En dan ditquote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger bij Bazoer.
Zou een schande zijn als je minder dan 50 miljoen voor hem krijgtquote:Op zondag 17 april 2016 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ging toch voor minimaal 40 miljoen naar Barcelona?
*Ontredderd.quote:Op zondag 17 april 2016 12:43 schreef franklop het volgende:
El GhaziOntreddert vragen waar die mal heen moet en vervolgens zo'n ziekenhuisbal geven
Stond 3 man in de zestien, daar kwam de bal niet eens bij in de buurtquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Ontredderd.
Ik snap de tegenstelling niet helemaal, als je hem nergens kwijt kan is het vrij logisch dat er een ziekenhuisbal uit voortkomt. Hij moest de voorzet wel op dat moment geven.
Dat zou inderdaad op basis van het hele seizoen niet terecht zijnquote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is toch onbeschrijfelijk dat dit Ajax vooralsnog gewoon kampioen gaat worden.
Ja, en de morele champions league miljoenen gaan dan naar Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zou ik niet kampioen willen worden. PSV wordt dan de morele landskampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |