Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.quote:
klinkt ook gewoon al viesquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.
Dat laatste doe ik dan sowieso. Maar moet ik nog steeds zo vroeg redelijk veel honger hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja, als lunch vind ik dat ook te veel. Of ik draai avond en middag om, dat doe ik dan soms wel
Groenteburgerquote:
Oh, vind ik wel prima maar niet heel boeiend. Burger king heeft betere, maar daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik die fish-o-filet heb gegeten kom ik er denk ik nooit meer.
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.quote:
ga er ook nooit vrijwillig heenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.
Maar was naar film met maatje en zn zoontje. Dus moest er aan geloven
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nu kebab ga eten dan ga ik vanavond gewoon broodje of bak yoghurt eten.
jijquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga er ook nooit vrijwillig heen
mckroket vind ik nog wel gaan
das wel lekker ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga er ook nooit vrijwillig heen
mckroket vind ik nog wel gaan
In Zwolle hadden ze er ook zo een, ik stond regelmatig in die rij hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Typisch het volgende:
ze hebben hier zo een ijszaak waar de mensen gewoon meters buiten de deur in de rij staan
dan ben je toch niet goed
Ja eigenlijk smaakt alles wel beetje hetzelfde, maar om de zoveel tijd wil ik naar de Mac en als ik er dan ben geweest is het van 'ohja' en hoef ik weer even niet te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk is alles vies bij maccie man.
Maar was naar film met maatje en zn zoontje. Dus moest er aan geloven
Zonder brood vragen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Nouri het volgende:
gewoon altijd drie mckroketten
godenburger
alleen broodje beetje vies
Ik vind het vooral altijd zo bijzonder matig vullen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Crack_ het volgende:
Ja eigenlijk smaakt alles wel beetje hetzelfde, maar om de zoveel tijd wil ik naar de Mac en als ik er dan ben geweest is het van 'ohja' en hoef ik weer even niet te gaan
Door wie? Heb je hem/haar geklapt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Laatste keer werd mijn milkshake omgegooid. WEHH![]()
![]()
ben nog steeds boos, was gewoon dom.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral altijd zo bijzonder matig vullen.
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodjequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
doe eens normaal kut poolquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat smerige broodje gaat jou echt vullen.
euhquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
Niet dat het vult, maar vriend werkte bij mac en die zei wel meeste kcal van burger komt uit het broodje
wie is ditquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Nouri het volgende:
oke
ik ga wel roken en daarna weer werken
x lovejullie
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom wasquote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh
hoeveel zit er dan in die broodje
waar baseer jij dit op?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Want die broodjes zijn echt precies niets
Ach, gezellig maccie doen. Loik loik.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar werd wel boos. En kan er nu nog boos om worden omdat het gewoon zo tyfus dom was![]()
Maar nee, we hebben gezegd er een andere keer nog heen te gaan dus dan is t vast goed. Wel irritant dat ik dit zelf moet doen maar oke, zo zijn sommige mensen ja tochhh
Goedzo!quote:
bedoel geewoon als waardeoordeel over de kwaliteit van die broodjesquote:
Zat er ook een happy ending aan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb van de mac alleen maar happy meal gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |