twitter:pauwnl twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:07:36Verdrietig nieuws: popartiest @prince is vandaag overleden. Vanavond eren we de poplegende in #Pauw. https://t.co/cHmW2nn1yK reageer retweet
quote:
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!quote:[ Bericht 50% gewijzigd door Karina op 21-04-2016 22:50:00 (eentje is wel genoeg zippo) ]
Touchequote:Op donderdag 21 april 2016 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!
Ik ook toen ik als baby in mijn eerste volgescheten luier keek.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet nog precies waar ik was toen ik Sylvana voor het eerst zag.
Daar gaat het ook al over Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Stop eens met Humberto zeggen. Ik krijg er de rillingen van.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Ik vind het wel leuk als Humberto gaat dansenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Maar dat is een negert die kan zijn ritmische impulsen niet beheersen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doetquote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind hequote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doet
Hij is gewoon nep.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind he
Ook alleen maar omdat 'ie zwart is.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen omdat ie een grote piemel heeft denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet nep. Maar goed ik mis de helft. Laters.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon nep.
Net zoals die hele RTL kliek
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat ie een grote piemel heeft denk ik.
En nu opdonderen naar het Tantopic
Dit is geen kwestie van vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet nep. Maar goed ik mis de helft. Laters.
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.quote:
Zeer eens. Eng gezelschap dat RTLquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon nep.
Net zoals die hele RTL kliek
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.
Ik kan me van Sanne Wallis herinneren dat ze dat deed met Gerard Jolingquote:Op donderdag 21 april 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.
Als 98 je geboortejaar is kan ik me voorstellen dat je haar werkelijke achtergrond niet kent. Juist als het op muziek aan komt, is ze wel legit als liefhebber en iemand die daadwerkelijk de kans heeft gehad met mensen te hebben gesproken.quote:
Oooohhquote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Twee schoten door het hoofd en nooit meer over praten
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Specularium is nu een grapje aan het verzinnen.
Wat is vroeger voor jou? Je bent 12 ofzoquote:Op donderdag 21 april 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vroeger wel leuk. Nu een karikatuur van zichzelf.
Peter R heeft aangegeven dat er 2 onderwerpen zijn waar hij geen verstand van heeft: kunst en muziek.quote:
Een oude Matthijs van Nieuwkerk.quote:
Valt me toch tegen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter R heeft aangegeven dat er 2 onderwerpen zijn waar hij geen verstand van heeft: kunst en muziek.
Hard gelachen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Als 98 je geboortejaar is kan ik me voorstellen dat je haar werkelijke achtergrond niet kent. Juist als het op muziek aan komt, is ze wel legit als liefhebber en iemand die daadwerkelijk de kans heeft gehad met mensen te hebben gesproken.
Jaren 90quote:Op donderdag 21 april 2016 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is vroeger voor jou? Je bent 12 ofzo
Peter lijkt me wel een U2-fan.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Peter R heeft aangegeven dat er 2 onderwerpen zijn waar hij geen verstand van heeft: kunst en muziek.
Ja, over Ivo Niehe.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we het nog ergens anders over hebben?
Zeg het maar, waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we het nog ergens anders over hebben?
http://www.dumpert.nl/med(...)mavo_in_tilburg.htmlquote:Op donderdag 21 april 2016 23:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeg het maar, waar wil je het over hebben?
Dat is normaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)mavo_in_tilburg.html
Helemaal haar onderwerp.quote:
Niemand die haar wil vastpakken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel te lui om te gaan staan natuurlijk
Er moet meer met de moslims gepraat worden in plaats van over de moslimsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje moslim-moe. Er wordt veel over ze gesproken maar het is niet echt productief ofzo.
De chemokar komt volgende week.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen katoen om te plukken in de woonboot
Dat gebabbel over moslimsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje moslim-moe. Er wordt veel over ze gesproken maar het is niet echt productief ofzo.
Nice memequote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gebabbel over moslims![]()
Op mute zetten en over naar de chinese televisie. Daar weten ze wat je met zulke discussies moet doen.
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gebabbel over moslims![]()
Op mute zetten en over naar de chinese televisie. Daar weten ze wat je met zulke discussies moet doen.
Had je alleen maar LTL4 daar?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.
De pro-islam blik van Sylvana is voldoende.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Raar dat de VARA hier aandacht aan schenkt.
Ik wil morgen een pro-islam item als tegengif.
Er worden te weinig aanslagen gepleegd uit naam van het vliegende spaghettimonster om aandacht te krijgen in een talkshow.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijd voor het vliegende spaghettimonster
Kan iemand deze meme uitleggen?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:22 schreef Caland het volgende:
Ojee. Het woord Zaltbommel is gevallen. Tong80 in 3,2,1
Oei, dit wordt ruzie, je weet dat het of tong80 of Tong is toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:22 schreef Caland het volgende:
Ojee. Het woord Zaltbommel is gevallen. Tong80 in 3,2,1
Tonggod.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, dit wordt ruzie, je weet dat het of tong80 of Tong is toch?
De Marokkanen zouden proberen de fabriek te stelenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Polen werken wel hard in fabrieken. Die zijn wel productief. Je zult nooit een fabriek vol hardwerkende Marokkaanse jongeren aantreffen.
Daar is ze!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In sommige gevangenissen doet men ook fabriekswerkquote:Op donderdag 21 april 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Polen werken wel hard in fabrieken. Die zijn wel productief. Je zult nooit een fabriek vol hardwerkende Marokkaanse jongeren aantreffen.
En terecht, die hoort z'n hele leven dat ie koning wordt en zn moeder overleeft hem onderhand, zonder af te tredenquote:
Als je heel goed kijkt, zie je Albertooooooooo in de bosjes liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En ze heeft er iets van 30 of zo.
[ afbeelding ]
Pauw wil geen bloed op tafel.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Waarom nodigen ze nooit Erdogan aanhangers uit
Ik vind Erdogan juist een beetje slap ogen, weke man.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkaanse koning zag er ook wel uit als een baas, Marokkanen en Turken hebben sterke leiders nodig.
Hollande en Cameron zijn geen sterke leidersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkaanse koning zag er ook wel uit als een baas, Marokkanen en Turken hebben sterke leiders nodig.
Dom ogende man ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind Erdogan juist een beetje slap ogen, weke man.
* noodgang meldt belediging Erdogan bij consulaatquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben Zwitser, ik heb al zijn geld, hij kan me niks maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
* noodgang meldt belediging Erdogan bij consulaat
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Waarom mag die genocide niet gebeurd zijn? Ik ga toch ook geen gruweldaden van Nederlanders in Indië ontkennen? Dat gebeurde in die tijd.
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoor
Geen feitenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoor
Op de middelbare school inderdaad niet. Ook niet over de 2e WO. Het eerste was daarbij ook nog eens een onderwerp dat in de schoolonderzoeken behandeld werd.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.
Is toch geen complete onzin? Er zijn daar best lelijke dingen gebeurdquote:
Wat hebben jullie voor niveau geschiedenis gehad dan? Niks over WOII.. raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op de middelbare school inderdaad niet. Ook niet over de 2e WO. Het eerste was daarbij ook nog eens een onderwerp dat in de schoolonderzoeken behandeld werd.
ongelooflijk ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ah, pappa heeft wat zendtijd geregeld.
ZO SPREEK JE HET UIT TOCH?!?!quote:
Wel iets over de 2e WO, maar wel heel erg het toontje van hoe we allemaal het verzet steunde en de joden probeerden te beschermen en verbergen, terwijl het tegendeel zo ongeveer waar was. Heeft weinig met niveau te maken, maar gewoon met het vertellen van een manipulatief verhaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor niveau geschiedenis gehad dan? Niks over WOII.. raar.
Niet te vergelijken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijdersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wel iets over de 2e WO, maar wel heel erg het toontje van hoe we allemaal het verzet steunde en de joden probeerden te beschermen en verbergen, terwijl het tegendeel zo ongeveer waar was.
Wat is dit voor een merkwaardige falsificatie van de geschiedenis?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijders
Manipulatie van feiten. Ontkennen van wandaden.... Jawel.quote:
De Aziatische kant van de oorlog had eigenlijk best wel de aandacht destijds.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijders
Mja maar je moet ook blij zijn dat de opmars bij Berlijn gestopt is.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier wel . Waren verschrikkelijke mensen en het westen heeft de oorlog gewonnen terwijl de oorlog daar 100 keer erger was . Maar geen woord daarover hoor .quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is gewoon een feitquote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is dit voor een merkwaardige falsificatie van de geschiedenis?
Dat dan weer welquote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mja maar je moet ook blij zijn dat de opmars bij Berlijn gestopt is.
Op mijn Zwitserse prive-school was er behoorlijk veel aandacht voor de Russen in WOI en WOIIquote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier wel . Waren verschrikkelijke mensen en het westen heeft de oorlog gewonnen terwijl de oorlog daar 100 keer erger was . Maar geen woord daarover hoor .
Neutraliteitgodquote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Op mijn Zwitserse prive-school was er behoorlijk veel aandacht voor de Russen in WOI en WOII
Op Nederlandse scholen ook hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Op mijn Zwitserse prive-school was er behoorlijk veel aandacht voor de Russen in WOI en WOII
De grote meerderheid van Duitse soldaten sneuvelde aan het Oostfront.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe hebben de Russen ons bevrijd dan?
Geen idee ik noem maar 8 miljoen doden bij de Russen tegen 1 miljoen doden bij de Duitsersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe hebben de Russen ons bevrijd dan?
Je hebt het over "ons". Russen hebben 0.0 bijdrage geleverd aan de bevrijding van westelijk Europa.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De grote meerderheid van Duitse soldaten sneuvelde aan het Oostfront.
D-Day krijgen we altijd een enorme powerwank over met AMERICA AMERICA!!! EAGLE! en dat leverde 100K aan dode moffen op.
Tegelijkertijd was er operatie Baration van de Russen: 800K dode moffen.
Daarnaast waar het west-front uit meerdere landen bestond was het Oostfront toch echt Moeder Rusland met wat partizanen.
Zonder de Russen was dat West-Front vrijwel onneembaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt het over "ons". Russen hebben 0.0 bijdrage geleverd aan de bevrijding van westelijk Europa.
Overigens zou je in Tjechië, Hongarije, Polen etc. eens moeten vragen hoe ontzettend welkom de "bevrijders" waren. De Russische bezetting van Praag bijvoorbeeld, treurig.
Klopt daar is iedereen het over eens dat het barbaren waren, neemt niet weg dat zonder de Russen de geallieerden niet zo ver zouden komen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt het over "ons". Russen hebben 0.0 bijdrage geleverd aan de bevrijding van westelijk Europa.
Overigens zou je in Tjechië, Hongarije, Polen etc. eens moeten vragen hoe ontzettend welkom de "bevrijders" waren. De Russische bezetting van Praag bijvoorbeeld, treurig.
En Engeland proberen aan te vallen. Goering was lui.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De grootste fout van Hitler is gewoon het binnenvallen van de USSR geweest.
Hij had toch geen keus, anders had ie geen olie meer en de Russen hadden genoeg daar in Zuid Kaukasus, als hij dat gebied zou krijgen dan was ie onafhankelijk qua grondstoffen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De grootste fout van Hitler is gewoon het binnenvallen van de USSR geweest.
Dan wel maar dat zou nooit gebeurd zijn door de onverzettelijkheid van het Russische volk die gewoon complete zerg rush tactieken gebruikte en zonder wapen te strijd trokken om die dan maar uit de handen van een dode soldaat te trekken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij had toch geen keus, anders had ie geen olie meer en de Russen hadden genoeg daar in Zuid Kaukasus, als hij dat gebied zou krijgen dan was ie onafhankelijk qua grondstoffen.
Met een ander Luftwaffenhoofd was Engeland best wel te doen geweestquote:Op donderdag 21 april 2016 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En Engeland proberen aan te vallen. Goering was lui.
Onverzettelijkheid van het Russische volkquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dan wel maar dat zou nooit gebeurd zijn door de onverzettelijkheid van het Russische volk die gewoon complete zerg rush tactieken gebruikte en zonder wapen te strijd trokken om die dan maar uit de handen van een dode soldaat te trekken.
Alles van de moffen was superieur in kwaliteit, maar niet in aantallen.
Je Tiger mag dan nog wel een monster van een tank zijn maar daar heb je niks aan als er 30 inferieure T-34's op je af rijden.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onverzettelijkheid van het Russische volk
Gewoon achterlijke gedwongen opoffering.
Van deze gasten ken ik alleen Ad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Gasten vanavond:
• Abdi Nageeye
• Monic Hendrickx
• Ad Visser
• Saskia Belleman
• Koen Voskuil
Die Saskia kan wel een tentje op gaan zetten in de studioquote:Op vrijdag 22 april 2016 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Gasten vanavond:
• Abdi Nageeye
• Monic Hendrickx
• Ad Visser
• Saskia Belleman
• Koen Voskuil
Ik heb meer een gezicht voor de radioquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Ties misschien kun jij daar rechtbankverslaggever worden als Saskia ziek is
Jij bent een kind van het heelalquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb meer een gezicht voor de radio
Sow dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent een kind van het heelal
Niet minder dan de bomen en de sterren
Nee, ze zoog gewoon.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Pauw is gefrustreerd dat hij die chick nooit in zijn bed gekregen heeft.
Dan moet ik je gelijk geven. Au.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
Pauw zei ''hij vluchtte naar Nederland''. Alsof je even naar Nederland vlucht.
Prince bezocht de concerten van grootheid Joling.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:12 schreef Pedroso het volgende:
'Ik hou er zo van' van Gerard Joling is ook door Prince geschreven.
Volgens mij ben jij fan van Chris Isaakquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Dit vind ik een goed nummer van Stevie Nicks
Doodsoorzaak bekend dus (niet van mijzelf)quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Prince bezocht de concerten van grootheid Joling.
Dat klopt aardigquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij fan van Chris Isaak
Oorkanker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doodsoorzaak bekend dus (niet van mijzelf)
Heeft ie ooit meer dan 2 nummers gehad dan ?quote:
Nee, jij leeft nog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:14 schreef Pedroso het volgende:
Doodsoorzaak bekend dus (niet van mijzelf)
Ik ken er ook maar een paarquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft ie ooit meer dan 2 nummers gehad dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |