Ga je samen met hem?quote:
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?![]()
Landverrader ben je.
Hoe weet je dat het een syrier is dan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.quote:
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.
Ik mocht niet mee ...quote:
Geen idee, tis maar een voorstel.quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te gevenquote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een syrier is dan?
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.quote:
Hoeveel krijg je?quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te geven
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.quote:
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.
Ja is goed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.
RIP KaBufquote:
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.
LTVDK
Ik durf niet meerquote:Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.
1.000+quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je?
Die mensen zijn toch arm?
Beter dan weer een magnetronmaaltijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |