Strafbaar bedoel ik.quote:
En dat met zulks redelijk lekker weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strafbaar bedoel ik.
Ik vond zondag de laatste vermakelijke dag. Voor de rest is het een tegenvallende week.
?quote:
Heb jij buiten het weer nog een pluspunt aan deze week beleefd?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat met zulks redelijk lekker weer.
Ik kan al met al zeggen dat deze week tot nu toe een 8/10 is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij buiten het weer nog een pluspunt aan deze week beleefd?
Prince is dood en opeens komt AliB een slechte rap doen en laten ze allemaal prince clips zien.quote:
Het is dan ook echt ongelofelijk dat dat programma populair is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Definitief mee gestopt met dwdd. 90 procent alleen maar muziek gaat nergens over
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Definitief mee gestopt met dwdd. 90 procent alleen maar muziek gaat nergens over
Dit is grappig.quote:
Vroeger was het tof toen er echt nog actuele dingen werden besproken. Nu is het een soort incest programma wat betreft de gasten die komen. Voor elke scheet mogen oa Paul de Leeuw en Ali B aanschuiven ook al hebben ze niks met het onderwerp te maken. Vroeger nog wel eens een boer uit Friesland of een chauffeur uit Haarlem.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En soms dreigt het interessant te worden, maar dan komt die ene presentator ben zn naam ff kwijt om het onderwerp af te kappen. WANT HET MOET NIET TE MOEILIJK WORDEN.
Maakt me weinig uit wie er aanshuiven. Als er maar wat besproken wordt. Dan hebben ze al een huisband waar veel aandacht voor is. Dan wordt er in minstens 1 en soms zelfs 2 rubrieken daarbuiten ook nog over muziek geluldquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was het tof toen er echt nog actuele dingen werden besproken. Nu is het een soort incest programma wat betreft de gasten die komen. Voor elke scheet mogen oa Paul de Leeuw en Ali B aanschuiven ook al hebben ze niks met het onderwerp te maken. Vroeger nog wel eens een boer uit Friesland of een chauffeur uit Haarlem.
Dinandquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las dat Kane ook (kick)boks training doet om het meeste uit z'n lichaam te halen.
Da's wel grote klasse.
De zanger van Kane jaquote:
Nooit van gehoord, maar youtube leert mij dat ik wel eens een opposites remix van een nummer van Kane heb gehoord.quote:
Maandag kwam Paul de Leeuw een stuk van zijn nieuwe musical spelen dat was gewoon pure reclame er zijn vaak van die onzin items vroeger was het echt over actueel nieuws.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit wie er aanshuiven. Als er maar wat besproken wordt. Dan hebben ze al een huisband waar veel aandacht voor is. Dan wordt er in minstens 1 en soms zelfs 2 rubrieken daarbuiten ook nog over muziek geluldPleur op man
Kende je Kane echt niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu 3 nummers opgezet.
Dit is niet veel, die Kane.
Kane is zwaar kut muziek die gozer zing door zijn neus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende je Kane echt niet?
Rain down on me is wel goed nummer. En Let it be
Tuurlijk is et reclame. Grachtengordelvriendjes he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maandag kwam Paul de Leeuw een stuk van zijn nieuwe musical spelen dat was gewoon pure reclame er zijn vaak van die onzin items vroeger was het echt over actueel nieuws.
Ik ken ook betere bands, maar echt heel slecht is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kane is zwaar kut muziek die gozer zing door zijn neus.
Ik ben het niet vaak met je eens.quote:
Op de stem na is het niet heel beroerd verder.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken ook betere bands, maar echt heel slecht is het nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |