Ik was gister jarig.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Peunage het volgende:
Yasminaap is jarig, zet haar op de pot! Oh wat zal dat stinken, doe de deur op slot!
Ik heb dat vroeger wel eens gezongen in groep 4 toen Joep jarig was. Hij moest er helemaal van janken.
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop. AHHAHAHAHA. Ha. Ha. Haaaa.quote:
Waarom doe je nou zo gemeen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop.
Ja jij gaat ook niet op vakantie Peunaga. Je gaat fucking emigreren en dan komt dat hele dorp om een koeachtige te slachten speciaal voor jouw komst.quote:Op zondag 17 april 2016 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want jij gaat morgen op vakantie met je hoofd. Ik wil niet nog 11 dagen wachten.
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:50 schreef Peunage het volgende:
Mijn appartement wordt door een Syrische asielzoeker overgenomen btw. Gaat mij flink wat knaken betalen om laminaat en inboedel achter te laten voor hem.
Ga je samen met hem?quote:
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?![]()
Landverrader ben je.
Hoe weet je dat het een syrier is dan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.quote:
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.
Ik mocht niet mee ...quote:
Geen idee, tis maar een voorstel.quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te gevenquote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een syrier is dan?
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.quote:
Hoeveel krijg je?quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te geven
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.quote:
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.
Ja is goed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.
RIP KaBufquote:
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.
LTVDK
Ik durf niet meerquote:Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |