quote:
ben je alweer aan het stofzuigenquote:
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.quote:
het was ook zo maar een opmerkingquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.
Alternatief zonder slangquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed excuusquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gelopen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn huis is schoon, mijn bed is schoon, hard gelopen, hond uitgelaten, tijd om in het zonnetje te zitten.
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.quote:
Dat valt zéker mee danquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
En natuurlijk een nieuwe looproute ..quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef FANN het volgende:
ik wist niet eens dat jij een hond had trouwens
ah..... adoptiehondquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.
Adoptiehond
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... adoptiehonddat zijn de beste
net áls logeerkinderen
Wel uitkijken met woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.
Genoeg fijne en rustige looproute hier, alleen daar geniet ik al van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef FANN het volgende:
Oh ja je bent verhuistnieuwe plekjes ontdekken
mooiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg fijne en rustige looproute hier, alleen daar geniet ik al van.
Inderdaad, op de meeste stukken werd de wind opgevangen door bomen maar op de open stukken was aardig wat woei.quote:
Het is echt heel fijn wonen hier, Donald en ik zeggen het nog steeds een paar keer per week tegen elkaar dat we een goede keuze hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooien dan nog het zonnetje erbij... komt wel goed daaro
Jullie hebben vast nog dat vakantiegevoel....quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt heel fijn wonen hier, Donald en ik zeggen het nog steeds een paar keer per week tegen elkaar dat we een goede keuze hebben gemaakt.
Ja, dat hebben wij ook, lekker toch een vakantiegevoel in je eigen huis.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie hebben vast nog dat vakantiegevoel....dat had ik héél erg toen wij vanuit de bijlmer naar hier waren gekomen, heerlijk gevoel is dat
Jah...quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook, lekker toch een vakantiegevoel in je eigen huis.
Oh die moet ik weer aan de oplader leggenquote:
Ik ben gekomen tot het stuk over het aanlijnen van kinderen, maar nog zie ik niet wat het artikel met deze smilie te doen heeftquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
ik val in de herhaling maar als je wil weten waarvoor dezeis uitgevonden moet je NWS / Vermiste kleuter Gorinchem overleden lezen
ik heb geen idee wat je metquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
ik val in de herhaling maar als je wil weten waarvoor dezeis uitgevonden moet je NWS / Vermiste kleuter Gorinchem overleden lezen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gekomen tot het stuk over het aanlijnen van kinderen, maar nog zie ik niet wat het artikel met deze smilie te doen heeft
Ja misschien eerst maar even weer checken... Anders houdt ie er na 30 min al weer mee op...quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die moet ik weer aan de oplader leggen
Over de hamer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:27 schreef FANN het volgende:
Mijn arme moedertje had het er 80 jaar later nóg over
Dat is als je zelfs iets stoms hebt gedaan, maar Sas heeft toch niks stoms bij deze kleuter gedaan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik wist ook niet wat ik van dezemoest denken
we gaan vast nog horen wat ze bedoelde.... iedereen heeft andere gedachtes bij sommige smiley'squote:Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is als je zelfs iets stoms hebt gedaan, maar Sas heeft toch niks stoms bij deze kleuter gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eind goed al goed![]()
maar ik bedoel maar..............
Ah net zoals ik ooit bijna gestikt was door een zuurbal in de tuin van de dokterquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dooie over mijn zus die bijna verzoop in een bak spinazie
Ja, kan zomaar gebeuren... bij iedereen dat bedoel ik ook te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah net zoals ik ooit bijna gestikt was door een zuurbal in de tuin van de dokter
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:42 schreef FANN het volgende:
Hoe meer ik daar lees hoe meer zin ik krijg om aan die Madam dat spinazie verhaal te vertellen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:34 schreef FANN het volgende:
Het zat namelijk zó....
even voor Sas....
Gelukkig maar, dat had anders af kunnen lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eind goed al goed![]()
maar ik bedoel maar..............
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Vond ik ook altijd stiekemquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het zo'n grappig verhaal van die bak spinazie
die madam is érgquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik volg dat topic van dat verdronken jongetje vanaf het begin en lees vol verbazing en met kromme tenen de kots van madam
Ik heb laatst even gekeken, maar ik kon me er niet toe zetten om alles te gaan lezen daar en dat hou ik maar zoquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik volg dat topic van dat verdronken jongetje vanaf het begin en lees vol verbazing en met kromme tenen de kots van madam
Madam April.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:09 schreef drakin het volgende:
kots van madam? Is er een user die zich madam noemt
Ja gisteren eventjes. Toen zei ik dat je er niet was , maar gewoon welkom was, meldde hij dat ie hier al eerder was geweest in de periode van de heropening.. Verder heb ik hem nog niet weer gezien..quote:
Ik lees het nu, ze is echt de perfecte moeder die haar kinderen achter slot en grendel houdt zodat ze nooit wat kunnen overkomen. Ooit een eigen leven kunnen leiden zal er ook niet inzitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:23 schreef Treehut362 het volgende:
ok netto inhoud المحتوى الصافيZolang je je zelf nog maar kunt volgen Hut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb lentebokquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je je zelf nog maar kunt volgen Hut...
Bakeliet. net zoietsquote:
Pikachu!quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:04 schreef Treehut362 het volgende:
My favorite is Mewtwo, Zekrom, Milotic, Diancee, O-ho, and many more.
Geniet er lekker van Hutquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb lentebok
Dit mooie volgouden bier, met het frisse aroma van citrusvruchten, doet denken aan de lente. Deze lentebok is fris en lichtzoet van smaak
Dragonballquote:
Verkoop me datquote:
in de container geflikkerdquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet het in de tuin of verkoop het aan Hut
Hut wel toen bestond fok nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet het in de tuin of verkoop het aan Hut
Jammerquote:
Heb je de oven en de keuken wel even goed gelucht en zo ? Er zijn twijfels over hoe gevaarlijk het wel is dat spul..quote:
Of de oudste bewoner in een boomhutquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
o jee, straks krijgen we nog het oudste konijn, dan wordt dat dat konijn van Sas
wie is dat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de man die de meeste flessen mee zn graf inneemt...
Ik een pikante bonen/groenteschotel met kipgehaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
Anyways.... ik hb Patatjes me ei gegeten en een bak tomaten
klonk goed...........tot het kipgehaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een pikante bonen/groenteschotel met kipgehakt
kan je ook nog ''normaal'' praten Hut?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
"Always" is a popular song written by Irving Berlin in 1925, as a wedding gift for his wife Ellin McKay, whom he married in 1926, and to whom he presented the substantial royalties. The song was supposed to be used for the Marx Brothers' Broadway musical The Cocoanuts but was cut by Berlin during out-of-town tryouts.
"Always" is een populair lied geschreven door Irving Berlin in 1925, als huwelijksgeschenk voor zijn vrouw Ellin Mackay, met wie hij trouwde in 1926, en aan wie hij presenteerde de aanzienlijke royalties. Het lied werd verondersteld te worden gebruikt voor de Marx Brothers 'Broadway musical The Cocoanuts maar werd door Berlijn uitgesneden tijdens het out-of-town tryouts.
Is ook mn eerste keer.. beetje kipshoarma achtig..Ik twijfelde nog om het achterwege te laten.. Andere keer.. Heb wel weer een hele pan vol.. Dat wordt weer diepvriezenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
klonk goed...........tot het kipgehakt![]()
ik weet nooit wat ik me bij kipgehakt moet voorstellen, ja gehakt van kip, maar het klinkt raar...
nooit gegeten trouwens, dus ik weet niet of het lekker is
Hahahahhahahaaquote:
Zeg dat wel ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik dacht Vette deurbelquote:
dat neemt de box op en kijk ik als ik alleen ben, leuke serie maar ik word er intens verdrietig vanquote:
Morgen drukke dag doeiquote:
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
doe maar verslag, misschien kunnen we er uiteindelijk om lachen
Heb ik.quote:
misschien kan je er uiteindelijk om lachen bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik.
Ik ga met m'nj tijd mee. Val soms trtug op oude waarden.
Ik ga nu slapen. Ben erg moe. Bwen van de alternative muzie,. Gotaren vrienden in bandhes hele labnjd doorgereids. Wer meetr en talk again ?
Trusten liefst5e DESC van FOK! dit is geposty op m'n tandvlees. Niet dronken. Nekaf. De4 lAATSTE druppel. Maak er watr van
Ik stromp[el. Duik m'n bed in. Ha ha ha Ben zo moe. Sommigen gerjennen dit vamn me 40+sers schrik niet.Tot later. :
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
Aap zag vandaag een kikker vallen, hij zei:
'he Kermittet suicide'
Aap kan wel Engels en Mathias niet... Ja grappigquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
Aap zag vandaag een kikker vallen, hij zei:
'he Kermittet suicide'
goed ik zal het vertelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan je er uiteindelijk om lachen bedoel ik
Janken om een kapotte autoquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertelen.
Gevalletje pech.
oh dear, en hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertellen
knipperdeknip
om een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon een hele zware dag gehad en vooral veel pech. maar dat is een constante in mijn leven volgens mij.
mwaa, het gaat redelijk maar ik ben erg onrustig nog steedsquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dear, en hoe gaat het nu met je?
en dat laatste is natuurlijk pertinente onzin
Nou Nou.... dat is een heel avontuur, maar er wáren best veel mensen bereid om je te helpen dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertelen.
ik reed vandaag op de snelweg vanuit amsterdam richting alkmaar. helaas was mijn auto niet in orde dus, dat wist ik al eerder. op een gegevenmoment begon met auto steeds harder te trillen en sturen ging steeds moeilijker. ik vond dat eng want ik zat dus op de snelweg en ik reed 100 km. mijn auto begon dus steeds harder te trillen en langsaam aan ging het trillen over in schokken. ik werd nu echt bang en ik dacht dus dat 1 van mijn banden lek was, zo leek dat teminste. ik heb toen mijn auto op de vluchtstrook geparkeerd en heb het nagekeken en ik had dus geen lekken banden. dus ik deed weer een poging en reed weer de snelweg op. me auto begon weer te schokken en toen werd ik echt heel erg bang. ik vertraagde mijn snelheid tot 80 km maar dat hielp niet. ik wist gewoon dat ik beter niet verder kon rijden en reed mijn auto naar de texaco toe die langs de snelweg zit, in uitgeest. ik heb toen een vriend van mij gebeld en vroeg hem om hulp, maar ik raakte in paniek en begon dus hard te huilen. ik wist het gewoon ff niet meer. en als ik eenmaal in huilen uitbarst dan duurt dat lang. die vriend van mij heeft helaas geen rijbewijs dus hij kon niks doen om mij te helpen en vroeg toen aan zijn vader (die wel een rijbewijs heeft) of die mij wou helpen. dus die vader reed dus naar mij toe en heeft mij een lift naar huis gegeven. mijn auto heb ik helaas achter moeten laten bij texaco. nou eenmaal thuis aangekomen heb ik naar ANWB gebeld maar ik had helaas geen lidmaatschap want die had ik afgezegd. dus moest ik weer de hele mikmak aan gegevens doorgeven en ik raakte gefrustreerd. met als gevolg dat ik een scene maakt door de telefoon. die vrouw vertelde mij ook dat ik bij mijn auto aanwezig moest zijn als de ANWB hulpdiensd zou ariveren bij mijn auto. ik had geen vervoer dus heb mijn baas maar gebeld en gevraagd om hulp. gelukig wou hij mij helpen en heeft mij met zijn busje naar texaco gebracht. daar aangekomen moesten we wachten want de ANWBhulpdienst was te laat. toen die man eindelijk ariveerde keek hij ff naar mijn auto om te kijken wat er aan de hand was. later kreeg ik ruzie met die ANWB gozer omdat zijn toon mij niet beviel. en uiteindlijk hebben we besloten dat hij mij auto zou wegslepen naar mijn dealer. die baas van mij heeft mij weer teruggebracht en godzijdank mag ik zijn busje nu lenen totdat mijn auto weer is gemaakt. ik heb dus nu zijn busje....zeg maar.
om een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon een hele zware dag gehad en vooral veel pech. maar dat is een constante in mijn leven volgens mij.
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janken om een kapotte auto![]()
Sorry hoor
Ga wat eerder naar bed Tong dit is ook niet normaalquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen. Ben erg moe.
Trusten liefst5e DESC van FOK! dit is geposty op m'n tandvlees. Niet dronken. Nekaf. De4 lAATSTE druppel. Maak er watr van
Ik stromp[el. Duik m'n bed in. Ha ha ha Ben zo moe. Sommigen gerjennen dit vamn me 40+sers schrik niet.Tot later. :
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Nou.... dat is een heel avontuur, maar er wáren best veel mensen bereid om je te helpen dus
dat is dat wel weer héél positief Mattthias![]()
en we hebben állemaal wel eens pech hoor, niet alleen jij
BEKIJK HET NOU VAN DE POSITIEVE KANT!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.
zie je nou..... dáár moet je aan denken....quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.
Middle of nowhere? Je reed op de A9!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.
net aan gelukig! maar ik moet nu nog steeds gaan opwaarderen. stom dat ik dat iedere keer vergeet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
BEKIJK HET NOU VAN DE POSITIEVE KANT!![]()
Je had nét beltegoed genoeg
Is een wijze lesquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
net aan gelukig! maar ik moet nu nog steeds gaan opwaarderen. stom dat ik dat iedere keer vergeet.
Hoe oud was je auto?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.
Ik denk niet dat ik een bitch benquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
ah... ik weet al waarom je dat denkt, nee hoor
Als hij pech heeft welquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou achteraf kan Mattias er misschien ook wel om lachen
tuurlijk nu wel! en gelukig is me auto over een paar dagen weer gemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou achteraf kan Mattias er misschien ook wel om lachen
that's the spirit !quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tuurlijk nu wel! en gelukig is me auto over een paar dagen weer gemaakt
quote:
Is er al bekend wat het probleem was/is?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tuurlijk nu wel! en gelukig is me auto over een paar dagen weer gemaakt
hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zie je hoe snel het kan veranderen?
nu heb je straks een leuk verhaal voor je kleinkinderen![]()
Opa had eens pech....ja ja toen reden de auto's nog op benzine en gas
![]()
etc. ec. et....
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hahahaweetje dat je best wel grappig bent.
![]()
of meschien vliegen ze wel met straalauto'squote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
Tegen die tijd dat je Opa bent vliegen ze met helicoptertjes rond ofzo
had ik al gezienquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs die ouwe hont haalt het op FOK NWS / Oudste hond ter wereld overleden
Maar ik was hier al eerderquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik al gezienik heb daar uren geleden al gepost
in lk geval zal de benzine tegen die tijd wel op zijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
of meschien vliegen ze wel met straalauto's
waar is hier?quote:
jaa. het schijnt dat het onderdeel dat de motor vast houd is los geschoten ofzo. dus eigenlijk komt het erop neer dat de motor niet goed vast zit. en dus voledig los had kunnen raken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al bekend wat het probleem was/is?
ja maar hoe kan dat eigenlijk, ik bedoel benzine kunnen ze toch onbeperkt blijven maken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
in lk geval zal de benzine tegen die tijd wel op zijn
Toen hadden we die vergelijkingen over Hut MM en zo en die kaalste eendquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is hier?
40+ was jij hier eerder dan ik?kan best, ik heb geen idee wanneer ik kwam binnenvallen
benzine maken ze niet Mop, dat pompen ze uit de grondquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar hoe kan dat eigenlijk, ik bedoel benzine kunnen ze toch onbeperkt blijven maken?
ow...... vandaag bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen hadden we die vergelijkingen over Hut MM en zo en die kaalste eend
ehmquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
benzine maken ze niet Mop, dat pompen ze uit de grond
Ja bij de Texaco en de Shell langs de weg... Maar er wordt gestaakt in Koeweit las ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... vandaag bedoel je?
Ja toen was jij eerder
eej maar jij hebt dat dus ook wel eens meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar we hebben allemaal toch wel zulke verhalen?
Ik wel in elk geval![]()
ooh.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man wat is allemaal heb meegemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eej maar jij hebt dat dus ook wel eens meegemaakt?
ik zei het verkeerdquote:
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man wat is allemaal heb meegemaakt![]()
Heb je even?![]()
het is véél in elk geval en ook veel pech
ook langs de snelweg?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
Ik 3 keer pech... 1 keer anwb in moeten schakelen...
ik denk dat we hier allemaal wel eens pech hebben gehad hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.
onze Fan is fervent spookrijdsterquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.
woow! jij hebt duidelijk veel meegemaakt! maar..... spookrijden? hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat we hier allemaal wel eens pech hebben gehad hoor![]()
heb jij wel eens ''spookgereden''? ik wel![]()
en een ongeluk gehad dat de hele zijkant van je auto inelkaar ligt? ik wel![]()
of pech onderweg midden in joegoslavië, zo heette dat toen nog, daar kon je met de auto nog
doorheen rijden, dat is helemaal lachen![]()
áchteraf dan
dat vraag ik me ook nog steeds afquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
woow! jij hebt duidelijk veel meegemaakt! maar..... spookrijden? hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
ik loop of fiets alleen nog maarquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:53 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shitik hoop maar niet dat ik haar op de weg tegen kom hoor.
dat meen je niet! vet heftig he.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
Of het wiel van een levensgrote vrachtwagen in je deur![]()
dat ding in het midden van dat wiel, dat wiel was ENORMik zat binnen een tel op de achterbank
dus autorijden doe je op het moment niet meer zeg maar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook nog steeds af![]()
maar daarna ben ik gestopt met autorijden
en ik heb nog wel 7x af moeten rijden voordat ik dat papiertje had, 6x gezakt![]()
niet voor theorie dat ging in 1x goed![]()
maar ik zou nu de verkeersregels niet meer kennen
ik ben nog steeds wel een beetje huiverig als we langs een vrachtwagen rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat meen je niet! vet heftig he.ik zou dan meteen een trauma hebben hoor.
Nee... ik had té vaak ''bijna'' ongelukken, kan je niet maken.... als ik mezelf dood rij jammer danquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus autorijden doe je op het moment niet meer zeg maar?
Ja in Friesland... op een zaterdag .. de dag voordat we op vakantie zouden gaan... ANWB sleepte de auto naar hun servicepunt een paar km verderop en heeft de acce een tijdje opgeladen want er was een probleem met de stroom verdeling.. Uiteindelijk konden we verder naar mn ouders om mn dochter te droppen, maar ja met een defecte auto konden we die vakantie wel schudden... Maar mn pa kende de dealer en kon zaterdags nog naar de garage, echter was het probleem te groot om het die middag nog op te lossen.. Maar maandag zou het verholpen zijn/ Uiteindelijk zijn we zondag vertrokken in de auto van mn ouders en die hebben vanaf die maandag een paar dagen met hun ouwe inmiddels herstelde auto rondgereden..quote:
ik heb pas 2 jaar me rijbewijs en heb tot nu toe nog niet veel meegemaakt.....hopen dat dat ook zo blijft.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog steeds wel een beetje huiverig als we langs een vrachtwagen rijden![]()
maar ja... trauma ook weer niet geloof ik
dat is in ieder geval wel heel verstandig van je. goedzo FANN.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... ik had té vaak ''bijna'' ongelukken, kan je niet maken.... als ik mezelf dood rij jammer dan
maar als ik iemand anders doodrij is niet oké natuurlijk![]()
Ik ben nu gewoon passagier
Ik hoop het ook Matthiasquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb pas 2 jaar me rijbewijs en heb tot nu toe nog niet veel meegemaakt.....hopen dat dat ook zo blijft.
Truste Matthias , slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef matthias24 het volgende:
helaas moet ik nu gaan. in ieder geval nog een fijne avond lieve mensen en tot de volgende keer.![]()
ja idd. bedankt voor de tips FANN heel aardig van je.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het ook Matthiasgoed blijven opletten, nooit drinken voordat je gaat rijden
en áltijd je gordel om ...
drinken deed ik dan écht nooit, dat niet, maar opletten was een ander verhaal, ik heb de concentratie van een fruitvliegje
o je was er nogquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja idd. bedankt voor de tips FANN heel aardig van je.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
of iemand moet haar uit het oog verliezen
Hoe zou het met KingToppie zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Gezellig zo'n adoptiekind ...![]()
ik kan ineens al mijn moedergevoelens kwijt
een keertjequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ,, Je hoort af en toe nog wat van hem?
tssskquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
meer wil ik daar niet over kwijt, dat spreekt voor zich
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
meer wil ik daar niet over kwijt, dat spreekt voor zich
wel kans dat hij ooit terugkomt of mag je daar ook geen antwoord op geven ?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjjjj dat zou niet fair zijn![]()
en het waren 2 berichtjes, that's all ...
dat weet ik écht nietquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
wel kans dat hij ooit terugkomt of mag je daar ook geen antwoord op geven ?
mocht je hem nog 'n keer spreken doe hem de groetjesquote:
zal ik doen....quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
mocht je hem nog 'n keer spreken doe hem de groetjes
yep!quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
iets meer dan 2 jaar geleden was zn laatste post
Daarom schreef ik met opzet zn naam voluit ipv KTquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik doen....![]()
we hebben het wel over KingToppie heh, niet over Kingstown![]()
niet dat je dat doorelkaar haalt....
3 minuten lijkt mij wel genoegquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
of haar hoofd in een bak spinazie duwen![]()
héél goed, anders krijg je wel veel verwarringquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom schreef ik met opzet zn naam voluit ipv KT
deed ik dus welquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zal ik doen....![]()
we hebben het wel over KingToppie heh, niet over Kingstown![]()
niet dat je dat doorelkaar haalt....
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
Kingstown![]()
ik werd 28, ik dacht dat ik ging trouwen![]()
de lul
Heeft ie je laten staan voor het altaar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
Kingstown![]()
de lul
Mannen die hun woord niet houdenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
Kingstown![]()
de lul
De enige user in al die jaren die mij geblokkeerd heeftquote:
die 30 centimeter was ook heel gevoeligquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De enige user in al die jaren die mij geblokkeerd heeft
zennnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Zo laat het gaan dames.. Al dat opgehemel over iemand die er niet meer is
issie deaud?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Zo laat het gaan dames.. Al dat opgehemel over iemand die er niet meer is
Ik weet het nog... ging over het topic waarin een schema stond van wie het met wie gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
die 30 centimeter was ook heel gevoelig![]()
daar mag je niet zomaar op gaan staan
wie had jou geblokkeerd Kingdinges?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De enige user in al die jaren die mij geblokkeerd heeft
ja die dingusquote:
ow... ik heb geen idee of dat bij mij ook zo was ik heb hem nooit een bericht proberen te sturenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb geen idee of dat bij mij ook zo was ik heb hem nooit een bericht proberen te sturen![]()
ik vond het wel best eigenlijk
Ja, ik vond het allemaal maar gezemel eigenlijkquote:
Sommige wel ja... Maar dat geneuzel elke keer weer in zn archief vond ik niet prettigquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik vond het allemaal maar gezemel eigenlijkmag ik misschien niet zeggen maar is wel zo...
dat gedoe met die rollatorrace...
maar goed verder had hij leuke topics dat dan weer wel,,, eerlijk is eerlijk ....
ga ik me niet aan wagenquote:
''gooit ring tegen het scherm''quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
nou, als je dit leest King, die dirndldinges hangt aan de wilgen, je bekijkt het maar
whut?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik me niet aan wagen![]()
zéker niet als je whiskey gedronken hebt![]()
hoewel ik dat wél lekker vind ruikenzo'n whiskeyadem heeft wel iets
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik me niet aan wagen![]()
zéker niet als je whiskey gedronken hebt![]()
hoewel ik dat wél lekker vind ruikenzo'n whiskeyadem heeft wel iets
Ik las ergens dat Dees afgelopen zondag nog een poging gewaagd hadquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
nou, als je dit leest King, die dirndldinges hangt aan de wilgen, je bekijkt het maar
jammerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Ik heb alleen warme chocomel, puur, gedronken...
ja maar ja maar.... ik wil het ruikenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bel je wel als het zover is, kan je mijn warme, walmende adem horen...
je moet het eerst opdrinkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat stan om te ruiken als je wilt
ik stuur King elke dag een liefdesbrief, dan blijft ie tenminste wegquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Dees afgelopen zondag nog een poging gewaagd had
Irish Coffee danquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moeten we afspreken bij de Jumbo.
Ik trakteer daar dan op een bakje koffie...
Nee, je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Maarre........ hebben jullie niet één of andere afwijking?![]()
ik ben och niet de enige?
Geen probleem Fann... Ik heb ook die Ierse voor je Irish coffeequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet het eerst opdrinkenzo aan de fles ruiken is niks aan
jawel Fann, jij bent de enige, op de héle wereldquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Maarre........ hebben jullie niet één of andere afwijking?![]()
ik ben och niet de enige?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen probleem Fann... Ik heb ook die Ierse voor je Irish coffee
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
welke afwijking heb jij?![]()
of heb je wl vaker meegemaakt dat iemand je adem lekker vind ruiken?
Nee, dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
welke afwijking heb jij?![]()
of heb je wl vaker meegemaakt dat iemand je adem lekker vind ruiken?
Je hebt daar een hele koffiehoek, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gaan we een keer doenik weet niet eens of ze dat daar hebben trouwens
nietusquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel Fann, jij bent de enige, op de héle wereld
Nou, gooi het eruit...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...
wel of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
wel of niet?![]()
twee zeer verschillende antwoorden
ik ken weinig schaamte maar of dat een afwijking isquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus![]()
vertel jou afwijking dan? jij heb er volgens mijn méér dan ik
Nee dat is een karaktertrek denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken weinig schaamte maar of dat een afwijking is
Alleen bij whisky?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah... bij mij werkt het zo, was trouwens wel weer een ontboezeming zeg
ik ben mod, das best een afwijkingquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is een karaktertrek denk ikbest een goeie ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |