Ik weet het nog... ging over het topic waarin een schema stond van wie het met wie gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]
die 30 centimeter was ook heel gevoelig![]()
daar mag je niet zomaar op gaan staan
wie had jou geblokkeerd Kingdinges?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De enige user in al die jaren die mij geblokkeerd heeft
ja die dingusquote:
ow... ik heb geen idee of dat bij mij ook zo was ik heb hem nooit een bericht proberen te sturenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb geen idee of dat bij mij ook zo was ik heb hem nooit een bericht proberen te sturen![]()
ik vond het wel best eigenlijk
Ja, ik vond het allemaal maar gezemel eigenlijkquote:
Sommige wel ja... Maar dat geneuzel elke keer weer in zn archief vond ik niet prettigquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik vond het allemaal maar gezemel eigenlijkmag ik misschien niet zeggen maar is wel zo...
dat gedoe met die rollatorrace...
maar goed verder had hij leuke topics dat dan weer wel,,, eerlijk is eerlijk ....
ga ik me niet aan wagenquote:
''gooit ring tegen het scherm''quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
nou, als je dit leest King, die dirndldinges hangt aan de wilgen, je bekijkt het maar
whut?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik me niet aan wagen![]()
zéker niet als je whiskey gedronken hebt![]()
hoewel ik dat wél lekker vind ruikenzo'n whiskeyadem heeft wel iets
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ga ik me niet aan wagen![]()
zéker niet als je whiskey gedronken hebt![]()
hoewel ik dat wél lekker vind ruikenzo'n whiskeyadem heeft wel iets
Ik las ergens dat Dees afgelopen zondag nog een poging gewaagd hadquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:31 schreef sacha het volgende:
nou, als je dit leest King, die dirndldinges hangt aan de wilgen, je bekijkt het maar
jammerquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Ik heb alleen warme chocomel, puur, gedronken...
ja maar ja maar.... ik wil het ruikenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bel je wel als het zover is, kan je mijn warme, walmende adem horen...
je moet het eerst opdrinkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat stan om te ruiken als je wilt
ik stuur King elke dag een liefdesbrief, dan blijft ie tenminste wegquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Dees afgelopen zondag nog een poging gewaagd had
Irish Coffee danquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moeten we afspreken bij de Jumbo.
Ik trakteer daar dan op een bakje koffie...
Nee, je bent niet de enige...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Maarre........ hebben jullie niet één of andere afwijking?![]()
ik ben och niet de enige?
Geen probleem Fann... Ik heb ook die Ierse voor je Irish coffeequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet het eerst opdrinkenzo aan de fles ruiken is niks aan
jawel Fann, jij bent de enige, op de héle wereldquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Maarre........ hebben jullie niet één of andere afwijking?![]()
ik ben och niet de enige?
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen probleem Fann... Ik heb ook die Ierse voor je Irish coffee
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
welke afwijking heb jij?![]()
of heb je wl vaker meegemaakt dat iemand je adem lekker vind ruiken?
Nee, dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
welke afwijking heb jij?![]()
of heb je wl vaker meegemaakt dat iemand je adem lekker vind ruiken?
Je hebt daar een hele koffiehoek, toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gaan we een keer doenik weet niet eens of ze dat daar hebben trouwens
nietusquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel Fann, jij bent de enige, op de héle wereld
Nou, gooi het eruit...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarvoor die Brute Schotten Whisky hebben uitgevonden Fann...
wel of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt...
Wat denk je?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
wel of niet?![]()
twee zeer verschillende antwoorden
ik ken weinig schaamte maar of dat een afwijking isquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus![]()
vertel jou afwijking dan? jij heb er volgens mijn méér dan ik
Nee dat is een karaktertrek denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken weinig schaamte maar of dat een afwijking is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |