En terecht, die hoort z'n hele leven dat ie koning wordt en zn moeder overleeft hem onderhand, zonder af te tredenquote:
Als je heel goed kijkt, zie je Albertooooooooo in de bosjes liggen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En ze heeft er iets van 30 of zo.
[ afbeelding ]
Pauw wil geen bloed op tafel.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:31 schreef PSVCL het volgende:
Waarom nodigen ze nooit Erdogan aanhangers uit
Ik vind Erdogan juist een beetje slap ogen, weke man.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkaanse koning zag er ook wel uit als een baas, Marokkanen en Turken hebben sterke leiders nodig.
Hollande en Cameron zijn geen sterke leidersquote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef DrDentz het volgende:
De Marokkaanse koning zag er ook wel uit als een baas, Marokkanen en Turken hebben sterke leiders nodig.
Dom ogende man ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind Erdogan juist een beetje slap ogen, weke man.
* noodgang meldt belediging Erdogan bij consulaatquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
TR gemachtquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben Zwitser, ik heb al zijn geld, hij kan me niks maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
* noodgang meldt belediging Erdogan bij consulaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |