Ebru Umar is door de Turkse politie meegenomen vanuit haar buitenverblijf in Kusadasi.twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:07:19Oké. Politie voor de deur timeline. Geen grap. reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:49:47Na aanleiding van deze tweet kreeg Ebru een shitstorm van Erdoganisten achter haar aan. https://t.co/BYaihkELys reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
twitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
Ga lekker trollen in ONZ ofzo.quote:
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef StaceySinger het volgende:
pffttwitter:selimkahn1990 twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:53:45de ongelovige Ebru Umar is door de politie gepakt voor haar misdadige uitspraken! laat haar voor lange tijd wegrotten in de cel! reageer retweet
twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
Heldquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef karton2 het volgende:
Ze heeft een NSB'er in haar tijdlijn in ieder geval.twitter:jitemdiaspora twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 20:52:30@umarebru well we will See ! enjoy the Last Hours i called the Police because of your Tweets Nobody can say Sommehing about our flag and pr reageer retweet
En dat is ons probleem omdat?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Maarja, Turkije tekent hiermee een doodvonnis met betrekking tot het toerisme. Goed gedaan Erdogan.
twitter:EWdeVlieger twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:51:21Ik weet niet of jullie je het realiseren maar met de arrestatie van @umarebru gaan we vanaf nu een nieuwe dimensie in. Riemen vast! reageer retweet
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Infection het volgende:
Maarja, Turkije tekent hiermee een doodvonnis met betrekking tot het toerisme. Goed gedaan Erdogan.
Dat is het probleem van Turkije. Oftewel, goed gedaan door Erdogan. Lekker z'n eigen landje naar de tering helpen. Kan er geen medelijden mee hebben.quote:
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Iets wat ze in Turkije niet kennen?
Dit ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:EWdeVlieger twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:51:21Ik weet niet of jullie je het realiseren maar met de arrestatie van @umarebru gaan we vanaf nu een nieuwe dimensie in. Riemen vast! reageer retweet
Pas maar op hoor hahaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef StaceySinger het volgende:
Dan ben jij vast blij dat je niet in Turkije woont.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.
Slaat helemaal nergens op.
Iets met persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Geralt het volgende:
Wie is dat mens buiten dat ze columniste is en waarom is er heisa over?
Haha ik maak gebruikt van de vrijheid van satire in NL , vindt het eigenlijk niks .quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan ben jij vast blij dat je niet in Turkije woont.
Ik zou niet weten waarom, ik kan me wel betere plaatsen voorstellen om in de zon te gaan liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef karton2 het volgende:
[..]
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!
Alleen de paupers die geen cent te makken hebben ja.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef karton2 het volgende:
[..]
Turkije heeft geen toeristen nodig, toeristen hebben Turkije nodig!
Zou ik je een geheim vertellen. Het is helemaal niet verplicht om mensen te beledigen. Blijkbaar vind je het stiekem toch wel leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha ik maak gebruikt van de vrijheid van satire in NL , vindt het eigenlijk niks .
Maar ja actie reactie, ik speel het spelletje gewoon mee.
Aan die gozer z'n twitterprofiel te zien, is het duidelijk dat het een pro-Erdogan terrorist is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:07 schreef StaceySinger het volgende:
KLIKLIJN: Is dit de (Duitse) NSB-Turk van dienst?
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)aan_de_deur_bij.html
En voor dat akkoord moeten we verplicht mensen daar op vakantie sturen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat vluchtelingenakkoord, daarmee zitten we nou eenmaal aan Turkije vast.
Dat is toch alleen een winsituatie voor Turkije. Hebben ze die paupers niet in hun land.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen de paupers die geen cent te makken hebben ja.
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zou ik je een geheim vertellen. Het is helemaal niet verplicht om mensen te beledigen. Blijkbaar vind je het stiekem toch wel leuk.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 22:49:47Na aanleiding van deze tweet kreeg Ebru een shitstorm van Erdoganisten achter haar aan. https://t.co/BYaihkELys reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 09:10:10Toch bizar dat zoiets nationalistisch als een vlag staat voor #fuckerdogan -het zijn er trouwens frappant minder https://t.co/GBYjElzHcM reageer retweet
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:03:25Google translate maakt meer kapot dan je lief is. Door verkeerde vertaling zien Turken deze tweet als belediging op de vlag en Erdogan. reageer retweet
De Turkse overheid kan nog wel even een lesje Nederlands gebruiken.twitter:AlptekinAkdogan twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:07:52Kustprovincies in Tur. zijn allemaal anti-Erdogan. Door de Turkse vlag op te hangen protesteren zij tegen Erdogan,die zij niet als Turk zien reageer retweet
Maar dat is wel het grootste deel van de toeristen. Dus is t mooi dat ze die niet in hun land hebben? Misschien. Maar toerisme = geld. Als t grootste deel dan weg blijft is dat vervelend.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En voor dat akkoord moeten we verplicht mensen daar op vakantie sturen.
[..]
Dat is toch alleen een winsituatie voor Turkije. Hebben ze die paupers niet in hun land.
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom schrijft ze eigenlijk niet meer voor GS? Bedacht het mij van de week ineens maar ik kon er niks over vinden.
Je zou je dan ook afzijdig kunnen houden in plaats van je verlagrn tot dat niveau op het moment dat het je uitkomt.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,
Wanneer ik hier en in de media dagelijks beledigingen zie richting de Islam en een Moslim leider als Erdogan voor geitenneuker wordt uitgemaakt verlaag ik mij idd met alle plezier tot jullie niveau.
Jawel:quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?
Wat een wijf ben jij zeg, wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En terecht , kansloos mensen en volkeren beledigen onder het mom van vrijheid van meningstuitng heeft geen doel.
Slaat helemaal nergens op.
Ze heeft zo nu en dan een column.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit voor GS geschreven?
Ik (vrouw, autist) ben op internet van alles uitgemaakt, maar ik weiger me te verlagen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iedereen elkaar met respect behandeld , waar zijn die begeleidingen goed voor? ,
Wanneer ik hier en in de media dagelijks beledigingen zie richting de Islam en een Moslim leider als Erdogan voor geitenneuker wordt uitgemaakt verlaag ik mij idd met alle plezier tot jullie niveau.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel:
http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=ebru+umar&zoek=zoek
Weer wat geleerdquote:
Het doet jou dus pijn? Grow some balls man.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee man doet geen pijn , snap alleen niet waar het goed voor is.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het doet jou dus pijn? Grow some balls man.
Je zou zelf anders best wat extra begeleiding kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |