Wat moeten we anders doen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Joezi het volgende:
Waarom kijken we dit met zn allen eigenlijk?
Kom je nu meequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen naar de Kwis te kijken.
Oh ken ik niet. Ik ga om 0.00u mijn favoriete serie kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen naar de Kwis te kijken.
Die gaan als de brandweer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
De brandweer rijdt hier heel hard langs.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ken ik niet. Ik ga om 0.00u mijn favoriete serie kijken.
Er is een nieuwe versie zag ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat er ook op?
Dat was vroeger serieus m'n favoriete serieUncle Jessie
Da's tering lang terug zeg.quote:
Om verwarring te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's tering lang terug zeg.
Maar teletekst noemt de Jong met voorletter. Daarom vroeg ik het me af.
Dit lijkt vooralsnog he-le-maal nergens naarquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat tegen Roda punten verspelen.
Ajax ook tegen Utrecht.
Die vd Hart ? dat is ook een wereldkeeperquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die in het laatste kwartier bij Zwolle vond ik beter.
Veldwijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vd Hart ? dat is ook een wereldkeeper
Net als die rare Belg
Bazenactiequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Paul het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)en-ontsnapt-aan-rood
quote:
alleen maar omdat je hem ging interviewen enzoquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Joezi het volgende:
Geweldige sympathieke vent. Ik heb nu 2 keer mogen interviewen, buiten het veld is het echt een kerel van goud.
Even een tl;dr alert en derhalve in een spoiler. Inhoud is immers verboden in het livetopic, je zou niet moeten durven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat hebt echt niets met tactisch falen te maken. Spelers durven gewoon geen risico's meer te nemen als ze tegen een angstgegner moeten. Niet winnen van zo'n tegenstander heeft echt wel invloed op de spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Miami voetballen lijkt me best aardigquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
Marcel de Jong speelt nu bij Ottawa Fury FC in de NASL.
Straks om 01.00 trouwens een wedstrijd uit de NASL: Jacksonville Armada - Miami FC
Zullen we kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Miami voetballen lijkt me best aardig
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.quote:
Dat wordt toch een zakelijk overwinninkje voor Nico Rosberg. Alleen domme mensen staan daarvoor op.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.
Ik zie dat die wedstrijd vannacht al was. Dan klopt de website van FOX niet. Werd 2-1 voor Jacksonville. Voor Miami scoorde een oud Ajax spits.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.
FOK Sportgodenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt toch een zakelijk overwinninkje voor Nico Rosberg. Alleen domme mensen staan daarvoor op.
En mensen die het verslag voor de sportsite moeten schrijven
Pantelic.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie dat die wedstrijd vannacht al was. Dan klopt de website van FOX niet. Werd 2-1 voor Jacksonville. Voor Miami scoorde een oud Ajax spits.
Gok maar wie.
Hosequote:
Wat jij wil johquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zo, denk ik, FM spelen.
MOTD sla ik over. Alweer.
Want dat is leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zingen ze daar moet een piemel in?
Wat een god was datquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
D. Cvitanich 26 (Assists: Adailton)
Jeetjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
D. Cvitanich 26 (Assists: Adailton)
TR gemaaktquote:
Dat was ook ongeveer het enige wat hij deedquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij scoorde altijd tegen ons.
Het was ook niet echt zo dat het een heel erg boeiende wedstrijd was en dat PSV in de problemen zou komen. Kabbelend water.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd dat off topic gepraat en zo rustig als PSV speelt. Althans wanneer ze voor staan.
Die man kan werkelijk niets meer goed. Verkopen die hap.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Willems kun je maar beter niet meer voor de camera zetten, man man man.
Ik zou hem gewoon houden zodat hij zichzelf gaat revancheren. Die jongen kan het prima en veel betere linksbacks zijn er niet. Tenzij je een spectaculaire en tropische verrassing uit de hoge hoed tovert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die man kan werkelijk niets meer goed. Verkopen die hap.
Ik ging eens kijken en zag meteen dat er iemand aan het huilen is dat er niet genoeg negers in de show zittenquote:
Ghazi-Ligeon wordt leuk jaquote:Op zondag 17 april 2016 11:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boymans op de bank? Utrecht wil niet winnen. Ligeon kan er bovendien niets van.
Misschien dat een verhuur nog wat wordtquote:Op zondag 17 april 2016 12:08 schreef Sked het volgende:
Sinkgraven, nog zo'n hype die Ajax miljoenen heeft gekost
Zal vast net zo'n succes als Andersen wordenquote:Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat een verhuur nog wat wordt
Jantje die het weer alleen op mentaliteit kan gooien
Dat zou zeer zonde zijnquote:Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal vast net zo'n succes als Andersen worden
Sprekend inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ten Hag lijkt een beetje op Guardiola.
Jan Jood*quote:Op zondag 17 april 2016 12:17 schreef Tagliano het volgende:
Jan-Joost heeft het afgelopen uur al een keer of vijf de term kale koppen niet te stoppen gebruikt
Wanfiguur
Om 14.30 gaan we genieten van Leicesterquote:Op zondag 17 april 2016 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De echte topper van dit weekend begint natuurlijk om 14.30 in Tilburg.
Opper is het hiermee eens.
Moet jij weten.quote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Om 14:30 luisteren wij allemaal naar Mart. Voor de laatste keer.
Dit klopt.quote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef Mani89 het volgende:
Roep maar als ze beginnen aan de laatste 100 meter.quote:Op zondag 17 april 2016 12:21 schreef Mani89 het volgende:
ik ook. Sfeer zit er al goed in in de busquote:Op zondag 17 april 2016 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat zo?quote:Op zondag 17 april 2016 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook. Sfeer zit er al goed in in de bus
Nee.quote:Op zondag 17 april 2016 12:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Roep maar als ze beginnen aan de laatste 100 meter.
Kwijtquote:Op zondag 17 april 2016 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is je blauwe kleurtje?
Je doet zelf maar een beetje moeite. Met je Leisester.quote:
Of je doet zoals mij en zet Leicester op een stream (die nagenoeg voorloopt op TV) aan.quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet zelf maar een beetje moeite. Met je Leisester.
Geen idee. Hoezo?quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef Brammess het volgende:
Ik maak hem wel voordat iemand anders hem maakt.
Rijden er geen treinen rond de arena? xD
Dat is geen masker.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom draagt Jasper Slissen een masker?
Heeft wat te verbergenquote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom draagt Jasper Slissen een masker?
Twente past niet in dat rijtjequote:Op zondag 17 april 2016 12:31 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk hebben we nog best een rotprogramma met Utrecht, Twente en Heerenveen
Met Ziyech altijd gevaarlijkquote:
Johan draait zich om in zijn urnquote:Op zondag 17 april 2016 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is toch niet het echte Ajax-spelletje
KNPB.quote:Op zondag 17 april 2016 12:31 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk hebben we nog best een rotprogramma met Utrecht, Twente en Heerenveen
Jawel hoor, opportunistisch domineren noemen we datquote:Op zondag 17 april 2016 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De tegenstander verrassen heet datquote:Op zondag 17 april 2016 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan ook nog Younes die lekker veel naar binnen komt, dat wordt genietenquote:
hangt ervanaf vanuit welke hoek je hem zietquote:Op zondag 17 april 2016 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Ajax speelt met een vierkant vandaag, niet met een ruit."
Alsof een ruit geen vierkant is.
Optiefenquote:Op zondag 17 april 2016 12:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu ook mee en meestal wil dat zeggen dat Ajax ook meteen gaat scoren
Dus Ajax komt met 2-0 voor?quote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat gewoon vergelijkbaar worden met Roda uit
Dat werd 1-1 tochquote:Op zondag 17 april 2016 12:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat gewoon vergelijkbaar worden met Roda uit
Altijd he.quote:Op zondag 17 april 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De zon schijnt in de Arena, dan zal zo de 0-1 wel vallen.
Blijf, goede vriend.quote:Op zondag 17 april 2016 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Utrecht daarna 2 goals gaat maken?
Zo, prachtig!quote:Op zondag 17 april 2016 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Jalalalalalalala amsterdam lalalalala
1 Marokkaan kan nog. Behalve als die Marokkaan El-Hamdoeirgtoyu is.quote:
Goede postquote:Op zondag 17 april 2016 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd voor oerwoud geluiden.quote:Op zondag 17 april 2016 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Jalalalalalalala amsterdam lalalalala
Wat moeten ze wel niet doen om hem eens in het stadion te krijgen?quote:Op zondag 17 april 2016 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk valt de 0-1 snel om Paul in het topic te krijgen
Goed plan.quote:Op zondag 17 april 2016 12:40 schreef Tagliano het volgende:
Het enige plan is dus "gooi die bal maar achter de verdediging en kijk maar wat ervan komt"
Hij is er!!!!quote:
Speelt Schilder nu ook?quote:Op zondag 17 april 2016 12:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet helemaal uit de verf komt
En dan ditquote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Zou een schande zijn als je minder dan 50 miljoen voor hem krijgtquote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?
*Ontredderd.quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef franklop het volgende:
El GhaziOntreddert vragen waar die mal heen moet en vervolgens zo'n ziekenhuisbal geven
Stond 3 man in de zestien, daar kwam de bal niet eens bij in de buurtquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Ontredderd.
Ik snap de tegenstelling niet helemaal, als je hem nergens kwijt kan is het vrij logisch dat er een ziekenhuisbal uit voortkomt. Hij moest de voorzet wel op dat moment geven.
Dat zou inderdaad op basis van het hele seizoen niet terecht zijnquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Ja, en de morele champions league miljoenen gaan dan naar Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.
Penalty's raak schieten.quote:Op zondag 17 april 2016 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het enige waar Haller écht goed in is, is kopduels winnen.
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad op basis van het hele seizoen niet terecht zijn
Willem IIquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.
Hansenquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.
Hopelijk hapt er iemand.quote:
Tja, Ajax was wat stabieler. Daar word je kampioen mee blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen letten ze daar bij de zijlijn niet helemaal opquote:
ZUIVER TOEVAL.quote:Op zondag 17 april 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat je dit al na het happen plaatst
Barney.gifquote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de tv op mute gezet en de 15 beste begrafenis hits op gezet. Ik hoor nauwelijks verschil.
quote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooiste zou zijn als Ajax nu op 1 goal géén kampioen wordt.
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?quote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach geef het even tijd, hij probeert het pas 22 jaar.
Wow rustig, ik wist niet dat je boos werd :Squote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?
Geblesseerdquote:
Denken dan René een man isquote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?
Is maar een grapje vriend. Je weet wat ze zeggen over blaffende hondenquote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow rustig, ik wist niet dat je boos werd :S
Ohjee. Het is duidelijk gedaan met de sfeer.quote:
Leuk.quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef MCH het volgende:
Speelt Utrecht in zwarte rouwshirts vanwege Johan Cruiff?
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef MCH het volgende:
Speelt Utrecht in zwarte rouwshirts vanwege Johan Cruiff?
AGR stelt niets voor, minachting voor de sport die wedstrijd.quote:
vanaf 1310 bij npoquote:
Heb je een wasje aanstaan?quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!
Behalve als Henao wint.quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
AGR stelt niets voor, minachting voor de sport die wedstrijd.
'bait'quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap niet in deze smakeloze bait.
Wat een leeg stadion trouwens (voor de aanstaande kampioen), lijkt wel het Gelredome.quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!
Zelfs dan niet. Het is een typische Gerrans wedstrijd, dus ik kijk al uit naar je meltdown straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |