Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst de tv programma van Herman Brood en Majoor Boszhart in die villa.
Dat was het mooiste Nederlandse tv moment dat ik ooit heb gezien
Ja, wat een GODIN was dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken Di-rect al vanaf toen ze begonnen en ik vond hun eerste hits niet bepaald boyband-achtig
Spike zit ook in een wat alternatief bandje zelfquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.
Nooit geluisterd qua puberbandjesquote:
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu dat Villa Felderhof te kijken.
Wat een briljant stel waren die 2.
Ja die ken ik toen mocht je nog roken op tvquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geluisterd qua puberbandjes
Green Day vooral![]()
En Fall Out Boygod
Paar nummertjes zijn best aardig ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.
Howel Green Day hoewel het niet mijn muziek is nog wel wat kwaliteit heeft.
Basket Casequote:Op vrijdag 22 april 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun jaren '90 liedjes zijn over het algemeen best luisterbaar.
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubersquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hebben het vak muziek maken dat "onbegrepen" pubers aantrekt echt tot een soort wetenschap verheven.
Wat slecht zeg.
Ik vraag me ook altijd af of die volwassen mensen hun eigen muziek wel serieus nemne.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubers
quote:"So now I planned the last thing you can both do as a pair
I tie both blindfolds tight around your fucking eyes to blind your stare
I don't want to alarm you, but I figured we could end this in what seems easy quick and painless
Man, so I'll get down to business
I choose you first, there's a gun, it's at your head
So laugh at me one more time but keep your face inside the bed
You sit and watch me while I do this shit and learn from what I've said."
I cocked the pistol pulled the trigger, and all I saw was red
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat was ik toch een heerlijk persoon als 13 jarige. Manmanman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |