twitter:pauwnl twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:07:36Verdrietig nieuws: popartiest @prince is vandaag overleden. Vanavond eren we de poplegende in #Pauw. https://t.co/cHmW2nn1yK reageer retweet
quote:
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!quote:[ Bericht 50% gewijzigd door Karina op 21-04-2016 22:50:00 (eentje is wel genoeg zippo) ]
Touchequote:Op donderdag 21 april 2016 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!
Ik ook toen ik als baby in mijn eerste volgescheten luier keek.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet nog precies waar ik was toen ik Sylvana voor het eerst zag.
Daar gaat het ook al over Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Stop eens met Humberto zeggen. Ik krijg er de rillingen van.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Ik vind het wel leuk als Humberto gaat dansenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Maar dat is een negert die kan zijn ritmische impulsen niet beheersen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doetquote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind hequote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doet
Hij is gewoon nep.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind he
Ook alleen maar omdat 'ie zwart is.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen omdat ie een grote piemel heeft denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet nep. Maar goed ik mis de helft. Laters.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon nep.
Net zoals die hele RTL kliek
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat ie een grote piemel heeft denk ik.
En nu opdonderen naar het Tantopic
Dit is geen kwestie van vinden.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet nep. Maar goed ik mis de helft. Laters.
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.quote:
Zeer eens. Eng gezelschap dat RTLquote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon nep.
Net zoals die hele RTL kliek
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.
Ik kan me van Sanne Wallis herinneren dat ze dat deed met Gerard Jolingquote:Op donderdag 21 april 2016 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sylvana gaat weer de hele tijd praten alsof ze er heel veel vanaf weet en vijf minuten voor tijd roept ze "waar hebben we het eigenlijk over?", net als tijdens een aflevering uit het referendum.
Als 98 je geboortejaar is kan ik me voorstellen dat je haar werkelijke achtergrond niet kent. Juist als het op muziek aan komt, is ze wel legit als liefhebber en iemand die daadwerkelijk de kans heeft gehad met mensen te hebben gesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |