Door wie? Heb je hem/haar geklapt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Laatste keer werd mijn milkshake omgegooid. WEHH![]()
![]()
ben nog steeds boos, was gewoon dom.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo bijzonder matig vullen.
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodjequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
doe eens normaal kut poolquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
euhquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodje
wie is ditquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Nouri het volgende:
oke
ik ga wel roken en daarna weer werken
x lovejullie
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom wasquote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh
hoeveel zit er dan in die broodje
waar baseer jij dit op?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Want die broodjes zijn echt precies niets
Ach, gezellig maccie doen. Loik loik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom was![]()
Maar nee, we hebben gezegd er een andere keer nog heen te gaan dus dan is t vast goed. Wel irritant dat ik dit zelf moet doen maar oke, zo zijn sommige mensen ja tochhh
Goedzo!quote:
bedoel geewoon als waardeoordeel over de kwaliteit van die broodjesquote:
Zat er ook een happy ending aan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb van de mac alleen maar happy meal gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |