Oh, dat hebben mijn moeder en zusje ook zeggen ze ja. Heb er nog nooit wat van gemerkt moet ik zeggen. Volgens mij kun je er gewoon aan wennen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt niet kunnen uithouden. Zeker niet als ik al vroeg wakker ben en helemaal niet als ik veel zou moeten doen. Dan trillen m`n handjes na een paar uur hoor
Als je maaar lang genoeg niet ontbijt wel ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat hebben mijn moeder en zusje ook zeggen ze ja. Heb er nog nooit wat van gemerkt moet ik zeggen. Volgens mij kun je er gewoon aan wennen.
tsssquote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken of ze het zo vroeg al hebben.
[..]
weet niet, zie alleen frikandelbroodje en broodje bal daar.
ja, heel veel van die docu's maar veel zijn toch maar kut eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle Sick,fat & nearly dying series ook al gezien?
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gastenquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tsss
[..]
ja, heel veel van die docu's maar veel zijn toch maar kut eigenlijk
Oh, weet niet of ik die al heb gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gasten
Die Cowspiracy ofzo schijnt wel goed te zijn
Die is wel goed ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, weet niet of ik die al heb gezien.
dat is een mooie jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel bizar vaak die metamorfoses van die gasten
Die Cowspiracy ofzo schijnt wel goed te zijn
fixedquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi om te zien hoe milieuorganisaties mensen de boel stelselmatig BEDONDEREN.
Ga hem ook maar eens kijken danquote:
ah, weer een groot toernooiquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
EK / Polska #1: Met die dekselse Błaszczykowski
Wereldgozer die Grifte.
Mag ik dit keer de 2 slotjes.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, weer een groot toernooi
tijd om mij weer aan te bieden als mod
Wereldmod was jijquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
die zijn voor tong natuurlijk
en de note is weer voor JC
Toto heeft gewoon helemaal niks gedaan ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mods ooit waren:
Tjacka
Toto
Typisch
Wat een successen.
48 uur in FHF.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto heeft gewoon helemaal niks gedaan ookKan me echt niet herinneren hoe hij mod is geweest
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste mods ooit waren:
Tjacka
Toto
Typisch
Wat een successen.
Nee.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Naar het altijd vrolijke Manchester. Is dat niet leuk stijn
Mag je vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind je in een slecht humeur de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |