Mjah beetje vage foto's zijn ook wel leuk. Suspense, mysterie enzulks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, sommige foto's zijn wel oké maar veel van die foto's zijn mega vaag en pixel-achtig en dat is dan een foto van 'n tepel. Oké?![]()
Ja, ik ben kei goed in worstelen![]()
![]()
![]()
.
tr gemacht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
´Mijn lippen zijn zo nat aan het worden, bij de formule 1 zouden ze nu op regenbanden rijden.
x Fraumilena´
Dit was een van mijn raarste dms die ik had gekregen
´ Bij deze grap kan ik niet goed bij inkomen, maar je mag wel een keer in mij komen.quote:
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik welquote:
Nee, of die tepel foto's iig niet. Dat is gewoon lelijk. Je kunt tieten ook super mooi fotograferen dat het letterlijk uiers zijn en niet meer mooie borsten, dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah beetje vage foto's zijn ook wel leuk. Suspense, mysterie enzulks.
Wat is je favoriete worstel-move?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik wel
De ja ? Wat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een uitnodiging, maar oke. Dat wil ik wel
[..]
Nee, of die tepel foto's iig niet. Dat is gewoon lelijk. Je kunt tieten ook super mooi fotograferen dat het letterlijk uiers zijn en niet meer mooie borsten, dat is wat ik bedoel.
Mijn beste worstelmove is de ja.
Ik wil gewoon mooi naakt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:00 schreef Divje het volgende:
[..]
De ja ? Wat?
Voor artistiek naakt hoef je iig niet in KPD te komen (hihi) nee. Man man man
Uh nee, linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:01 schreef Nouri het volgende:
Amarantha heb je al gekeken op het instagramaccount van mijn sig.
Zo cute.![]()
![]()
OHquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mooi naakt.
JA WEET IK VEEL IK WORSTEL TOCH NIET
Jawel, want ik het het nu niet over lelijke borsten maar over hoe ze gefotografeerd worden. Ook al vind ik de borsten of weet i kwelk deel van het lichaam niet mooi, dat is niet erg.. maar slechte foto's welquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
OHSORRY HOOR
Sommige mensen kunnen nooit mooi naakt op een foto staan
En waarom vind ik dat leuk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BEYASCRR5uu/?taken-by=rafaelruikes![]()
Ik bedoel ook dat ze geen goede foto's kunnen makenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik het het nu niet over lelijke borsten maar over hoe ze gefotografeerd worden. Ook al vind ik de borsten of weet i kwelk deel van het lichaam niet mooi, dat is niet erg.. maar slechte foto's wel
Oh, ja dat kloptquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat ze geen goede foto's kunnen maken
smerig jodenjongquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:07 schreef Nouri het volgende:
https://www.instagram.com/p/BEV8ncmR5nK/?taken-by=rafaelruikes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |