En dan ditquote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Zou een schande zijn als je minder dan 50 miljoen voor hem krijgtquote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?
*Ontredderd.quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef franklop het volgende:
El GhaziOntreddert vragen waar die mal heen moet en vervolgens zo'n ziekenhuisbal geven
Stond 3 man in de zestien, daar kwam de bal niet eens bij in de buurtquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Ontredderd.
Ik snap de tegenstelling niet helemaal, als je hem nergens kwijt kan is het vrij logisch dat er een ziekenhuisbal uit voortkomt. Hij moest de voorzet wel op dat moment geven.
Dat zou inderdaad op basis van het hele seizoen niet terecht zijnquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Ja, en de morele champions league miljoenen gaan dan naar Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.
Penalty's raak schieten.quote:Op zondag 17 april 2016 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het enige waar Haller écht goed in is, is kopduels winnen.
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad op basis van het hele seizoen niet terecht zijn
Willem IIquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.
Hansenquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft het gewoon verneukt in het begin tegen clubs zoals Roda, ADO en Excelsior.
Hopelijk hapt er iemand.quote:
Tja, Ajax was wat stabieler. Daar word je kampioen mee blijkbaarquote:Op zondag 17 april 2016 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen letten ze daar bij de zijlijn niet helemaal opquote:
ZUIVER TOEVAL.quote:Op zondag 17 april 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat je dit al na het happen plaatst
Barney.gifquote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de tv op mute gezet en de 15 beste begrafenis hits op gezet. Ik hoor nauwelijks verschil.
quote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooiste zou zijn als Ajax nu op 1 goal géén kampioen wordt.
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?quote:Op zondag 17 april 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach geef het even tijd, hij probeert het pas 22 jaar.
Wow rustig, ik wist niet dat je boos werd :Squote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?
Geblesseerdquote:
Denken dan René een man isquote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zit jij nou achterlijk te doen man?
Is maar een grapje vriend. Je weet wat ze zeggen over blaffende hondenquote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow rustig, ik wist niet dat je boos werd :S
Ohjee. Het is duidelijk gedaan met de sfeer.quote:
Leuk.quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef MCH het volgende:
Speelt Utrecht in zwarte rouwshirts vanwege Johan Cruiff?
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef MCH het volgende:
Speelt Utrecht in zwarte rouwshirts vanwege Johan Cruiff?
AGR stelt niets voor, minachting voor de sport die wedstrijd.quote:
vanaf 1310 bij npoquote:
Heb je een wasje aanstaan?quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!
Behalve als Henao wint.quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
AGR stelt niets voor, minachting voor de sport die wedstrijd.
'bait'quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik trap niet in deze smakeloze bait.
Wat een leeg stadion trouwens (voor de aanstaande kampioen), lijkt wel het Gelredome.quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het proberen, er lacht vanzelf iemand!
Zelfs dan niet. Het is een typische Gerrans wedstrijd, dus ik kijk al uit naar je meltdown straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |