quote:
ben je alweer aan het stofzuigenquote:
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.quote:
het was ook zo maar een opmerkingquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die slang is nog steeds kapot, moet ik nog repareren, ben de snelste niet.
Alternatief zonder slangquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed excuusquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoeveel km heb je gelopen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn huis is schoon, mijn bed is schoon, hard gelopen, hond uitgelaten, tijd om in het zonnetje te zitten.
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.quote:
Dat valt zéker mee danquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
En natuurlijk een nieuwe looproute ..quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In totaal heb ik 5 km gelopen, waarvan de helft hard.
Ik moet weer helemaal opbouwen, want ik heb vorig jaar juli voor het laatst hard gelopen, dus het viel niet mee
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:06 schreef FANN het volgende:
ik wist niet eens dat jij een hond had trouwens
ah..... adoptiehondquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar mijn zus wel en die laat ik uit op mijn vrije dagen.
Adoptiehond
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... adoptiehonddat zijn de beste
net áls logeerkinderen
Wel uitkijken met woeiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel weer leuk. Dus lekker langs het meer gelopen.
Genoeg fijne en rustige looproute hier, alleen daar geniet ik al van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:10 schreef FANN het volgende:
Oh ja je bent verhuistnieuwe plekjes ontdekken
mooiquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg fijne en rustige looproute hier, alleen daar geniet ik al van.
Inderdaad, op de meeste stukken werd de wind opgevangen door bomen maar op de open stukken was aardig wat woei.quote:
Het is echt heel fijn wonen hier, Donald en ik zeggen het nog steeds een paar keer per week tegen elkaar dat we een goede keuze hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mooien dan nog het zonnetje erbij... komt wel goed daaro
Jullie hebben vast nog dat vakantiegevoel....quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt heel fijn wonen hier, Donald en ik zeggen het nog steeds een paar keer per week tegen elkaar dat we een goede keuze hebben gemaakt.
Ja, dat hebben wij ook, lekker toch een vakantiegevoel in je eigen huis.quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie hebben vast nog dat vakantiegevoel....dat had ik héél erg toen wij vanuit de bijlmer naar hier waren gekomen, heerlijk gevoel is dat
Jah...quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook, lekker toch een vakantiegevoel in je eigen huis.
Oh die moet ik weer aan de oplader leggenquote:
Ik ben gekomen tot het stuk over het aanlijnen van kinderen, maar nog zie ik niet wat het artikel met deze smilie te doen heeftquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
ik val in de herhaling maar als je wil weten waarvoor dezeis uitgevonden moet je NWS / Vermiste kleuter Gorinchem overleden lezen
ik heb geen idee wat je metquote:Op dinsdag 19 april 2016 13:35 schreef sacha het volgende:
ik val in de herhaling maar als je wil weten waarvoor dezeis uitgevonden moet je NWS / Vermiste kleuter Gorinchem overleden lezen
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gekomen tot het stuk over het aanlijnen van kinderen, maar nog zie ik niet wat het artikel met deze smilie te doen heeft
Ja misschien eerst maar even weer checken... Anders houdt ie er na 30 min al weer mee op...quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:10 schreef just me het volgende:
[..]
Oh die moet ik weer aan de oplader leggen
Over de hamer?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:27 schreef FANN het volgende:
Mijn arme moedertje had het er 80 jaar later nóg over
Dat is als je zelfs iets stoms hebt gedaan, maar Sas heeft toch niks stoms bij deze kleuter gedaan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik wist ook niet wat ik van dezemoest denken
we gaan vast nog horen wat ze bedoelde.... iedereen heeft andere gedachtes bij sommige smiley'squote:Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is als je zelfs iets stoms hebt gedaan, maar Sas heeft toch niks stoms bij deze kleuter gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eind goed al goed![]()
maar ik bedoel maar..............
Ah net zoals ik ooit bijna gestikt was door een zuurbal in de tuin van de dokterquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dooie over mijn zus die bijna verzoop in een bak spinazie
Ja, kan zomaar gebeuren... bij iedereen dat bedoel ik ook te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah net zoals ik ooit bijna gestikt was door een zuurbal in de tuin van de dokter
quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:42 schreef FANN het volgende:
Hoe meer ik daar lees hoe meer zin ik krijg om aan die Madam dat spinazie verhaal te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |