Als je een nummer hebt van iemand die dat toepastquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:43 schreef isogram het volgende:
* isogram wil zijn naam ook op de radio uitgesproken hebben
* L2B roept nog 1 x wéér 11 hè.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig houdt nu weer op met de kloonkermis...
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Fijne muziekje trouwens, Knokkels![]()
En het geluid is ook prima.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig houdt nu weer op met de kloonkermis...
scherpquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
* L2B roept nog 1 x wéér 11 hè.
"crewbashing"
Sinterklaas weet ik nog van je, maar dat is voor mij dan ook simpel te onthouden.
Mooie isogram trouwens, hè?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
* L2B roept nog 1 x wéér 11 hè.
"crewbashing"
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]klopt.
Maar niet elke user met een elfletterige ondertitel is per definitie een kloon van mij hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]klopt.
Maar niet elke user met een elfletterige ondertitel is per definitie een kloon van mij hoor
Ik wordt door vier dames afgewezen. Hebben ze er nog een muziekje onder geplakt ookquote:
Luchtpiano wordt wat lastig in zijn geval, zeker bij een stuk van Beethoven of Rachmaninov!quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vermoedt dat knokkels ook regelmatig luchtgitaar speelt
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wordt door vier dames afgewezen. Hebben ze er nog een muziekje onder geplakt ook
Klinkt nergens naar, al die gemiste akkoorden ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vermoedt dat knokkels ook regelmatig luchtgitaar speelt
Is aan het draaien niet te merken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wordt door vier dames afgewezen. Hebben ze er nog een muziekje onder geplakt ook
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt nergens naar, al die gemiste akkoorden ook
Kan ik met mijn ogen dicht en mijn handen achter mijn rug.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is aan het draaien niet te merken.
Volgens mij is het 'm ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
Die "whoa"-sample lijkt trouwens erg veel op "Relax" van Frankie Goes To Hollywood
Ik gok van welquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit trouwens een 12-inch mix of zo?
* Elfletterig maakt een note to self: Knokkels ooit vragen om de Jam & Spoon remix van "Relax" te spelen (niet nu).quote:
Volgens mij zijn we nu eindelijk bij het begin van het nummer aangekomenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gok van wel
Komt van Best Of AoN
Dat gaat om de complete mix. De yell van Frankie hebben ze vast pikke doan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef knokkels het volgende:
http://www.whosampled.com/Art-of-Noise/Kiss/
Ah, dat moet aangenaam klinken van J & S.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig maakt een note to self: Knokkels ooit vragen om de Jam & Spoon remix van "Relax" te spelen (niet nu).
oh! foei! pikkediefjes. magniequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat om de complete mix. De yell van Frankie hebben ze vast pikke doan.
Aha! Wat een leerzame dag weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Trevor Horn (die Relax produceerde) zat natuurlijk ook in Art of Noise. Het is dus geheid dezelfde sample.
Ja dan heb je standaard toestemming.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Trevor Horn (die Relax produceerde) zat natuurlijk ook in Art of Noise. Het is dus geheid dezelfde sample.
Make it soquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig idee voor een thema-uitzending, trouwens: nummers geproduceerd door Trevor Horn. Kan echt een topshow worden.
Er zijn er zelfs twee; compleet verschillend. Ze staan beide op dezelfde cd-single.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dat moet aangenaam klinken van J & S.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan heb je standaard toestemming.
Hoi ik, mag ik mijn eigen sample gebruiken?
Ja hoor
Tof, dank je. Ik
Geen dank
Die komieken van Draadstaal mochten anders hun eigen typetjes niet gebruiken toen ze naar Nederland 3 terug gingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan heb je standaard toestemming.
Hoi ik, mag ik mijn eigen sample gebruiken?
Ja hoor
Tof, dank je. Ik
Geen dank
Da's TV. Da's anders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die komieken van Draadstaal mochten anders hun eigen typetjes niet gebruiken toen ze naar Nederland 3 terug gingen.
Ok...quote:
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's TV. Da's anders.
Of zo.
Geen idee
Depersonalisatie van muzikanten door platenmaatschappijen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet weg, tomaten en paprika zaailingen ophalen. Gedoe tussendoor altijd. Knok, thanks man en tot straks!
Idem voor 2 Unlimitedquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet weg, tomaten en paprika zaailingen ophalen. Gedoe tussendoor altijd. Knok, thanks man en tot straks!
TheKnockquote:
Nee inderdaad, die ligt nog op zijn kieuwen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
TheKnock
Gup nog steeds niet uit staking?
Is er een E.T.A. afgegeven?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die ligt nog op zijn kieuwen.
HIERRRRRRRRRRR OP RRRRRRRRRRRRADIOOOOOOOOO NEGENENVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTIG-TIG-TIg-Tig-tig-tig-tig...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef ToT het volgende:
Sow, deze hoor je echt nooit meer, tegenwoordig!
Euh, ik nieweetnie. Heb er niets over gehoordquote:
Oh, dat is een heel herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Kennen jullie dat gevoel? Een te grote muziekcollectie hebben en een cd-single niet kunnen vinden als je 'm zoekt?
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
Kennen jullie dat gevoel? Een te grote muziekcollectie hebben en een cd-single niet kunnen vinden als je 'm zoekt?
Dan ga ik even informerenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Euh, ik nieweetnie. Heb er niets over gehoord
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
of ipv artiest-track #-artiest isquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup en dan is het echt irritant als je het met de zoekfunctie ook niet kunt vinden, omdat de-titel-streepjes-bevat en je dat even vergeten was.
Ik bedoelde eigenlijk meer fysiek zoeken.... met echte cd-singles en zo...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup en dan is het echt irritant als je het met de zoekfunctie ook niet kunt vinden, omdat de-titel-streepjes-bevat en je dat even vergeten was.
Ook herkenbaar, maar mijn collectie staat ook op 3 plaatsenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer fysiek zoeken.... met echte cd-singles en zo...
Ow!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eensquote:
Ow, dat wordt lastig jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik had het laatst met een nummer vice van grandmasterflash wist niet van wie het was totdat ik hem laatst weer download, 20 jaar in m'n geheugenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja![]()
14 jaar op zoek geweest naar een bepaald nummer.
Nu had ik die ook niet meer in mijn collectie, maar toch. Bijna hetzelfde
Als je de tekst nog weet, die googlen.
Ik wist niet dat ze deze gedaan hadquote:
Jouw show had me een berg pareltjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had het laatst met een nummer vice van grandmasterflash wist niet van wie het was totdat ik hem laatst weer download, 20 jaar in m'n geheugen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de cd-single gevonden
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact opquote:
Tussen 1500 stuks vinyl zoeken is nog leuker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact op
ééntje verkeerd terugplaatsen en je bent een goede namiddag verderquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tussen 1500 stuks vinyl zoeken is nog leuker.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact op
Joseph Ducreuxquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie is die Heer op het schilderij eigenlijk?![]()
Ik luisterde al een jaar of zo voordat ik begon met draaienquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
El Presidente mag wel als een hele strenge President over komen, maar hij is niet zo eng als ie lijkt hoor
Als het goed is krijg ik zo te horen wanneer Gup weer van de beademing af is.
Wowquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Joseph Ducreux
[ afbeelding ]
Hij had wel humor met zelfpotrretten!
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
ééntje verkeerd terugplaatsen en je bent een goede namiddag verder
Ik vond laatst een behoorlijk aantal elpees in verkeerde hoezenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.
LP van Abba zit nu in een hoes van Pink Floyd?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.
en die van Prince bij de dooienquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
LP van Abba zit nu in de hoes van Pink Floyd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |