Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:pquote:Op zondag 17 april 2016 18:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien. Sowieso de datalog even nalopen.
Oh nee, denk niet dat je dat ook wil weten. Ik bedoel gewoon de vluchtdata achteraf.. hoogte/snelheid/koers/etc.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:p
Komen er nog vast een aantal bij met de flapflap.quote:Op zondag 17 april 2016 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijken hoeveel storingen die al heeft gehad?:p
Mja had geen tijd meer voor het prototype.quote:Op zondag 17 april 2016 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komen er nog vast een aantal bij met de flapflap.
Gewoon de Yoki oplossing gebruiken.quote:
Ziet er wel verleidelijk uitquote:
Werkt altijd!quote:
Wat is er nou weer mis met hard copyquote:
Ik was gister jarig.quote:Op zondag 17 april 2016 20:44 schreef Peunage het volgende:
Yasminaap is jarig, zet haar op de pot! Oh wat zal dat stinken, doe de deur op slot!
Ik heb dat vroeger wel eens gezongen in groep 4 toen Joep jarig was. Hij moest er helemaal van janken.
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop. AHHAHAHAHA. Ha. Ha. Haaaa.quote:
Waarom doe je nou zo gemeen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ga je nu ook janken zoals Joep? Sinds die dag ben ik een ware pestkop.
Ja jij gaat ook niet op vakantie Peunaga. Je gaat fucking emigreren en dan komt dat hele dorp om een koeachtige te slachten speciaal voor jouw komst.quote:Op zondag 17 april 2016 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want jij gaat morgen op vakantie met je hoofd. Ik wil niet nog 11 dagen wachten.
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?quote:Op zondag 17 april 2016 20:50 schreef Peunage het volgende:
Mijn appartement wordt door een Syrische asielzoeker overgenomen btw. Gaat mij flink wat knaken betalen om laminaat en inboedel achter te laten voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |