Wat moeten we anders doen dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Joezi het volgende:
Waarom kijken we dit met zn allen eigenlijk?
Kom je nu meequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen naar de Kwis te kijken.
Oh ken ik niet. Ik ga om 0.00u mijn favoriete serie kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen naar de Kwis te kijken.
Die gaan als de brandweer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
De brandweer rijdt hier heel hard langs.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ken ik niet. Ik ga om 0.00u mijn favoriete serie kijken.
Er is een nieuwe versie zag ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat er ook op?
Dat was vroeger serieus m'n favoriete serieUncle Jessie
Da's tering lang terug zeg.quote:
Om verwarring te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's tering lang terug zeg.
Maar teletekst noemt de Jong met voorletter. Daarom vroeg ik het me af.
Dit lijkt vooralsnog he-le-maal nergens naarquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV gaat tegen Roda punten verspelen.
Ajax ook tegen Utrecht.
Die vd Hart ? dat is ook een wereldkeeperquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die in het laatste kwartier bij Zwolle vond ik beter.
Veldwijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vd Hart ? dat is ook een wereldkeeper
Net als die rare Belg
Bazenactiequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Paul het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)en-ontsnapt-aan-rood
quote:
alleen maar omdat je hem ging interviewen enzoquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Joezi het volgende:
Geweldige sympathieke vent. Ik heb nu 2 keer mogen interviewen, buiten het veld is het echt een kerel van goud.
Even een tl;dr alert en derhalve in een spoiler. Inhoud is immers verboden in het livetopic, je zou niet moeten durven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat hebt echt niets met tactisch falen te maken. Spelers durven gewoon geen risico's meer te nemen als ze tegen een angstgegner moeten. Niet winnen van zo'n tegenstander heeft echt wel invloed op de spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Miami voetballen lijkt me best aardigquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
Marcel de Jong speelt nu bij Ottawa Fury FC in de NASL.
Straks om 01.00 trouwens een wedstrijd uit de NASL: Jacksonville Armada - Miami FC
Zullen we kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Miami voetballen lijkt me best aardig
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.quote:
Dat wordt toch een zakelijk overwinninkje voor Nico Rosberg. Alleen domme mensen staan daarvoor op.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.
Ik zie dat die wedstrijd vannacht al was. Dan klopt de website van FOX niet. Werd 2-1 voor Jacksonville. Voor Miami scoorde een oud Ajax spits.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik ga vanavond netjes op tijd naar bed zodat ik morgen uitgerust naar de Formule 1 kan kijken.
FOK Sportgodenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt toch een zakelijk overwinninkje voor Nico Rosberg. Alleen domme mensen staan daarvoor op.
En mensen die het verslag voor de sportsite moeten schrijven
Pantelic.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie dat die wedstrijd vannacht al was. Dan klopt de website van FOX niet. Werd 2-1 voor Jacksonville. Voor Miami scoorde een oud Ajax spits.
Gok maar wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |