SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nee, Ray Karels met Wat Zeg Ik Nou!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Krijgen we hierna Garbage met Milk?
Onze Gup zwemt op dit moment helemaal nietquote:
quote:
dan maar hopen dat het morgen in orde komt, zo niet moeten onze eigen DJ's aan de bak blijvenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onze Gup zwemt op dit moment helemaal niet
Count me inquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het verzoek van El Presidente en Gupdokter Hiryu of we tot ten minste morgenavond vrijwilligers hebben om Gup te vervangen
Zo hee, welk een strafquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dan maar hopen dat het morgen in orde komt, zo niet moeten onze eigen DJ's aan de bak blijven
quote:
quote:
Morgen overdag kan ik wel weer, maar dan gooi ik hem wel op auto-DJquote:
Bob Rivers, blijft me verrassenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:29 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ooit gevraagd of er een nieuw R49 logo gemaakt kon waarbij een Gup uit IJS kwam springen, had dit nummer wel een leuke tune bij geweest.
Beide is okeequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels kan jij nog een uurtje doordraaien?
of
ToT kan jij het zo van Knokkels overnemen?
Ik ben zelf te moe om te draaien
Ik moet passen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het verzoek van El Presidente en Gupdokter Hiryu of we tot ten minste morgenavond vrijwilligers hebben om Gup te vervangen
Dan wachten we even op een antwoord van ToTquote:
Geen probleem. Ik zag dat jij vanmiddag al vervangend gedraaid hebtquote:
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik zag dat jij vanmiddag al vervangend gedraaid hebt
Dan wordt het enigszins lastigquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
Was ff hier in huis bezig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wachten we even op een antwoord van ToT
Ik zag het ook niet als een excuus hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
alrightyquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff hier in huis bezig.Knok mag gerust door gaan hoor!
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een excuus hoor
Niemand is een excuus verschuldigd waarom hij/zij wel of niet kan vervangen.
Als er iemand al een verontschuldiging moet aanbieden ben ik het, omdat ik de 'normale' fallback, ahum, ietwat om zeep heb geholpen
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegevenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegeven
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
Geven we gup één hele dag verlof, is ie AWOL gegaan
Na de stroom onderbreking van gisteren wil ie niet meer opkomen. Vervangende hardware komt morgen binnen.
Ach, valt wel meequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
You break it you buy it is het toch?![]()
Plus, u moet niet zeuren Vrouwe Muis.. Je doet al meeeeeeeeeeeer dan genoeg extreem goeds
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:
Veel plezier, Madquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
* knokkels checkt of ie er nog geluid uit krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |