Hoekomda?quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Last van mijn darmen. Heb teveel op het toilet gezeten vandaag.
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn haar wordt te lang en nu weet ik niet wat ik er mee moet![]()
![]()
Bijknippenquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn haar wordt te lang en nu weet ik niet wat ik er mee moet![]()
![]()
Ja, heb gewoon zo'n matje beetje nuquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.
ja maar weet niet hoeeequote:
Schaar & tondeuse.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb gewoon zo'n matje beetje nukan er gewoon niks mee
[..]
ja maar weet niet hoeee
Dan alleen met een schaar, beetje bijknippen, bijpunten weetikwat. Zoals je paar weken terug zo'n foto postte. Maar toen had je beetje rood haar.quote:
wij hebben het ook wel warm in de winter hoor in een tentjequote:Op vrijdag 22 april 2016 10:33 schreef supersof het volgende:
Even vergeten hoe warm mijn kamer kan worden met de zon vol erop.
Lijkt wel een tentje in de zomer
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Last van mijn darmen. Heb teveel op het toilet gezeten vandaag.
ben je blij met de terugkeer van el salvador?quote:
Jaquote:
Wacht. Wie? Waar?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:39 schreef Nouri het volgende:
[..]
ben je blij met de terugkeer van el salvador?
Dat vind ik nu ook van mijn haar. Tijdje terug tot schouders eraf laten knippen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo'n nadeel als je het kort knipt, dat tussenstadium tussen kort en langer is meestal maar drie keer niks.
Ja maar ik wil het nu anders, ach ik vraag wel aan de kapper. Die zijn er voorquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan alleen met een schaar, beetje bijknippen, bijpunten weetikwat. Zoals je paar weken terug zo'n foto postte. Maar toen had je beetje rood haar.
Ja! Wat doe je hier! De deur uit!quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het nu anders, ach ik vraag wel aan de kapper. Die zijn er voor
alleen van gratis koffie profiterenquote:
Een gekookt eitje en sinaasappelsap en twee mini beschuitjes met kaasquote:
Wat weinigquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een gekookt eitje en sinaasappelsap en twee mini beschuitjes met kaas
RIP Tjackaquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:47 schreef Nouri het volgende:
ik moest net poepen en toen ging ik mijn kont afvegen toen zat er bloed op mijn wc-papier
nu ben ik een nieuwe toto69
Je bent nog jong.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:49 schreef Nouri het volgende:
kom divje we gaan weer naar bnw
er zijn teveel vrouwen hier dan slaan mijn hormonen op hol
van mijn bilfie?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent nog jong.
M'n hormonen slaan alleen nog op hol in KPD.
Echt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent nog jong.
M'n hormonen slaan alleen nog op hol in KPD.
Op FOK! dan.
Nouja, ook niet altijd neequote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Daar gebeurd bij mij vaak erg weinig
Oe, worstelen?quote:
Nee.quote:
Dat is vreemd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?![]()
Daar gebeurd bij mij vaak erg weinig
Mja, sommige foto's zijn wel oké maar veel van die foto's zijn mega vaag en pixel-achtig en dat is dan een foto van 'n tepel. Oké?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, ook niet altijd nee
Soms komt er wel iets moois voorbij. Zal zelf ook eens iets posten daar.
[..]
Oe, worstelen?
[..]
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |