Ik vind dit echt zwakzinnig :pquote:Op zondag 17 april 2016 15:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen grappig. Ongeacht of het klopt of niet, of ik het er mee eens ben of niet. Maar je ziet gewoon de woede van de gene die dit gemaakt heeft. Je ziet als het ware de emotie van de artiest. Erg artistiek moet ik zeggen. Zo ook captain Sweden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest altijd lachen om Henk.quote:Op zondag 17 april 2016 18:27 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Captain Sweden.
Doei.quote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Specularium het volgende:
Tuinbroeken gespot.
Ik ben weer weg hier.
Mooiquote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Specularium het volgende:
Tuinbroeken gespot.
Ik ben weer weg hier.
Wij zijn ook fan van jouquote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben stiekem wel gewoon een beetje fan van #TeamOpzij
quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben stiekem wel gewoon een beetje fan van #TeamOpzij
Oeh nog maar 24 uurquote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nu nog 24 uur vervelend zitten doen? Pleurt ff lekker op in je FlapFlap ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nu nog 24 uur vervelend zitten doen? Pleurt ff lekker op in je FlapFlap ding.
quote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh nog maar 24 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grapje natuurlijkquote:
Misschienquote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhuh. Als ik weg ben trek je die fles bubbels open.
Ga je mij volgen op flightradar?quote:Op zondag 17 april 2016 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik wens je wel gewoon een hele fijne vakantie hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |