quote:Op zondag 17 april 2016 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Het grootste gevaar is een tsunami. LTVDK houdt 24/7 de sites in de gaten.
Dit is al dag 5. Dacht dat vliegen niet zolang leefde.quote:Op zondag 17 april 2016 11:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is pas echt indrukwekkend als ie na de reis nog leeft
Ja dus.quote:
Die wil gewoon mee op vakantiequote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:
quote:Vandaag troffen collega’s van bureau Jan Hendrikstraat een vrouw van 82 jaar aan in het centrum van Den Haag.
Zij was, al schuifelend achter haar rollator, onderweg naar huis met een zojuist gekochte laptop van bijna 1000 euro.
Deze laptop lag voor het grijpen en duidelijk zichtbaar in haar rollatormandje. Voor haar eigen veiligheid hebben de oude vrouw maar even naar huis gebracht.
In haar woning gaf de vrouw te kennen dat zij geen idee had hoe de laptop werkte. Een korte uitleg hierover was door ons ook zo gegeven.
Ook dit valt soms onder Waakzaam & Dienstbaar
https://www.facebook.com/PolitiebureauJanHendrikstraat/?fref=nf
quote:
Jullie moeders.quote:Sorry, you can't check-in online as you are connecting from another flight or another airline. Please check in at the airport.
Ja dat weet ik. Toen was je helemaal ongerust.quote:Op zondag 17 april 2016 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een aardbeving
'ongerust' is nogal zwak uitgedrukt ...quote:Op zondag 17 april 2016 11:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Toen was je helemaal ongerust.
Nee? heb je nog een link?quote:Op zondag 17 april 2016 11:35 schreef YokiKater het volgende:
Hebben jullie allemaal mijn 112 reportage van het schoorsteenbrandje van gisteravond gezien?
Ik was weer lekker ouderwets bezig en mocht gewoon binnen de afzetting mijn dingetje doen omdat ik Yokibaas ben en vriendjes ben met de hulpdiensten.
Drama man, het is behelpen met dat ding. De eigen hoogwerker staat in Duitsland voor reparatie en dat duurt al maanden omdat ze niet kunnen vinden wat er mis is. Dat is dat ding dat een hele tijd terug gekanteld was, is toen gemaakt maar sindsdien zijn er steeds problemen mee.. Die moet eigenlijk totaal opnieuw opgebouwd worden.quote:
Ik.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
Als je op een AaiPhone contacten verwijderd, gaan die verwijderde dingen in een soort algemene prullenbak zitten?
Of in zo'n rare bijna onvindbare map?
Al wat beter nuquote:
Ik vind dit soort dingen grappig. Ongeacht of het klopt of niet, of ik het er mee eens ben of niet. Maar je ziet gewoon de woede van de gene die dit gemaakt heeft. Je ziet als het ware de emotie van de artiest. Erg artistiek moet ik zeggen. Zo ook captain Sweden.quote:
Ik vind dit echt zwakzinnig :pquote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen grappig. Ongeacht of het klopt of niet, of ik het er mee eens ben of niet. Maar je ziet gewoon de woede van de gene die dit gemaakt heeft. Je ziet als het ware de emotie van de artiest. Erg artistiek moet ik zeggen. Zo ook captain Sweden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest altijd lachen om Henk.quote:Op zondag 17 april 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Captain Sweden.
Doei.quote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Specularium het volgende:
Tuinbroeken gespot.
Ik ben weer weg hier.
Mooiquote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Specularium het volgende:
Tuinbroeken gespot.
Ik ben weer weg hier.
Wij zijn ook fan van jouquote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben stiekem wel gewoon een beetje fan van #TeamOpzij
quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben stiekem wel gewoon een beetje fan van #TeamOpzij
Oeh nog maar 24 uurquote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nu nog 24 uur vervelend zitten doen? Pleurt ff lekker op in je FlapFlap ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nu nog 24 uur vervelend zitten doen? Pleurt ff lekker op in je FlapFlap ding.
quote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh nog maar 24 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje natuurlijkquote:
Misschienquote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhuh. Als ik weg ben trek je die fles bubbels open.
Ga je mij volgen op flightradar?quote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik wens je wel gewoon een hele fijne vakantie hoor.
Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:pquote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien. Sowieso de datalog even nalopen.
Oh nee, denk niet dat je dat ook wil weten. Ik bedoel gewoon de vluchtdata achteraf.. hoogte/snelheid/koers/etc.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:p
Komen er nog vast een aantal bij met de flapflap.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:p
Mja had geen tijd meer voor het prototype.quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komen er nog vast een aantal bij met de flapflap.
Gewoon de Yoki oplossing gebruiken.quote:
Ziet er wel verleidelijk uitquote:
Werkt altijd!quote:
Wat is er nou weer mis met hard copyquote:
Ik was gister jarig.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Peunage het volgende:
Yasminaap is jarig, zet haar op de pot! Oh wat zal dat stinken, doe de deur op slot!
Ik heb dat vroeger wel eens gezongen in groep 4 toen Joep jarig was. Hij moest er helemaal van janken.
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop. AHHAHAHAHA. Ha. Ha. Haaaa.quote:
Waarom doe je nou zo gemeen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop.
Ja jij gaat ook niet op vakantie Peunaga. Je gaat fucking emigreren en dan komt dat hele dorp om een koeachtige te slachten speciaal voor jouw komst.quote:Op zondag 17 april 2016 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want jij gaat morgen op vakantie met je hoofd. Ik wil niet nog 11 dagen wachten.
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:50 schreef Peunage het volgende:
Mijn appartement wordt door een Syrische asielzoeker overgenomen btw. Gaat mij flink wat knaken betalen om laminaat en inboedel achter te laten voor hem.
Ga je samen met hem?quote:
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?![]()
Landverrader ben je.
Hoe weet je dat het een syrier is dan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.quote:
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.
Ik mocht niet mee ...quote:
Geen idee, tis maar een voorstel.quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te gevenquote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een syrier is dan?
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.quote:
Hoeveel krijg je?quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te geven
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.quote:
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.
Ja is goed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.
RIP KaBufquote:
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.
LTVDK
Ik durf niet meerquote:Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.
1.000+quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je?
Die mensen zijn toch arm?
Beter dan weer een magnetronmaaltijd?quote:
Ja jij wilde zo nodig een maand alleen op vakantie, dan ga je maar ookquote:
Is toch gaafquote:
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:pquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Is toch gaaf
Beetje rondreizen, gewoon alles op je eigen tempo.
Aanstelsterquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:p
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:p
Ben de 2 jaren daarvoor ook beide keren maand Zuid Afrika geweest maar was ik met een vriendin.quote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Aanstelster
Maar gewoon 2 jaar achter elkaar een maand op vakantie, wat doe jij in het dagelijks leven?
Nicequote:Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben de 2 jaren daarvoor ook beide keren maand Zuid Afrika geweest maar was ik met een vriendin.
Ik werk in de horeca
Ze verdiend meer dan ikquote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Hoe heb je dat geregeld? LTDVK als suikeroompje?
Neequote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen caoquote:Op zondag 17 april 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Goedkoop op vakantie gaan. Weinig luxe :p En vlak na je verjaardag vertrekken :p Wat ook helpt is goed de cao doorlezen. Soms valt er nog wat te halen :p
Ze steelt tasjes op haar scooter.quote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Jij ook goed geregeld.quote:
En dat ja. Viesdikke tatta's overhoop rijdenquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nja ik kwam er achter dat we nog wat tegoed hadden dus dat heeft wel flink geholpen.:p
Moeten ze dat maar niet zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ja. Viesdikke tatta's overhoop rijden
En er is nog iets lopende maar de vraag is of ik daar ook winst op ga maken :p Maar dan kan ik misschien nog een keer met vakantiegeld en belastingteruggave.quote:
Hier met dat nektasje dan.quote:
Volgens mij is dat iets heel anders?quote:
Het is een stuk beter.quote:Op zondag 17 april 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets heel anders?
Ik wel, klonk alsof er iemand met een keelontsteking tevergeefs om hulp riep. Met wat gitaartjes op de achtergrond.quote:Op zondag 17 april 2016 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt niet. Niet dat ik heb geluisterd.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, klonk alsof er iemand met een keelontsteking tevergeefs om hulp riep. Met wat gitaartjes op de achtergrond.
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.quote:
Ik vind het echt prachtig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.
Draadstaal was ook weer erg goed.quote:Op zondag 17 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draadstaal was ook weer erg goed.
Ja ze was leuk totdat ze d'r mond opentrokquote:
Hij heet niet voor niets David.quote:
Gaat dat ding het wel redden, die motoren zijn volgens mij niet echt bedoeld van lange afstandenquote:Op zondag 17 april 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Fucking hell! Team Betsafe gaat de Gumball3000 dit jaar rijden met een F1 auto![]()
![]()
Ik weet het niet, die gasten zijn tot alles in staat... En de Gumball is madness.quote:Op zondag 17 april 2016 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat dat ding het wel redden, die motoren zijn volgens mij niet echt bedoeld van lange afstanden
Ik dacht even dat dat moemoe was.quote:Op zondag 17 april 2016 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
"heb je die snor helemaal zelf gedaan? ''
Wendy van Dijk zat daar lekker aan de coke met Gordon.quote:
Ja ze was niet voor niets graatmager.quote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wendy van Dijk zat daar lekker aan de coke met Gordon.
Hij heeft wel humorquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
Specularium was ook bij de brand.
[ afbeelding ]
Dat denk ik dus wel.quote:
Ja ook, en zorgen dat jij dat vliegtuig in gaat.quote:
Vervelend ben je.quote:Op maandag 18 april 2016 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook, en zorgen dat jij dat vliegtuig in gaat.
Ja ik moet wel, anders luister je niet.quote:
Fijne vakantiequote:
Ein-de-lijk ...quote:Op maandag 18 april 2016 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedankt jongens. Heb mij er nu bij neergelegd dus vakantie
Dat zegt ze maar stiekem zit ze bij mij thuis nu.quote:
Als je niks had gezegd hier had die dat niet gewetenquote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat zegt ze maar stiekem zit ze bij mij thuis nu.
quote:Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dat zegt ze maar stiekem zit ze bij mij thuis nu.
Hij moet eromquote:Op maandag 18 april 2016 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je niks had gezegd hier had die dat niet geweten
Heheheheh.quote:Op maandag 18 april 2016 15:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hij moet erom'en dus gelooft het niet denk ik.
Nee ga nu naar mijn ouders. Vlucht gaat om 2150. EK0150quote:Op maandag 18 april 2016 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg? Of heb je wifi in het vliegtuig?
Oh die, die vlucht kennen we na morgen allemaal.quote:Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ga nu naar mijn ouders. Vlucht gaat om 2150. EK0150
quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh die, die vlucht kennen we na morgen allemaal.
Misschien wordt het wel een mooie reeks in BNW.quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eerst gewoon hier, wordt weer een lange nacht voor jullie.quote:Op maandag 18 april 2016 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een mooie reeks in BNW.
Anders zeggen jullie dit pas ik als ik al in de lucht zit.quote:Op maandag 18 april 2016 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een mooie reeks in BNW.
Alsof dat nu nog uitmaakt, als je besluit niet te gaan vliegen ga je alsnog dood.quote:Op maandag 18 april 2016 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Anders zeggen jullie dit pas ik als ik al in de lucht zit.
quote:Op maandag 18 april 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die heeft nu een kalmeringsmiddel genomen.quote:Op maandag 18 april 2016 17:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede reis yasmin! Fijne vakantie en vergeet ons niet op de hoogte te houden van alle spannende dingen inclusief fotootjes
Die heeft sowieso al vertraging. Maar ik gok op 2212u.quote:Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ga nu naar mijn ouders. Vlucht gaat om 2150. EK0150
Nee joh. Waar lees je dat?quote:Op maandag 18 april 2016 17:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heeft sowieso al vertraging. Maar ik gok op 2212u.
Hij staat nu op 2200u, meestal zit er nog wel iets vertraging in.. en als ik dan kijk naar het gemiddelde dan zeg ik dat je opstijgt om 2212u.quote:
Dat valt mee. Hoop stiekem dat k overbooekt ben :pquote:Op maandag 18 april 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij staat nu op 2200u, meestal zit er nog wel iets vertraging in.. en als ik dan kijk naar het gemiddelde dan zeg ik dat je opstijgt om 2212u.
http://nl.flightaware.com(...)0418/1950Z/EHAM/OMDB
Lithium? Een pammetje is effectiever.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die heeft nu een kalmeringsmiddel genomen.
#lithium
Inderdaad, Yoki en ik kunnen dat beamen.quote:Op maandag 18 april 2016 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lithium? Een pammetje is effectiever.
Ik heb 1,2,3,4 pillen gebruikt!quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Inderdaad, Yoki en ik kunnen dat beamen.
Was eentje niet genoeg?quote:
Nee, 2 voor mijn bloeddruk, 1 voor mijn maag en 1 pammetje.quote:
Hebben ze wel een lekker smaakje?quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, 2 voor mijn bloeddruk, 1 voor mijn maag en 1 pammetje.
Dat was vanochtend. Straks en later vanavond mag ik weer pammetjes.
Probeer je het wel eens zonder?quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, 2 voor mijn bloeddruk, 1 voor mijn maag en 1 pammetje.
Dat was vanochtend. Straks en later vanavond mag ik weer pammetjes.
Ik ben altijd te lui om paracetamolletjes op te lossen in water dus dan kauw ik erop, dat is echt smerig.quote:
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef Peunage het volgende:
Ik schijn dus een zware blaasontsteking te hebben. Wtf.
Gewoon in 1 keer doorslikken joh.quote:Op maandag 18 april 2016 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lui om paracetamolletjes op te lossen in water dus dan kauw ik erop, dat is echt smerig.
Nou, ik heb die clonazepam al heel lang en die is ook tegen epilepsie en ik kan nog afbouwen naar 3 per dag. Maar we weten niet wat er gaat gebeuren als ik er helemaal mee stop.quote:
Aha okee, verstandig.quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik heb die clonazepam al heel lang en die is ook tegen epilepsie en ik kan nog afbouwen naar 3 per dag. Maar we weten niet wat er gaat gebeuren als ik er helemaal mee stop.
Het is ook een lage dosering, 4 maal daags 0,5mg. Als ik er helemaal mee stop en ik krijg een insult dan zal ik ze toch echt nodig hebben.
En nu heb ik tijdelijk nog even 2mg diazepam indien nodig. max 2 per dag. Maar dat is over twee weekjes ook wel weer over en hopelijk niet meer nodig.
Wat is het verschil tussen die twee, behalve de naam en dosis?quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik heb die clonazepam al heel lang en die is ook tegen epilepsie en ik kan nog afbouwen naar 3 per dag. Maar we weten niet wat er gaat gebeuren als ik er helemaal mee stop.
Het is ook een lage dosering, 4 maal daags 0,5mg. Als ik er helemaal mee stop en ik krijg een insult dan zal ik ze toch echt nodig hebben.
En nu heb ik tijdelijk nog even 2mg diazepam indien nodig. max 2 per dag. Maar dat is over twee weekjes ook wel weer over en hopelijk niet meer nodig.
Weet ik niet. Denk dat het door een andere infectie komt die ik had en niet heb laten behandelen.quote:
Daar krijg je geen blaasontsteking van hoorquote:Op maandag 18 april 2016 18:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk dat het door een andere infectie komt die ik had en niet heb laten behandelen.
Ik had eerst een steenpuist op mijn arm toen ik in de Filipijnen was. Daar vonden ze het een goed idee om het uit te knijpen, wat dus niet zo slim was achteraf. Het raakte ontstoken. Ik kreeg er antiobiotica voor maar heb de kuur niet eens voor de helft afgemaakt. En toe nik hier in Nederland was bleef het ook een paar weken open en ontstoken zeg maar.
Poeh, dat is een heel verhaal. Het werkt sowieso kalmerend maar beide op een andere manier. Er zijn niet voor niets zoveel verschillende soorten pammetjes. De clonazepam/Rivotril is vooral een anti-epileticum en tegen paniek/angststoornis op het niveau waarmee het dus aanvallen voorkomt. Het is te vergelijken met Oxazepam maar dan dus in een andere samenstelling. Qua sterkte is 0,5 mg clonazepam ongeveer even sterk als 4mg oxazepam.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee, behalve de naam en dosis?
Hoe reageerde je?quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand vroeg vandaag of ik zwanger was en of hij aan mijn buik mocht voelen.
Wordt je niet heel erg duf en sloom van die pillen?quote:Op maandag 18 april 2016 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Poeh, dat is een heel verhaal. Het werkt sowieso kalmerend maar beide op een andere manier. Er zijn niet voor niets zoveel verschillende soorten pammetjes. De clonazepam/Rivotril is vooral een anti-epileticum en tegen paniek/angststoornis op het niveau waarmee het dus aanvallen voorkomt. Het is te vergelijken met Oxazepam maar dan dus in een andere samenstelling. Qua sterkte is 0,5 mg clonazepam ongeveer even sterk als 4mg oxazepam.
De Diazepam/valium is wat zwaarder en is meer een sedatief. Kan ook gebruikt worden bij epilepsie maar dan in een hoge dosis intravasculair om spierstuipen te stoppen. Maar ik heb die nu tegen spanningen en stress, dus sedatief/kalmerend.
Lachend (maar van binnen huilendquote:
Suffig, slaperig. Maar de dosering is niet zo hoog dat het op niveau zombie is. En ik ben er ook wel aan gewend. Kan gewoon functioneren.quote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je niet heel erg duf en sloom van die pillen?
Altijd gevaarlijk om te vragenquote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lachend (maar van binnen huilend) gezegd dat ik niet zwanger was maar blijkbaar een dikke buik had gekregen LOL
En toen had diegeen zoiets van "oeps" ..quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lachend (maar van binnen huilend) gezegd dat ik niet zwanger was maar blijkbaar een dikke buik had gekregen LOL
quote:
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En toen had diegeen zoiets van "oeps" ..
Dafuqquote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.
Had hij zo'n stoppelbaardje en een regenjas?quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had hij zo'n stoppelbaardje en een regenjas?![]()
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik had daarvoor ook nog een bijbalontsteking...quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar krijg je geen blaasontsteking van hoorkuurtje moet je overigens wel altijd afmaken anders werk je resistentie in de hand.
Blaasontsteking bij een man komt voor zover ik weet niet zoveel voor op jouw leeftijd. Geen rare dingen gedaan?
Oh okee.. pfoe, je treft het wel zeg.quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had daarvoor ook nog een bijbalontsteking...![]()
Misschien heeft dat het 1 en ander in gang gezet.
Op dieet dusquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vind jouw vriend hiervan?quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat timmmm zei.quote:
Zijn we straks allebei ouders.quote:
Met het ouderschap of met de milf?quote:Op maandag 18 april 2016 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eigenlijk al wel een beetje klaar mee.
Beide.quote:Op maandag 18 april 2016 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met het ouderschap of met de milf?
Waarschijnlijk met de milf.quote:Op maandag 18 april 2016 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met het ouderschap of met de milf?
Dat was snel.quote:
Maar ze bleek dus toch niet zo leuk te zijn? Ze is toch een collega, is dat niet wat ongemakkelijk op werk?quote:
Oh nee, ik vind haar momenteel even niet zo leuk, maar het blijft een vrouw he.quote:Op maandag 18 april 2016 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze bleek dus toch niet zo leuk te zijn? Ze is toch een collega, is dat niet wat ongemakkelijk op werk?
Eerder de zenuwenquote:Op maandag 18 april 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn er problemen met de FlapFlap?
quote:Op maandag 18 april 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn er problemen met de FlapFlap?
Nee dat is pas op de terugwegquote:
Boh! Wat lief van drquote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas op de terugweg
Moest trouwens deze even doorsturen van d'r:
[ afbeelding ]
Ik zie nu al iets los zitten op de staart, maar ik zeg wel niks meer.quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna, bijna, bijna!quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat dat vliegtuig gewoon snel opstijgtquote:
Het hele staartroer ontbreekt, maar dat is een kleinigheidje.quote:Op maandag 18 april 2016 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie nu al iets los zitten op de staart, maar ik zeg wel niks meer.
Geestig.quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een uurtje.quote:Op maandag 18 april 2016 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat vliegtuig gewoon snel opstijgt
Ja ik zie nog geen vertraging staan.quote:
Ja ik wil haar ook snel weghebbenquote:Op maandag 18 april 2016 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat vliegtuig gewoon snel opstijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |