Jullie moeders.quote:Sorry, you can't check-in online as you are connecting from another flight or another airline. Please check in at the airport.
Ja dat weet ik. Toen was je helemaal ongerust.quote:Op zondag 17 april 2016 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook een aardbeving
'ongerust' is nogal zwak uitgedrukt ...quote:Op zondag 17 april 2016 11:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Toen was je helemaal ongerust.
Nee? heb je nog een link?quote:Op zondag 17 april 2016 11:35 schreef YokiKater het volgende:
Hebben jullie allemaal mijn 112 reportage van het schoorsteenbrandje van gisteravond gezien?
Ik was weer lekker ouderwets bezig en mocht gewoon binnen de afzetting mijn dingetje doen omdat ik Yokibaas ben en vriendjes ben met de hulpdiensten.
Drama man, het is behelpen met dat ding. De eigen hoogwerker staat in Duitsland voor reparatie en dat duurt al maanden omdat ze niet kunnen vinden wat er mis is. Dat is dat ding dat een hele tijd terug gekanteld was, is toen gemaakt maar sindsdien zijn er steeds problemen mee.. Die moet eigenlijk totaal opnieuw opgebouwd worden.quote:
Ik.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
Als je op een AaiPhone contacten verwijderd, gaan die verwijderde dingen in een soort algemene prullenbak zitten?
Of in zo'n rare bijna onvindbare map?
Al wat beter nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |