waar is hier?quote:
jaa. het schijnt dat het onderdeel dat de motor vast houd is los geschoten ofzo. dus eigenlijk komt het erop neer dat de motor niet goed vast zit. en dus voledig los had kunnen raken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al bekend wat het probleem was/is?
ja maar hoe kan dat eigenlijk, ik bedoel benzine kunnen ze toch onbeperkt blijven maken?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
in lk geval zal de benzine tegen die tijd wel op zijn
Toen hadden we die vergelijkingen over Hut MM en zo en die kaalste eendquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is hier?
40+ was jij hier eerder dan ik?kan best, ik heb geen idee wanneer ik kwam binnenvallen
benzine maken ze niet Mop, dat pompen ze uit de grondquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar hoe kan dat eigenlijk, ik bedoel benzine kunnen ze toch onbeperkt blijven maken?
ow...... vandaag bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen hadden we die vergelijkingen over Hut MM en zo en die kaalste eend
ehmquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
benzine maken ze niet Mop, dat pompen ze uit de grond
Ja bij de Texaco en de Shell langs de weg... Maar er wordt gestaakt in Koeweit las ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... vandaag bedoel je?
Ja toen was jij eerder
eej maar jij hebt dat dus ook wel eens meegemaakt?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maar we hebben allemaal toch wel zulke verhalen?
Ik wel in elk geval![]()
ooh.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man wat is allemaal heb meegemaaktquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
eej maar jij hebt dat dus ook wel eens meegemaakt?
ik zei het verkeerdquote:
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man wat is allemaal heb meegemaakt![]()
Heb je even?![]()
het is véél in elk geval en ook veel pech
ook langs de snelweg?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
Ik 3 keer pech... 1 keer anwb in moeten schakelen...
ik denk dat we hier allemaal wel eens pech hebben gehad hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.
onze Fan is fervent spookrijdsterquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
interesant. nou gelukig ben ik niet de eenige.
woow! jij hebt duidelijk veel meegemaakt! maar..... spookrijden? hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat we hier allemaal wel eens pech hebben gehad hoor![]()
heb jij wel eens ''spookgereden''? ik wel![]()
en een ongeluk gehad dat de hele zijkant van je auto inelkaar ligt? ik wel![]()
of pech onderweg midden in joegoslavië, zo heette dat toen nog, daar kon je met de auto nog
doorheen rijden, dat is helemaal lachen![]()
áchteraf dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |