Wij horen in elk geval nog wél muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
* knokkels checkt of ie er nog geluid uit krijgt
Alweer USB kabel naar de kloten nu?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef knokkels het volgende:
Leuk dat je het zegt Elf, nu ik net ben gestruikeld over een kabel die los hing..
* knokkels checkt of ie er nog geluid uit krijgt
Ik hoop van nietquote:
Als je er hard genoeg op slaat, gaat -ie vanzelf een keer piepen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels installeert zijn muis opnieuw en kijkt of ie er weer geluid uit kan krijgen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je er hard genoeg op slaat, gaat -ie vanzelf een keer piepen...
Stroompiekje. usb kabel lag ineens onder mijn voet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alweer USB kabel naar de kloten nu?
Blind mixen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stroompiekje. usb kabel lag ineens onder mijn voet.
alles werkt wel, maar geen geluid momenteel. Kijken hoe ik dat fix
Vreemd. Wij hebben namelijk wel geluid.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Anders reboot je zo toch even?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat mag ook niet bij jou gebeuren. FOK! Knokkelsploeg, assembleerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik kan je sterker vertellen, doe dat bij mij en ik begin uiteindelijk te krijsen als een speenvarken
of even opnieuw opstartenquote:
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Wij hebben namelijk wel geluid.
En ik kan melden dat de Jam & Spoon remix van Relax perfect doorkwam. Er zitten nogal felle, expressieve geluiden in namelijk. Maar die bleven keurig overeind. Je settings zijn dus dik in orde.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.
Ik wil ook meeluisteren *jank*quote:
Dit is zover ik mij kan herinneren inderdaad wél een 'first'quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuw experiment op Radio 49: DJ die niks hoort
Baanbrekend, dit.
Niet piepenquote:
Alleen jammer dat door de overname van M-Audio de support van de driver van deze is stopgezet, en er een driver is overgebleven die je elke keer als je opstart handmatig moet aanpassen van 24 bit naar 16 bitquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft ook erg goede geluidskaart nu.
Hoezo is dat nodig? Mijn audio staat ook standaard op 24 bit?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen jammer dat door de overname van M-Audio de support van de driver van deze is stopgezet, en er een driver is overgebleven die je elke keer als je opstart handmatig moet aanpassen van 24 bit naar 16 bit
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ook al hoor Knokkels niks, VNV Nation is van de partij
XiaLive for the winquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil ook meeluisteren *jank*
Oeh, telefoon op de home cinemaset. Fix ik de rest later wel
Windows 7 x64 heeft problemen met het weergeven van 24 bits muziek blijkbaar. Die trant kom ik steeds tegen met het troubleshooten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo is dat nodig? Mijn audio staat ook standaard op 24 bit?
Draait hier ook en nog nooit iets van gemerkt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Windows 7 x64 heeft problemen met het weergeven van 24 bits muziek blijkbaar. Die trant kom ik steeds tegen met het troubleshooten.
Nou ja, er is overheen te komen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Ah, ik heb mijn hele etensplaylist even weggeklust zie ik![]()
Het moet vooral niet te makkelijk gaan en foutloos enzoHier bij DJ Knokkels
http://en.community.dell.(...)op/f/3513/t/17261307quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draait hier ook en nog nooit iets van gemerkt?
Reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Ken je niemand die je als technicus kunt laten werken als je draait?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
Chocolate rain?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die ene van die dode artiesten was leuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |