Jouw show had me een berg pareltjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had het laatst met een nummer vice van grandmasterflash wist niet van wie het was totdat ik hem laatst weer download, 20 jaar in m'n geheugen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de cd-single gevonden
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact opquote:
Tussen 1500 stuks vinyl zoeken is nog leuker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer fysiek zoeken.... met echte cd-singles en zo...
quote:
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact op
ééntje verkeerd terugplaatsen en je bent een goede namiddag verderquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tussen 1500 stuks vinyl zoeken is nog leuker.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Elf bang is voor El Presidente... Hij neemt maar geen contact op
Joseph Ducreuxquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Wie is die Heer op het schilderij eigenlijk?![]()
Ik luisterde al een jaar of zo voordat ik begon met draaienquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon rustig kijken hoe alles werkt. En ik wil binnenkort eerst een nieuwe computer kopen, omdat ik denk dat mijn huidige PC niet stabiel genoeg is.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
El Presidente mag wel als een hele strenge President over komen, maar hij is niet zo eng als ie lijkt hoor
Als het goed is krijg ik zo te horen wanneer Gup weer van de beademing af is.
Wowquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Joseph Ducreux
[ afbeelding ]
Hij had wel humor met zelfpotrretten!
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
ééntje verkeerd terugplaatsen en je bent een goede namiddag verder
Ik vond laatst een behoorlijk aantal elpees in verkeerde hoezenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.
LP van Abba zit nu in een hoes van Pink Floyd?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de platen van de laatste keer draaien in de goede hoes stoppen.
en die van Prince bij de dooienquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
LP van Abba zit nu in de hoes van Pink Floyd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |