Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik zag dat jij vanmiddag al vervangend gedraaid hebt
Dan wordt het enigszins lastigquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
Was ff hier in huis bezig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan wachten we even op een antwoord van ToT
Ik zag het ook niet als een excuus hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet het excuus, maar ik zit in Duitsland.
Zonder apparatuur...
alrightyquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff hier in huis bezig.Knok mag gerust door gaan hoor!
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet als een excuus hoor
Niemand is een excuus verschuldigd waarom hij/zij wel of niet kan vervangen.
Als er iemand al een verontschuldiging moet aanbieden ben ik het, omdat ik de 'normale' fallback, ahum, ietwat om zeep heb geholpen
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegevenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb ik toch ook een klein knokkeltje aan meegeholpen?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt de fallback inderdaad de genadeslag gegeven
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
Geven we gup één hele dag verlof, is ie AWOL gegaan
Na de stroom onderbreking van gisteren wil ie niet meer opkomen. Vervangende hardware komt morgen binnen.
Ach, valt wel meequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
You break it you buy it is het toch?![]()
Plus, u moet niet zeuren Vrouwe Muis.. Je doet al meeeeeeeeeeeer dan genoeg extreem goeds
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:
Veel plezier, Madquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens zorgwekkende geruchten is Gup opgeslokt door een grotere soortgenoot. Het signalement van de dader: circa 3 meter lang, fel oranje van kleur. Wordt vaak rond de 10e van de maand gesignaleerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
* knokkels checkt of ie er nog geluid uit krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |