twitter:pauwnl twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:07:36Verdrietig nieuws: popartiest @prince is vandaag overleden. Vanavond eren we de poplegende in #Pauw. https://t.co/cHmW2nn1yK reageer retweet
quote:
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!quote:[ Bericht 50% gewijzigd door Karina op 21-04-2016 22:50:00 (eentje is wel genoeg zippo) ]
Touchequote:Op donderdag 21 april 2016 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina wil ook minder Sylvana. Minder minder minder!!!!
Ik ook toen ik als baby in mijn eerste volgescheten luier keek.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet nog precies waar ik was toen ik Sylvana voor het eerst zag.
Daar gaat het ook al over Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Stop eens met Humberto zeggen. Ik krijg er de rillingen van.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eerst wel even Humberto en heel misschien zap ik daarna naar Pauw.
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Ik vind het wel leuk als Humberto gaat dansenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die gaan meedansen als er een liedje komt, heel eng.
Maar dat is een negert die kan zijn ritmische impulsen niet beheersen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjamberto kijkt er dan met open bek naar.
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doetquote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat Humberto (sorry Sked) iets meer met muziek heeft dan Pauw.
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind hequote:Op donderdag 21 april 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die faket het beter, zoals ie met zo'n beetje alles doet
Hij is gewoon nep.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben weer de enige die Humberto leuk vind he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |