Ik gok van welquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit trouwens een 12-inch mix of zo?
* Elfletterig maakt een note to self: Knokkels ooit vragen om de Jam & Spoon remix van "Relax" te spelen (niet nu).quote:
Volgens mij zijn we nu eindelijk bij het begin van het nummer aangekomenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gok van wel
Komt van Best Of AoN
Dat gaat om de complete mix. De yell van Frankie hebben ze vast pikke doan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef knokkels het volgende:
http://www.whosampled.com/Art-of-Noise/Kiss/
Ah, dat moet aangenaam klinken van J & S.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig maakt een note to self: Knokkels ooit vragen om de Jam & Spoon remix van "Relax" te spelen (niet nu).
oh! foei! pikkediefjes. magniequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat om de complete mix. De yell van Frankie hebben ze vast pikke doan.
Aha! Wat een leerzame dag weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Trevor Horn (die Relax produceerde) zat natuurlijk ook in Art of Noise. Het is dus geheid dezelfde sample.
Ja dan heb je standaard toestemming.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
Trevor Horn (die Relax produceerde) zat natuurlijk ook in Art of Noise. Het is dus geheid dezelfde sample.
Make it soquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig idee voor een thema-uitzending, trouwens: nummers geproduceerd door Trevor Horn. Kan echt een topshow worden.
Er zijn er zelfs twee; compleet verschillend. Ze staan beide op dezelfde cd-single.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dat moet aangenaam klinken van J & S.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan heb je standaard toestemming.
Hoi ik, mag ik mijn eigen sample gebruiken?
Ja hoor
Tof, dank je. Ik
Geen dank
Die komieken van Draadstaal mochten anders hun eigen typetjes niet gebruiken toen ze naar Nederland 3 terug gingen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dan heb je standaard toestemming.
Hoi ik, mag ik mijn eigen sample gebruiken?
Ja hoor
Tof, dank je. Ik
Geen dank
Da's TV. Da's anders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die komieken van Draadstaal mochten anders hun eigen typetjes niet gebruiken toen ze naar Nederland 3 terug gingen.
Ok...quote:
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Da's TV. Da's anders.
Of zo.
Geen idee
Depersonalisatie van muzikanten door platenmaatschappijen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet weg, tomaten en paprika zaailingen ophalen. Gedoe tussendoor altijd. Knok, thanks man en tot straks!
Idem voor 2 Unlimitedquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prince mocht z'n eigen naam niet eens gebruiken toen hij voor een andere platenmaatschappij ging werken, hadden we het hier gisteren nog over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |