Ga je samen met hem?quote:
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had je het niet aan een pvv-er kunnen geven?![]()
Landverrader ben je.
Hoe weet je dat het een syrier is dan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah weet ik veel. Woningbouwvereniging bepaalt wie hem krijgt.
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.quote:
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon een weekje naar mij, hoef je niet zo ver weg.
Ik mocht niet mee ...quote:
Geen idee, tis maar een voorstel.quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jou toe willen komen?
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te gevenquote:Op zondag 17 april 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een syrier is dan?
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.quote:
Hoeveel krijg je?quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb met ze gepraat. Ze komen er nu aan om mij het geld te geven
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.quote:
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar kom je ook pas vandaag mee Ria.
Ja is goed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik voornamelijk werken en studeren. Mag jij beetje schoonmaken hier, koken, Netflix kijken enzo.
RIP KaBufquote:
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vrijwel iedereen heeft een paspoort maar ltvdk weer niet hoor.
LTVDK
Ik durf niet meerquote:Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mens die ga ik toch pas over een maand aanvragen. Had je me maar eerder moeten meevragen hoor.
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon, ik sleep je gewoon dat vliegtuig in.
1.000+quote:Op zondag 17 april 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je?
Die mensen zijn toch arm?
Beter dan weer een magnetronmaaltijd?quote:
Ja jij wilde zo nodig een maand alleen op vakantie, dan ga je maar ookquote:
Is toch gaafquote:
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:pquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Is toch gaaf
Beetje rondreizen, gewoon alles op je eigen tempo.
Aanstelsterquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:p
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook een maand in Thailand, ook alleen. Stel mij gewoon aan:p
Ben de 2 jaren daarvoor ook beide keren maand Zuid Afrika geweest maar was ik met een vriendin.quote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Aanstelster
Maar gewoon 2 jaar achter elkaar een maand op vakantie, wat doe jij in het dagelijks leven?
Nicequote:Op zondag 17 april 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben de 2 jaren daarvoor ook beide keren maand Zuid Afrika geweest maar was ik met een vriendin.
Ik werk in de horeca
Ze verdiend meer dan ikquote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Hoe heb je dat geregeld? LTDVK als suikeroompje?
Neequote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb geen caoquote:Op zondag 17 april 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee![]()
Goedkoop op vakantie gaan. Weinig luxe :p En vlak na je verjaardag vertrekken :p Wat ook helpt is goed de cao doorlezen. Soms valt er nog wat te halen :p
Ze steelt tasjes op haar scooter.quote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef KaBuf het volgende:
Jij ook goed geregeld.quote:
En dat ja. Viesdikke tatta's overhoop rijdenquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nja ik kwam er achter dat we nog wat tegoed hadden dus dat heeft wel flink geholpen.:p
Moeten ze dat maar niet zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ja. Viesdikke tatta's overhoop rijden
En er is nog iets lopende maar de vraag is of ik daar ook winst op ga maken :p Maar dan kan ik misschien nog een keer met vakantiegeld en belastingteruggave.quote:
Hier met dat nektasje dan.quote:
Volgens mij is dat iets heel anders?quote:
Het is een stuk beter.quote:Op zondag 17 april 2016 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets heel anders?
Ik wel, klonk alsof er iemand met een keelontsteking tevergeefs om hulp riep. Met wat gitaartjes op de achtergrond.quote:Op zondag 17 april 2016 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt niet. Niet dat ik heb geluisterd.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, klonk alsof er iemand met een keelontsteking tevergeefs om hulp riep. Met wat gitaartjes op de achtergrond.
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.quote:
Ik vind het echt prachtig.quote:Op zondag 17 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.
Draadstaal was ook weer erg goed.quote:Op zondag 17 april 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een kutherrie. Yoki zal het wel leuk vinden.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draadstaal was ook weer erg goed.
Ja ze was leuk totdat ze d'r mond opentrokquote:
Hij heet niet voor niets David.quote:
Gaat dat ding het wel redden, die motoren zijn volgens mij niet echt bedoeld van lange afstandenquote:Op zondag 17 april 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Fucking hell! Team Betsafe gaat de Gumball3000 dit jaar rijden met een F1 auto![]()
![]()
Ik weet het niet, die gasten zijn tot alles in staat... En de Gumball is madness.quote:Op zondag 17 april 2016 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat dat ding het wel redden, die motoren zijn volgens mij niet echt bedoeld van lange afstanden
Ik dacht even dat dat moemoe was.quote:Op zondag 17 april 2016 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
"heb je die snor helemaal zelf gedaan? ''
Wendy van Dijk zat daar lekker aan de coke met Gordon.quote:
Ja ze was niet voor niets graatmager.quote:Op zondag 17 april 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wendy van Dijk zat daar lekker aan de coke met Gordon.
Hij heeft wel humorquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 12:21 schreef YokiKater het volgende:
Specularium was ook bij de brand.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |