Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Waarom mag die genocide niet gebeurd zijn? Ik ga toch ook geen gruweldaden van Nederlanders in Indië ontkennen? Dat gebeurde in die tijd.
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoor
Geen feitenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nederland is (bijna) net zo hypocriet. Ik heb tijdens mijn geschiedenislessen echt nooit het eerlijke verhaal over Indië gehoord hoor
Op de middelbare school inderdaad niet. Ook niet over de 2e WO. Het eerste was daarbij ook nog eens een onderwerp dat in de schoolonderzoeken behandeld werd.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De complete ontkenning van Turkije is gewoon zielig.
Is toch geen complete onzin? Er zijn daar best lelijke dingen gebeurdquote:
Wat hebben jullie voor niveau geschiedenis gehad dan? Niks over WOII.. raar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Op de middelbare school inderdaad niet. Ook niet over de 2e WO. Het eerste was daarbij ook nog eens een onderwerp dat in de schoolonderzoeken behandeld werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |