Ahquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die met de klacht dat alle goede artiesten en acteurs doodgaan en dat de Kardashians en slechte politici blijven leven.
Neiging om het volume enorm omhoog te gooien hier, maar ik kan elk moment bezoek krijgen en wil die deurbel ook nog kunnen horen!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sociaal gebeuren drastisch ingekort door te zeggen dat mijn virtuele muis dringend aandacht nodig heeft.
Sociaal gebeuren drastisch ingekort door te zeggen dat mijn virtuele muis dringend aandacht nodig heeft.
Deurbel met lampje nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neiging om het volume enorm omhoog te gooien hier, maar ik kan elk moment bezoek krijgen en wil die deurbel ook nog kunnen horen!
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat geloof ikquote:
Iets opsturen naar een ander.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.
Staat er niet inquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zoekt in het elfletterige woordenboek op wat "sociaal" betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |