SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nee, Ray Karels met Wat Zeg Ik Nou!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijgen we hierna Garbage met Milk?
Onze Gup zwemt op dit moment helemaal nietquote:
quote:
dan maar hopen dat het morgen in orde komt, zo niet moeten onze eigen DJ's aan de bak blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onze Gup zwemt op dit moment helemaal niet
Count me inquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het verzoek van El Presidente en Gupdokter Hiryu of we tot ten minste morgenavond vrijwilligers hebben om Gup te vervangen
Zo hee, welk een strafquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dan maar hopen dat het morgen in orde komt, zo niet moeten onze eigen DJ's aan de bak blijven
quote:
quote:
Morgen overdag kan ik wel weer, maar dan gooi ik hem wel op auto-DJquote:
Bob Rivers, blijft me verrassenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ooit gevraagd of er een nieuw R49 logo gemaakt kon waarbij een Gup uit IJS kwam springen, had dit nummer wel een leuke tune bij geweest.
Beide is okeequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels kan jij nog een uurtje doordraaien?
of
ToT kan jij het zo van Knokkels overnemen?
Ik ben zelf te moe om te draaien
Ik moet passen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het verzoek van El Presidente en Gupdokter Hiryu of we tot ten minste morgenavond vrijwilligers hebben om Gup te vervangen
Dan wachten we even op een antwoord van ToTquote:
Geen probleem. Ik zag dat jij vanmiddag al vervangend gedraaid hebtquote:
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik zag dat jij vanmiddag al vervangend gedraaid hebt
Dan wordt het enigszins lastigquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
Was ff hier in huis bezig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wachten we even op een antwoord van ToT
Ik zag het ook niet als een excuus hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
alrightyquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff hier in huis bezig.Knok mag gerust door gaan hoor!
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een excuus hoor
Niemand is een excuus verschuldigd waarom hij/zij wel of niet kan vervangen.
Als er iemand al een verontschuldiging moet aanbieden ben ik het, omdat ik de 'normale' fallback, ahum, ietwat om zeep heb geholpen
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegevenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegeven
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
Geven we gup één hele dag verlof, is ie AWOL gegaan
Na de stroom onderbreking van gisteren wil ie niet meer opkomen. Vervangende hardware komt morgen binnen.
Ach, valt wel meequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
You break it you buy it is het toch?![]()
Plus, u moet niet zeuren Vrouwe Muis.. Je doet al meeeeeeeeeeeer dan genoeg extreem goeds
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:
Veel plezier, Madquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
* knokkels checkt of ie er nog geluid uit krijgt
Wij horen in elk geval nog wél muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
Alweer USB kabel naar de kloten nu?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Ik hoop van nietquote:
Als je er hard genoeg op slaat, gaat -ie vanzelf een keer piepen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels installeert zijn muis opnieuw en kijkt of ie er weer geluid uit kan krijgen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je er hard genoeg op slaat, gaat -ie vanzelf een keer piepen...
Stroompiekje. usb kabel lag ineens onder mijn voet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alweer USB kabel naar de kloten nu?
Blind mixen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stroompiekje. usb kabel lag ineens onder mijn voet.
alles werkt wel, maar geen geluid momenteel. Kijken hoe ik dat fix
Vreemd. Wij hebben namelijk wel geluid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Anders reboot je zo toch even?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mag ook niet bij jou gebeuren. FOK! Knokkelsploeg, assembleerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik kan je sterker vertellen, doe dat bij mij en ik begin uiteindelijk te krijsen als een speenvarken
of even opnieuw opstartenquote:
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Wij hebben namelijk wel geluid.
En ik kan melden dat de Jam & Spoon remix van Relax perfect doorkwam. Er zitten nogal felle, expressieve geluiden in namelijk. Maar die bleven keurig overeind. Je settings zijn dus dik in orde.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.
Ik wil ook meeluisteren *jank*quote:
Dit is zover ik mij kan herinneren inderdaad wél een 'first'quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuw experiment op Radio 49: DJ die niks hoort
Baanbrekend, dit.
Niet piepenquote:
Alleen jammer dat door de overname van M-Audio de support van de driver van deze is stopgezet, en er een driver is overgebleven die je elke keer als je opstart handmatig moet aanpassen van 24 bit naar 16 bitquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.
Hoezo is dat nodig? Mijn audio staat ook standaard op 24 bit?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen jammer dat door de overname van M-Audio de support van de driver van deze is stopgezet, en er een driver is overgebleven die je elke keer als je opstart handmatig moet aanpassen van 24 bit naar 16 bit
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ook al hoor Knokkels niks, VNV Nation is van de partij
XiaLive for the winquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil ook meeluisteren *jank*
Oeh, telefoon op de home cinemaset. Fix ik de rest later wel
Windows 7 x64 heeft problemen met het weergeven van 24 bits muziek blijkbaar. Die trant kom ik steeds tegen met het troubleshooten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo is dat nodig? Mijn audio staat ook standaard op 24 bit?
Draait hier ook en nog nooit iets van gemerkt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 7 x64 heeft problemen met het weergeven van 24 bits muziek blijkbaar. Die trant kom ik steeds tegen met het troubleshooten.
Nou ja, er is overheen te komen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Ah, ik heb mijn hele etensplaylist even weggeklust zie ik![]()
Het moet vooral niet te makkelijk gaan en foutloos enzoHier bij DJ Knokkels
http://en.community.dell.(...)op/f/3513/t/17261307quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draait hier ook en nog nooit iets van gemerkt?
Reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Ken je niemand die je als technicus kunt laten werken als je draait?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Chocolate rain?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ene van die dode artiesten was leuk
quote:
Nee, die met de klacht dat alle goede artiesten en acteurs doodgaan en dat de Kardashians en slechte politici blijven leven.quote:
Ahquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die met de klacht dat alle goede artiesten en acteurs doodgaan en dat de Kardashians en slechte politici blijven leven.
Neiging om het volume enorm omhoog te gooien hier, maar ik kan elk moment bezoek krijgen en wil die deurbel ook nog kunnen horen!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sociaal gebeuren drastisch ingekort door te zeggen dat mijn virtuele muis dringend aandacht nodig heeft.
Sociaal gebeuren drastisch ingekort door te zeggen dat mijn virtuele muis dringend aandacht nodig heeft.
Deurbel met lampje nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neiging om het volume enorm omhoog te gooien hier, maar ik kan elk moment bezoek krijgen en wil die deurbel ook nog kunnen horen!
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat geloof ikquote:
Iets opsturen naar een ander.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.
Staat er niet inquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.
Lang verhaal kort, ik draai nu blind. Halfblind.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kom je thuis, zit knok nog te bazen. Klinkt goed mèn!
Ja, nu begrijp ik de post!quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij was weg en is weer terug....
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best wel sneu van me, want het zijn toffe lui.
Beetje afwijkende setup @ the moment, forgive mequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga over dik een kwartier sociaal doen, kan ik melden. Muziek maken, om precies te zijn.
Mischien toch even rebooten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje afwijkende setup @ the moment, forgive me
Koel! Of móest je wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ik draai nu blind. Halfblind.
XiiaLive over de home cinema set
Ja!quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga over dik een kwartier sociaal doen, kan ik melden. Muziek maken, om precies te zijn.
Ik moest wel even..quote:
Knokkels heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Godsamme, het houdt echt niet op daar.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor nu de Roemeense inzending voor het Songfestival.......
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer heet - serieus - Moment of Silence.
De zanger had een vooruitziende blik, want Roemenië mag überhaupt niet meedoen.
Hij is aan het rebooten. Zijn computer dan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok heeft de ponskaart weer laten donderen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer heet - serieus - Moment of Silence.
De zanger had een vooruitziende blik, want Roemenië mag überhaupt niet meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |