Heb ik.quote:
misschien kan je er uiteindelijk om lachen bedoel ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik.
Ik ga met m'nj tijd mee. Val soms trtug op oude waarden.
Ik ga nu slapen. Ben erg moe. Bwen van de alternative muzie,. Gotaren vrienden in bandhes hele labnjd doorgereids. Wer meetr en talk again ?
Trusten liefst5e DESC van FOK! dit is geposty op m'n tandvlees. Niet dronken. Nekaf. De4 lAATSTE druppel. Maak er watr van
Ik stromp[el. Duik m'n bed in. Ha ha ha Ben zo moe. Sommigen gerjennen dit vamn me 40+sers schrik niet.Tot later. :
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
Aap zag vandaag een kikker vallen, hij zei:
'he Kermittet suicide'
Aap kan wel Engels en Mathias niet... Ja grappigquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
Aap zag vandaag een kikker vallen, hij zei:
'he Kermittet suicide'
goed ik zal het vertelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:38 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan je er uiteindelijk om lachen bedoel ik
Janken om een kapotte autoquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertelen.
Gevalletje pech.
oh dear, en hoe gaat het nu met je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertellen
knipperdeknip
om een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon een hele zware dag gehad en vooral veel pech. maar dat is een constante in mijn leven volgens mij.
mwaa, het gaat redelijk maar ik ben erg onrustig nog steedsquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
oh dear, en hoe gaat het nu met je?
en dat laatste is natuurlijk pertinente onzin
Nou Nou.... dat is een heel avontuur, maar er wáren best veel mensen bereid om je te helpen dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
goed ik zal het vertelen.
ik reed vandaag op de snelweg vanuit amsterdam richting alkmaar. helaas was mijn auto niet in orde dus, dat wist ik al eerder. op een gegevenmoment begon met auto steeds harder te trillen en sturen ging steeds moeilijker. ik vond dat eng want ik zat dus op de snelweg en ik reed 100 km. mijn auto begon dus steeds harder te trillen en langsaam aan ging het trillen over in schokken. ik werd nu echt bang en ik dacht dus dat 1 van mijn banden lek was, zo leek dat teminste. ik heb toen mijn auto op de vluchtstrook geparkeerd en heb het nagekeken en ik had dus geen lekken banden. dus ik deed weer een poging en reed weer de snelweg op. me auto begon weer te schokken en toen werd ik echt heel erg bang. ik vertraagde mijn snelheid tot 80 km maar dat hielp niet. ik wist gewoon dat ik beter niet verder kon rijden en reed mijn auto naar de texaco toe die langs de snelweg zit, in uitgeest. ik heb toen een vriend van mij gebeld en vroeg hem om hulp, maar ik raakte in paniek en begon dus hard te huilen. ik wist het gewoon ff niet meer. en als ik eenmaal in huilen uitbarst dan duurt dat lang. die vriend van mij heeft helaas geen rijbewijs dus hij kon niks doen om mij te helpen en vroeg toen aan zijn vader (die wel een rijbewijs heeft) of die mij wou helpen. dus die vader reed dus naar mij toe en heeft mij een lift naar huis gegeven. mijn auto heb ik helaas achter moeten laten bij texaco. nou eenmaal thuis aangekomen heb ik naar ANWB gebeld maar ik had helaas geen lidmaatschap want die had ik afgezegd. dus moest ik weer de hele mikmak aan gegevens doorgeven en ik raakte gefrustreerd. met als gevolg dat ik een scene maakt door de telefoon. die vrouw vertelde mij ook dat ik bij mijn auto aanwezig moest zijn als de ANWB hulpdiensd zou ariveren bij mijn auto. ik had geen vervoer dus heb mijn baas maar gebeld en gevraagd om hulp. gelukig wou hij mij helpen en heeft mij met zijn busje naar texaco gebracht. daar aangekomen moesten we wachten want de ANWBhulpdienst was te laat. toen die man eindelijk ariveerde keek hij ff naar mijn auto om te kijken wat er aan de hand was. later kreeg ik ruzie met die ANWB gozer omdat zijn toon mij niet beviel. en uiteindlijk hebben we besloten dat hij mij auto zou wegslepen naar mijn dealer. die baas van mij heeft mij weer teruggebracht en godzijdank mag ik zijn busje nu lenen totdat mijn auto weer is gemaakt. ik heb dus nu zijn busje....zeg maar.
om een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon een hele zware dag gehad en vooral veel pech. maar dat is een constante in mijn leven volgens mij.
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janken om een kapotte auto![]()
Sorry hoor
Ga wat eerder naar bed Tong dit is ook niet normaalquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen. Ben erg moe.
Trusten liefst5e DESC van FOK! dit is geposty op m'n tandvlees. Niet dronken. Nekaf. De4 lAATSTE druppel. Maak er watr van
Ik stromp[el. Duik m'n bed in. Ha ha ha Ben zo moe. Sommigen gerjennen dit vamn me 40+sers schrik niet.Tot later. :
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou Nou.... dat is een heel avontuur, maar er wáren best veel mensen bereid om je te helpen dus
dat is dat wel weer héél positief Mattthias![]()
en we hebben állemaal wel eens pech hoor, niet alleen jij
BEKIJK HET NOU VAN DE POSITIEVE KANT!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.
zie je nou..... dáár moet je aan denken....quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.
Middle of nowhere? Je reed op de A9!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moest vooral janken omdat ik in paniek was en langs de snelweg in de middle off nowhere. en ik had niet veel beltegoed ook nog eens.
net aan gelukig! maar ik moet nu nog steeds gaan opwaarderen. stom dat ik dat iedere keer vergeet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
BEKIJK HET NOU VAN DE POSITIEVE KANT!![]()
Je had nét beltegoed genoeg
Is een wijze lesquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
net aan gelukig! maar ik moet nu nog steeds gaan opwaarderen. stom dat ik dat iedere keer vergeet.
Hoe oud was je auto?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:25 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook op dat ik door veel mensen ben geholpen. dat scheelt enorm gelukig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |