Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zag laatst de tv programma van Herman Brood en Majoor Boszhart in die villa.
Dat was het mooiste Nederlandse tv moment dat ik ooit heb gezien
Ja, wat een GODIN was dat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ze hem ging wassen in de badkuip mooi moment.
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken Di-rect al vanaf toen ze begonnen en ik vond hun eerste hits niet bepaald boyband-achtig
Spike zit ook in een wat alternatief bandje zelfquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Spike was punk maar toen ze bekend werden gingen ze van die Good Charlotte Boyband rock muziek maken.
Nooit geluisterd qua puberbandjesquote:
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu dat Villa Felderhof te kijken.
Wat een briljant stel waren die 2.
Ja die ken ik toen mocht je nog roken op tvquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan je ook het interview van Theo van Gogh met Bart de Graaf aanraden twee veel te vroeg gevallen unieke personen.
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geluisterd qua puberbandjes
Green Day vooral![]()
En Fall Out Boygod
Paar nummertjes zijn best aardig ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om de quasi-diepgang van die puberbandjes.
Howel Green Day hoewel het niet mijn muziek is nog wel wat kwaliteit heeft.
Basket Casequote:Op vrijdag 22 april 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En hun jaren '90 liedjes zijn over het algemeen best luisterbaar.
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubersquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hebben het vak muziek maken dat "onbegrepen" pubers aantrekt echt tot een soort wetenschap verheven.
Wat slecht zeg.
Ik vraag me ook altijd af of die volwassen mensen hun eigen muziek wel serieus nemne.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel apart dat die depressie emo bandjes niet echt meer de norm is voor pubers
quote:"So now I planned the last thing you can both do as a pair
I tie both blindfolds tight around your fucking eyes to blind your stare
I don't want to alarm you, but I figured we could end this in what seems easy quick and painless
Man, so I'll get down to business
I choose you first, there's a gun, it's at your head
So laugh at me one more time but keep your face inside the bed
You sit and watch me while I do this shit and learn from what I've said."
I cocked the pistol pulled the trigger, and all I saw was red
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat was ik toch een heerlijk persoon als 13 jarige. Manmanman.
Een goede morgen begint meestal met koffie.quote:
fokkie maja dat is ook een lambalquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Een goede morgen begint meestal met koffie.
Of een broodje bal, wie?
hij doet onaardig tegen mijquote:
Zal wel een reden voor zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij doet onaardig tegen mij
dan doe ik onaardig terug
oog om oog tand om tand
crack sobersoquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:48 schreef Nouri het volgende:
crack_ zei gisteren dat ik de leukste user van fok was
crack![]()
![]()
![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal wel een reden voor zijn
[..]
crack soberso
quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja klopt
had foto´s van hem doorgestuurd
vond hij niet zo leuk
gewoon normalequote:Op vrijdag 22 april 2016 09:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt wel aan de foto's in kwestie maar dan verdien je het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Dat is met 99% van de vrouwen die selfies maken zo.quote:
Niemand, laten we lief doenquote:
kijk je ook geen shownieuwsquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:01 schreef Divje het volgende:
Pownews
Ik hang rond in BNW he, dan kijk je geen mainstream media.
quote:
oh dacht dat jij wel een fan was van die nicht van rtlquote:
Als je het over een rotkop hebt..quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
oh dacht dat jij wel een fan was van die nicht van rtl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |