt met de Nederturkjes;
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
Ratquote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dennis Honing zal ook wel vrienden hebben gemaakt met de Nederturkjes;
DENNIS HONING - Turken zijn homo's. Allemaal
Satirequote:Op zondag 24 april 2016 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De ware aard van het nationalistische beestje komt weer eens boven.
Erdogan is een idioot met grootheidswaanzin.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Turken laten zien dat met hun niet valt te sollen ,heb ik respect voor als Marokkaan.
Erdogan is een leider van alle Moslims .
Denk het ook. Infiltranten zijn er veel de laatste tijd, afgelopen week op pauw was er ook zo'n infiltrant die 3 jaar lang tussen die gozers heeft geleefd.quote:Op zondag 24 april 2016 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was Dennis stiekem gewoon een AIVD infiltrant?
Mark Rutte is een homofiel en in het weekend pedofiel (satire)quote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Erdogan is een idioot met grootheidswaanzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |