Nee? heb je nog een link?quote:Op zondag 17 april 2016 11:35 schreef YokiKater het volgende:
Hebben jullie allemaal mijn 112 reportage van het schoorsteenbrandje van gisteravond gezien?
Ik was weer lekker ouderwets bezig en mocht gewoon binnen de afzetting mijn dingetje doen omdat ik Yokibaas ben en vriendjes ben met de hulpdiensten.
Drama man, het is behelpen met dat ding. De eigen hoogwerker staat in Duitsland voor reparatie en dat duurt al maanden omdat ze niet kunnen vinden wat er mis is. Dat is dat ding dat een hele tijd terug gekanteld was, is toen gemaakt maar sindsdien zijn er steeds problemen mee.. Die moet eigenlijk totaal opnieuw opgebouwd worden.quote:
Ik.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:38 schreef anonymoussie het volgende:
Als je op een AaiPhone contacten verwijderd, gaan die verwijderde dingen in een soort algemene prullenbak zitten?
Of in zo'n rare bijna onvindbare map?
Al wat beter nuquote:
Ik vind dit soort dingen grappig. Ongeacht of het klopt of niet, of ik het er mee eens ben of niet. Maar je ziet gewoon de woede van de gene die dit gemaakt heeft. Je ziet als het ware de emotie van de artiest. Erg artistiek moet ik zeggen. Zo ook captain Sweden.quote:
Ik vind dit echt zwakzinnig :pquote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen grappig. Ongeacht of het klopt of niet, of ik het er mee eens ben of niet. Maar je ziet gewoon de woede van de gene die dit gemaakt heeft. Je ziet als het ware de emotie van de artiest. Erg artistiek moet ik zeggen. Zo ook captain Sweden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest altijd lachen om Henk.quote:Op zondag 17 april 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Captain Sweden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |