ongelooflijk ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ah, pappa heeft wat zendtijd geregeld.
ZO SPREEK JE HET UIT TOCH?!?!quote:
Wel iets over de 2e WO, maar wel heel erg het toontje van hoe we allemaal het verzet steunde en de joden probeerden te beschermen en verbergen, terwijl het tegendeel zo ongeveer waar was. Heeft weinig met niveau te maken, maar gewoon met het vertellen van een manipulatief verhaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor niveau geschiedenis gehad dan? Niks over WOII.. raar.
Niet te vergelijken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoor
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijdersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Wel iets over de 2e WO, maar wel heel erg het toontje van hoe we allemaal het verzet steunde en de joden probeerden te beschermen en verbergen, terwijl het tegendeel zo ongeveer waar was.
Wat is dit voor een merkwaardige falsificatie van de geschiedenis?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijders
Manipulatie van feiten. Ontkennen van wandaden.... Jawel.quote:
De Aziatische kant van de oorlog had eigenlijk best wel de aandacht destijds.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de Russen nooit zo uitgebreid besproken worden, onze bevrijders
Mja maar je moet ook blij zijn dat de opmars bij Berlijn gestopt is.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier wel . Waren verschrikkelijke mensen en het westen heeft de oorlog gewonnen terwijl de oorlog daar 100 keer erger was . Maar geen woord daarover hoor .quote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |