Ik een pikante bonen/groenteschotel met kipgehaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
Anyways.... ik hb Patatjes me ei gegeten en een bak tomaten
klonk goed...........tot het kipgehaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een pikante bonen/groenteschotel met kipgehakt
kan je ook nog ''normaal'' praten Hut?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:23 schreef Treehut362 het volgende:
"Always" is a popular song written by Irving Berlin in 1925, as a wedding gift for his wife Ellin McKay, whom he married in 1926, and to whom he presented the substantial royalties. The song was supposed to be used for the Marx Brothers' Broadway musical The Cocoanuts but was cut by Berlin during out-of-town tryouts.
"Always" is een populair lied geschreven door Irving Berlin in 1925, als huwelijksgeschenk voor zijn vrouw Ellin Mackay, met wie hij trouwde in 1926, en aan wie hij presenteerde de aanzienlijke royalties. Het lied werd verondersteld te worden gebruikt voor de Marx Brothers 'Broadway musical The Cocoanuts maar werd door Berlijn uitgesneden tijdens het out-of-town tryouts.
Is ook mn eerste keer.. beetje kipshoarma achtig..Ik twijfelde nog om het achterwege te laten.. Andere keer.. Heb wel weer een hele pan vol.. Dat wordt weer diepvriezenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
klonk goed...........tot het kipgehakt![]()
ik weet nooit wat ik me bij kipgehakt moet voorstellen, ja gehakt van kip, maar het klinkt raar...
nooit gegeten trouwens, dus ik weet niet of het lekker is
Hahahahhahahaaquote:
Zeg dat wel ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik dacht Vette deurbelquote:
dat neemt de box op en kijk ik als ik alleen ben, leuke serie maar ik word er intens verdrietig vanquote:
Morgen drukke dag doeiquote:
maar dit is helemaal niet om te lachen. ik moest vandaag gewoon janken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
doe maar verslag, misschien kunnen we er uiteindelijk om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |