Oh, dat hebben mijn moeder en zusje ook zeggen ze ja. Heb er nog nooit wat van gemerkt moet ik zeggen. Volgens mij kun je er gewoon aan wennen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt niet kunnen uithouden. Zeker niet als ik al vroeg wakker ben en helemaal niet als ik veel zou moeten doen. Dan trillen m`n handjes na een paar uur hoor
Als je maaar lang genoeg niet ontbijt wel ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat hebben mijn moeder en zusje ook zeggen ze ja. Heb er nog nooit wat van gemerkt moet ik zeggen. Volgens mij kun je er gewoon aan wennen.
tsssquote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken of ze het zo vroeg al hebben.
[..]
weet niet, zie alleen frikandelbroodje en broodje bal daar.
ja, heel veel van die docu's maar veel zijn toch maar kut eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle Sick,fat & nearly dying series ook al gezien?
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gastenquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tsss
[..]
ja, heel veel van die docu's maar veel zijn toch maar kut eigenlijk
Oh, weet niet of ik die al heb gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gasten
Die Cowspiracy ofzo schijnt wel goed te zijn
Die is wel goed ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, weet niet of ik die al heb gezien.
dat is een mooie jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gasten
Die Cowspiracy ofzo schijnt wel goed te zijn
fixedquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi om te zien hoe milieuorganisaties mensen de boel stelselmatig BEDONDEREN.
Ga hem ook maar eens kijken danquote:
ah, weer een groot toernooiquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
EK / Polska #1: Met die dekselse Błaszczykowski
Wereldgozer die Grifte.
Mag ik dit keer de 2 slotjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, weer een groot toernooi
tijd om mij weer aan te bieden als mod
Wereldmod was jijquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
die zijn voor tong natuurlijk
en de note is weer voor JC
Toto heeft gewoon helemaal niks gedaan ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mods ooit waren:
Tjacka
Toto
Typisch
Wat een successen.
48 uur in FHF.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto heeft gewoon helemaal niks gedaan ookKan me echt niet herinneren hoe hij mod is geweest
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mods ooit waren:
Tjacka
Toto
Typisch
Wat een successen.
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Naar het altijd vrolijke Manchester. Is dat niet leuk stijn
Mag je vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind je in een slecht humeur de laatste dagen.
Strafbaar bedoel ik.quote:
En dat met zulks redelijk lekker weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strafbaar bedoel ik.
Ik vond zondag de laatste vermakelijke dag. Voor de rest is het een tegenvallende week.
?quote:
Heb jij buiten het weer nog een pluspunt aan deze week beleefd?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat met zulks redelijk lekker weer.
Ik kan al met al zeggen dat deze week tot nu toe een 8/10 is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij buiten het weer nog een pluspunt aan deze week beleefd?
Prince is dood en opeens komt AliB een slechte rap doen en laten ze allemaal prince clips zien.quote:
Het is dan ook echt ongelofelijk dat dat programma populair is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Definitief mee gestopt met dwdd. 90 procent alleen maar muziek gaat nergens over
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Definitief mee gestopt met dwdd. 90 procent alleen maar muziek gaat nergens over
Dit is grappig.quote:
Vroeger was het tof toen er echt nog actuele dingen werden besproken. Nu is het een soort incest programma wat betreft de gasten die komen. Voor elke scheet mogen oa Paul de Leeuw en Ali B aanschuiven ook al hebben ze niks met het onderwerp te maken. Vroeger nog wel eens een boer uit Friesland of een chauffeur uit Haarlem.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En soms dreigt het interessant te worden, maar dan komt die ene presentator ben zn naam ff kwijt om het onderwerp af te kappen. WANT HET MOET NIET TE MOEILIJK WORDEN.
Maakt me weinig uit wie er aanshuiven. Als er maar wat besproken wordt. Dan hebben ze al een huisband waar veel aandacht voor is. Dan wordt er in minstens 1 en soms zelfs 2 rubrieken daarbuiten ook nog over muziek geluldquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het tof toen er echt nog actuele dingen werden besproken. Nu is het een soort incest programma wat betreft de gasten die komen. Voor elke scheet mogen oa Paul de Leeuw en Ali B aanschuiven ook al hebben ze niks met het onderwerp te maken. Vroeger nog wel eens een boer uit Friesland of een chauffeur uit Haarlem.
Dinandquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las dat Kane ook (kick)boks training doet om het meeste uit z'n lichaam te halen.
Da's wel grote klasse.
De zanger van Kane jaquote:
Nooit van gehoord, maar youtube leert mij dat ik wel eens een opposites remix van een nummer van Kane heb gehoord.quote:
Maandag kwam Paul de Leeuw een stuk van zijn nieuwe musical spelen dat was gewoon pure reclame er zijn vaak van die onzin items vroeger was het echt over actueel nieuws.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit wie er aanshuiven. Als er maar wat besproken wordt. Dan hebben ze al een huisband waar veel aandacht voor is. Dan wordt er in minstens 1 en soms zelfs 2 rubrieken daarbuiten ook nog over muziek geluldPleur op man
Kende je Kane echt niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu 3 nummers opgezet.
Dit is niet veel, die Kane.
Kane is zwaar kut muziek die gozer zing door zijn neus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende je Kane echt niet?
Rain down on me is wel goed nummer. En Let it be
Tuurlijk is et reclame. Grachtengordelvriendjes he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maandag kwam Paul de Leeuw een stuk van zijn nieuwe musical spelen dat was gewoon pure reclame er zijn vaak van die onzin items vroeger was het echt over actueel nieuws.
Ik ken ook betere bands, maar echt heel slecht is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kane is zwaar kut muziek die gozer zing door zijn neus.
Ik ben het niet vaak met je eens.quote:
Op de stem na is het niet heel beroerd verder.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken ook betere bands, maar echt heel slecht is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op de stem na is het niet heel beroerd verder.
Maar wat zingt ie afschuwelijk.
Ik ken er wel veel verder van naam.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ben nu benieuwd in hoeverre je andere Nederlandse bandjes kent
3fm ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Deze Nederlandse band kan ik wel waarderen.
quote:
Dat was toch zijn vrouw ?quote:
Yes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was toch zijn vrouw ?
Die kom beter zingen als Dinand.
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was toch zijn vrouw ?
Die kom beter zingen als Dinand.
Di-rect was origineel een boyband..quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Di-rect altijd wel tof.
Alleen jammer dat die nieuwste leadsinger zo`n crackhead is
Ik ken Di-rect al vanaf toen ze begonnen en ik vond hun eerste hits niet bepaald boyband-achtigquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Di-rect was origineel een boyband..
Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst de tv programma van Herman Brood en Majoor Boszhart in die villa.
Dat was het mooiste Nederlandse tv moment dat ik ooit heb gezien
Ja, wat een GODIN was dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken Di-rect al vanaf toen ze begonnen en ik vond hun eerste hits niet bepaald boyband-achtig
Spike zit ook in een wat alternatief bandje zelfquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.
Nooit geluisterd qua puberbandjesquote:
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu dat Villa Felderhof te kijken.
Wat een briljant stel waren die 2.
Ja die ken ik toen mocht je nog roken op tvquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geluisterd qua puberbandjes
Green Day vooral![]()
En Fall Out Boygod
Paar nummertjes zijn best aardig ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.
Howel Green Day hoewel het niet mijn muziek is nog wel wat kwaliteit heeft.
Basket Casequote:Op vrijdag 22 april 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun jaren '90 liedjes zijn over het algemeen best luisterbaar.
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubersquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hebben het vak muziek maken dat "onbegrepen" pubers aantrekt echt tot een soort wetenschap verheven.
Wat slecht zeg.
Ik vraag me ook altijd af of die volwassen mensen hun eigen muziek wel serieus nemne.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubers
quote:"So now I planned the last thing you can both do as a pair
I tie both blindfolds tight around your fucking eyes to blind your stare
I don't want to alarm you, but I figured we could end this in what seems easy quick and painless
Man, so I'll get down to business
I choose you first, there's a gun, it's at your head
So laugh at me one more time but keep your face inside the bed
You sit and watch me while I do this shit and learn from what I've said."
I cocked the pistol pulled the trigger, and all I saw was red
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat was ik toch een heerlijk persoon als 13 jarige. Manmanman.
Een goede morgen begint meestal met koffie.quote:
fokkie maja dat is ook een lambalquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Een goede morgen begint meestal met koffie.
Of een broodje bal, wie?
hij doet onaardig tegen mijquote:
Zal wel een reden voor zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij doet onaardig tegen mij
dan doe ik onaardig terug
oog om oog tand om tand
crack sobersoquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:48 schreef Nouri het volgende:
crack_ zei gisteren dat ik de leukste user van fok was
crack![]()
![]()
![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn
[..]
crack soberso
quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja klopt
had foto´s van hem doorgestuurd
vond hij niet zo leuk
gewoon normalequote:Op vrijdag 22 april 2016 09:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt wel aan de foto's in kwestie maar dan verdien je het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Dat is met 99% van de vrouwen die selfies maken zo.quote:
Niemand, laten we lief doenquote:
kijk je ook geen shownieuwsquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:01 schreef Divje het volgende:
Pownews
Ik hang rond in BNW he, dan kijk je geen mainstream media.
quote:
oh dacht dat jij wel een fan was van die nicht van rtlquote:
Als je het over een rotkop hebt..quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
oh dacht dat jij wel een fan was van die nicht van rtl
Hoekomda?quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Last van mijn darmen. Heb teveel op het toilet gezeten vandaag.
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn haar wordt te lang en nu weet ik niet wat ik er mee moet![]()
![]()
Bijknippenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn haar wordt te lang en nu weet ik niet wat ik er mee moet![]()
![]()
Ja, heb gewoon zo'n matje beetje nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.
ja maar weet niet hoeeequote:
Schaar & tondeuse.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb gewoon zo'n matje beetje nukan er gewoon niks mee
[..]
ja maar weet niet hoeee
Dan alleen met een schaar, beetje bijknippen, bijpunten weetikwat. Zoals je paar weken terug zo'n foto postte. Maar toen had je beetje rood haar.quote:
wij hebben het ook wel warm in de winter hoor in een tentjequote:Op vrijdag 22 april 2016 10:33 schreef supersof het volgende:
Even vergeten hoe warm mijn kamer kan worden met de zon vol erop.
Lijkt wel een tentje in de zomer
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Last van mijn darmen. Heb teveel op het toilet gezeten vandaag.
ben je blij met de terugkeer van el salvador?quote:
Jaquote:
Wacht. Wie? Waar?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
ben je blij met de terugkeer van el salvador?
Dat vind ik nu ook van mijn haar. Tijdje terug tot schouders eraf laten knippen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.
Ja maar ik wil het nu anders, ach ik vraag wel aan de kapper. Die zijn er voorquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan alleen met een schaar, beetje bijknippen, bijpunten weetikwat. Zoals je paar weken terug zo'n foto postte. Maar toen had je beetje rood haar.
Ja! Wat doe je hier! De deur uit!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het nu anders, ach ik vraag wel aan de kapper. Die zijn er voor
alleen van gratis koffie profiterenquote:
Een gekookt eitje en sinaasappelsap en twee mini beschuitjes met kaasquote:
Wat weinigquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een gekookt eitje en sinaasappelsap en twee mini beschuitjes met kaas
RIP Tjackaquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
ik moest net poepen en toen ging ik mijn kont afvegen toen zat er bloed op mijn wc-papier
nu ben ik een nieuwe toto69
Je bent nog jong.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
kom divje we gaan weer naar bnw
er zijn teveel vrouwen hier dan slaan mijn hormonen op hol
van mijn bilfie?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent nog jong.
M'n hormonen slaan alleen nog op hol in KPD.
Echt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent nog jong.
M'n hormonen slaan alleen nog op hol in KPD.
Op FOK! dan.
Nouja, ook niet altijd neequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Daar gebeurd bij mij vaak erg weinig
Oe, worstelen?quote:
Nee.quote:
Dat is vreemd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Daar gebeurd bij mij vaak erg weinig
Mja, sommige foto's zijn wel oké maar veel van die foto's zijn mega vaag en pixel-achtig en dat is dan een foto van 'n tepel. Oké?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd nee
Soms komt er wel iets moois voorbij. Zal zelf ook eens iets posten daar.
[..]
Oe, worstelen?
[..]
Nee.
´Mijn lippen zijn zo nat aan het worden, bij de formule 1 zouden ze nu op regenbanden rijden.quote:
Mjah beetje vage foto's zijn ook wel leuk. Suspense, mysterie enzulks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, sommige foto's zijn wel oké maar veel van die foto's zijn mega vaag en pixel-achtig en dat is dan een foto van 'n tepel. Oké?![]()
Ja, ik ben kei goed in worstelen![]()
![]()
![]()
.
tr gemacht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
´Mijn lippen zijn zo nat aan het worden, bij de formule 1 zouden ze nu op regenbanden rijden.
x Fraumilena´
Dit was een van mijn raarste dms die ik had gekregen
´ Bij deze grap kan ik niet goed bij inkomen, maar je mag wel een keer in mij komen.quote:
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik welquote:
Nee, of die tepel foto's iig niet. Dat is gewoon lelijk. Je kunt tieten ook super mooi fotograferen dat het letterlijk uiers zijn en niet meer mooie borsten, dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah beetje vage foto's zijn ook wel leuk. Suspense, mysterie enzulks.
Wat is je favoriete worstel-move?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik wel
De ja ? Wat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik wel
[..]
Nee, of die tepel foto's iig niet. Dat is gewoon lelijk. Je kunt tieten ook super mooi fotograferen dat het letterlijk uiers zijn en niet meer mooie borsten, dat is wat ik bedoel.
Mijn beste worstelmove is de ja.
Ik wil gewoon mooi naakt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:00 schreef Divje het volgende:
[..]
De ja ? Wat?
Voor artistiek naakt hoef je iig niet in KPD te komen (hihi) nee. Man man man
Uh nee, linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:01 schreef Nouri het volgende:
Amarantha heb je al gekeken op het instagramaccount van mijn sig.
Zo cute.![]()
![]()
OHquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mooi naakt.
JA WEET IK VEEL IK WORSTEL TOCH NIET
Jawel, want ik het het nu niet over lelijke borsten maar over hoe ze gefotografeerd worden. Ook al vind ik de borsten of weet i kwelk deel van het lichaam niet mooi, dat is niet erg.. maar slechte foto's welquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
OHSORRY HOOR
Sommige mensen kunnen nooit mooi naakt op een foto staan
En waarom vind ik dat leuk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BEYASCRR5uu/?taken-by=rafaelruikes![]()
Ik bedoel ook dat ze geen goede foto's kunnen makenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik het het nu niet over lelijke borsten maar over hoe ze gefotografeerd worden. Ook al vind ik de borsten of weet i kwelk deel van het lichaam niet mooi, dat is niet erg.. maar slechte foto's wel
Oh, ja dat kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze geen goede foto's kunnen maken
smerig jodenjongquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:07 schreef Nouri het volgende:
https://www.instagram.com/p/BEV8ncmR5nK/?taken-by=rafaelruikes![]()
![]()
Zometeen lekker naar Manchester rijdenquote:
Ben je in Groningen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Divje als je een dikkerdje ziet met een roze eastpak tas dan ben ik het.
Ook vooral dat jaquote:
quote:
Kebab denk ik. Naja denk ik altijd als ik ga en eigenlijk altijd wordt het een bakje vis.quote:
ga je toch naar lrquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben moe en heb het koud en wil naar bed en wil knuffelen.
Allebei lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kebab denk ik. Naja denk ik altijd als ik ga en eigenlijk altijd wordt het een bakje vis.
gewoon in de pauzequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat beetje lastig als die aan t werk is
Ik kan hem wel voor je spoilen als je wilt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Typisch het volgende:
vanavond batman vs superman
volgens mij is dat niet veel
Rustig eten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Kebab is vaak zo veel in 1x. Krijg ik nooit op. Maar het is wel zo lekker.
Nog steeds no meat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maar gister al pizza gegeten
dag ervoor maccie
dag ervoor pannekoeken
dit gaat niet goed
Volgens mij ook niet, maar laat maar weten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Typisch het volgende:
vanavond batman vs superman
volgens mij is dat niet veel
Ja, als lunch vind ik dat ook te veel. Of ik draai avond en middag om, dat doe ik dan soms welquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:13 schreef Amarantha het volgende:
Kebab is vaak zo veel in 1x. Krijg ik nooit op. Maar het is wel zo lekker.
Kgggg, wil ook macquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
maar gister al pizza gegeten
dag ervoor maccie
dag ervoor pannekoeken
dit gaat niet goed
Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.quote:
klinkt ook gewoon al viesquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.
Dat laatste doe ik dan sowieso. Maar moet ik nog steeds zo vroeg redelijk veel honger hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja, als lunch vind ik dat ook te veel. Of ik draai avond en middag om, dat doe ik dan soms wel
Groenteburgerquote:
Oh, vind ik wel prima maar niet heel boeiend. Burger king heeft betere, maar daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.quote:
ga er ook nooit vrijwillig heenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.
Maar was naar film met maatje en zn zoontje. Dus moest er aan geloven
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu kebab ga eten dan ga ik vanavond gewoon broodje of bak yoghurt eten.
jijquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga er ook nooit vrijwillig heen
mckroket vind ik nog wel gaan
das wel lekker ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga er ook nooit vrijwillig heen
mckroket vind ik nog wel gaan
In Zwolle hadden ze er ook zo een, ik stond regelmatig in die rij hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
ze hebben hier zo een ijszaak waar de mensen gewoon meters buiten de deur in de rij staan
dan ben je toch niet goed
Ja eigenlijk smaakt alles wel beetje hetzelfde, maar om de zoveel tijd wil ik naar de Mac en als ik er dan ben geweest is het van 'ohja' en hoef ik weer even niet te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.
Maar was naar film met maatje en zn zoontje. Dus moest er aan geloven
Zonder brood vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Nouri het volgende:
gewoon altijd drie mckroketten
godenburger
alleen broodje beetje vies
Ik vind het vooral altijd zo bijzonder matig vullen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Ja eigenlijk smaakt alles wel beetje hetzelfde, maar om de zoveel tijd wil ik naar de Mac en als ik er dan ben geweest is het van 'ohja' en hoef ik weer even niet te gaan
Door wie? Heb je hem/haar geklapt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Laatste keer werd mijn milkshake omgegooid. WEHH![]()
![]()
ben nog steeds boos, was gewoon dom.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo bijzonder matig vullen.
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodjequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
doe eens normaal kut poolquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
euhquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodje
wie is ditquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Nouri het volgende:
oke
ik ga wel roken en daarna weer werken
x lovejullie
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom wasquote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh
hoeveel zit er dan in die broodje
waar baseer jij dit op?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Want die broodjes zijn echt precies niets
Ach, gezellig maccie doen. Loik loik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom was![]()
Maar nee, we hebben gezegd er een andere keer nog heen te gaan dus dan is t vast goed. Wel irritant dat ik dit zelf moet doen maar oke, zo zijn sommige mensen ja tochhh
Goedzo!quote:
bedoel geewoon als waardeoordeel over de kwaliteit van die broodjesquote:
Zat er ook een happy ending aan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb van de mac alleen maar happy meal gehad.
nee, ik weet verder ook niet hoe betrouwbaar het is.. maar kan me wel voorstellen dat ze daar veel suikers in doen. Groote kcalding van heel zo'n burger kan ik me alsnog niet voorstellen maar okequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel geewoon als waardeoordeel over de kwaliteit van die broodjes
kan ook niet vinden de nutritioninfo
Helaas niet nodig, ik was echt boos toen ik mn milkshake kwijt was. Ja verdomme zin in man. Ben net klein kindjequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedzo!
Op je strepen staan potverdomme. En anders op de grond gaan liggen gillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |