Dat is normaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)mavo_in_tilburg.html
Helemaal haar onderwerp.quote:
Niemand die haar wil vastpakken.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel te lui om te gaan staan natuurlijk
Er moet meer met de moslims gepraat worden in plaats van over de moslimsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje moslim-moe. Er wordt veel over ze gesproken maar het is niet echt productief ofzo.
De chemokar komt volgende week.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen katoen om te plukken in de woonboot
Dat gebabbel over moslimsquote:Op donderdag 21 april 2016 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje moslim-moe. Er wordt veel over ze gesproken maar het is niet echt productief ofzo.
Nice memequote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gebabbel over moslims![]()
Op mute zetten en over naar de chinese televisie. Daar weten ze wat je met zulke discussies moet doen.
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gebabbel over moslims![]()
Op mute zetten en over naar de chinese televisie. Daar weten ze wat je met zulke discussies moet doen.
Had je alleen maar LTL4 daar?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben in China geweest en het enige wat ik daar op tv zag was overheidsnieuws, dramaseries over middeleeuws china, vechtfilms en schijtlollige spelshows. De normale chinees komt niet aan het woord, Henk en Ingrid bestaan er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |