Wat is het verschil tussen die twee, behalve de naam en dosis?quote:Op maandag 18 april 2016 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik heb die clonazepam al heel lang en die is ook tegen epilepsie en ik kan nog afbouwen naar 3 per dag. Maar we weten niet wat er gaat gebeuren als ik er helemaal mee stop.
Het is ook een lage dosering, 4 maal daags 0,5mg. Als ik er helemaal mee stop en ik krijg een insult dan zal ik ze toch echt nodig hebben.
En nu heb ik tijdelijk nog even 2mg diazepam indien nodig. max 2 per dag. Maar dat is over twee weekjes ook wel weer over en hopelijk niet meer nodig.
Weet ik niet. Denk dat het door een andere infectie komt die ik had en niet heb laten behandelen.quote:
Daar krijg je geen blaasontsteking van hoorquote:Op maandag 18 april 2016 18:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk dat het door een andere infectie komt die ik had en niet heb laten behandelen.
Ik had eerst een steenpuist op mijn arm toen ik in de Filipijnen was. Daar vonden ze het een goed idee om het uit te knijpen, wat dus niet zo slim was achteraf. Het raakte ontstoken. Ik kreeg er antiobiotica voor maar heb de kuur niet eens voor de helft afgemaakt. En toe nik hier in Nederland was bleef het ook een paar weken open en ontstoken zeg maar.
Poeh, dat is een heel verhaal. Het werkt sowieso kalmerend maar beide op een andere manier. Er zijn niet voor niets zoveel verschillende soorten pammetjes. De clonazepam/Rivotril is vooral een anti-epileticum en tegen paniek/angststoornis op het niveau waarmee het dus aanvallen voorkomt. Het is te vergelijken met Oxazepam maar dan dus in een andere samenstelling. Qua sterkte is 0,5 mg clonazepam ongeveer even sterk als 4mg oxazepam.quote:Op maandag 18 april 2016 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die twee, behalve de naam en dosis?
Hoe reageerde je?quote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand vroeg vandaag of ik zwanger was en of hij aan mijn buik mocht voelen.
Wordt je niet heel erg duf en sloom van die pillen?quote:Op maandag 18 april 2016 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Poeh, dat is een heel verhaal. Het werkt sowieso kalmerend maar beide op een andere manier. Er zijn niet voor niets zoveel verschillende soorten pammetjes. De clonazepam/Rivotril is vooral een anti-epileticum en tegen paniek/angststoornis op het niveau waarmee het dus aanvallen voorkomt. Het is te vergelijken met Oxazepam maar dan dus in een andere samenstelling. Qua sterkte is 0,5 mg clonazepam ongeveer even sterk als 4mg oxazepam.
De Diazepam/valium is wat zwaarder en is meer een sedatief. Kan ook gebruikt worden bij epilepsie maar dan in een hoge dosis intravasculair om spierstuipen te stoppen. Maar ik heb die nu tegen spanningen en stress, dus sedatief/kalmerend.
Lachend (maar van binnen huilendquote:
Suffig, slaperig. Maar de dosering is niet zo hoog dat het op niveau zombie is. En ik ben er ook wel aan gewend. Kan gewoon functioneren.quote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt je niet heel erg duf en sloom van die pillen?
Altijd gevaarlijk om te vragenquote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lachend (maar van binnen huilend) gezegd dat ik niet zwanger was maar blijkbaar een dikke buik had gekregen LOL
En toen had diegeen zoiets van "oeps" ..quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lachend (maar van binnen huilend) gezegd dat ik niet zwanger was maar blijkbaar een dikke buik had gekregen LOL
quote:
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En toen had diegeen zoiets van "oeps" ..
Dafuqquote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.
Had hij zo'n stoppelbaardje en een regenjas?quote:Op maandag 18 april 2016 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik, hij vroeg of hij dan mocht voelen als ik ooit wel zwanger was.
Nu je het zegtquote:Op maandag 18 april 2016 19:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had hij zo'n stoppelbaardje en een regenjas?![]()
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik had daarvoor ook nog een bijbalontsteking...quote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar krijg je geen blaasontsteking van hoorkuurtje moet je overigens wel altijd afmaken anders werk je resistentie in de hand.
Blaasontsteking bij een man komt voor zover ik weet niet zoveel voor op jouw leeftijd. Geen rare dingen gedaan?
Oh okee.. pfoe, je treft het wel zeg.quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee. Maar ik had daarvoor ook nog een bijbalontsteking...![]()
Misschien heeft dat het 1 en ander in gang gezet.
Op dieet dusquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
GEFELICITEERDquote:Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat vind jouw vriend hiervan?quote:Op maandag 18 april 2016 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat timmmm zei.quote:
Zijn we straks allebei ouders.quote:
Met het ouderschap of met de milf?quote:Op maandag 18 april 2016 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er eigenlijk al wel een beetje klaar mee.
Beide.quote:Op maandag 18 april 2016 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met het ouderschap of met de milf?
Waarschijnlijk met de milf.quote:Op maandag 18 april 2016 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met het ouderschap of met de milf?
Dat was snel.quote:
Maar ze bleek dus toch niet zo leuk te zijn? Ze is toch een collega, is dat niet wat ongemakkelijk op werk?quote:
Oh nee, ik vind haar momenteel even niet zo leuk, maar het blijft een vrouw he.quote:Op maandag 18 april 2016 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze bleek dus toch niet zo leuk te zijn? Ze is toch een collega, is dat niet wat ongemakkelijk op werk?
Eerder de zenuwenquote:Op maandag 18 april 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn er problemen met de FlapFlap?
quote:Op maandag 18 april 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn er problemen met de FlapFlap?
Nee dat is pas op de terugwegquote:
Boh! Wat lief van drquote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas op de terugweg
Moest trouwens deze even doorsturen van d'r:
[ afbeelding ]
Ik zie nu al iets los zitten op de staart, maar ik zeg wel niks meer.quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna, bijna, bijna!quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik hoop dat dat vliegtuig gewoon snel opstijgtquote:
Het hele staartroer ontbreekt, maar dat is een kleinigheidje.quote:Op maandag 18 april 2016 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie nu al iets los zitten op de staart, maar ik zeg wel niks meer.
Geestig.quote:Op maandag 18 april 2016 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog een uurtje.quote:Op maandag 18 april 2016 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat vliegtuig gewoon snel opstijgt
Ja ik zie nog geen vertraging staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |