Hosequote:
Wat jij wil johquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zo, denk ik, FM spelen.
MOTD sla ik over. Alweer.
Want dat is leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zingen ze daar moet een piemel in?
Wat een god was datquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
D. Cvitanich 26 (Assists: Adailton)
Jeetjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
D. Cvitanich 26 (Assists: Adailton)
TR gemaaktquote:
Dat was ook ongeveer het enige wat hij deedquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij scoorde altijd tegen ons.
Het was ook niet echt zo dat het een heel erg boeiende wedstrijd was en dat PSV in de problemen zou komen. Kabbelend water.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd dat off topic gepraat en zo rustig als PSV speelt. Althans wanneer ze voor staan.
Die man kan werkelijk niets meer goed. Verkopen die hap.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
Willems kun je maar beter niet meer voor de camera zetten, man man man.
Ik zou hem gewoon houden zodat hij zichzelf gaat revancheren. Die jongen kan het prima en veel betere linksbacks zijn er niet. Tenzij je een spectaculaire en tropische verrassing uit de hoge hoed tovert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die man kan werkelijk niets meer goed. Verkopen die hap.
Ik ging eens kijken en zag meteen dat er iemand aan het huilen is dat er niet genoeg negers in de show zittenquote:
Ghazi-Ligeon wordt leuk jaquote:Op zondag 17 april 2016 11:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boymans op de bank? Utrecht wil niet winnen. Ligeon kan er bovendien niets van.
Misschien dat een verhuur nog wat wordtquote:Op zondag 17 april 2016 12:08 schreef Sked het volgende:
Sinkgraven, nog zo'n hype die Ajax miljoenen heeft gekost
Zal vast net zo'n succes als Andersen wordenquote:Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat een verhuur nog wat wordt
Jantje die het weer alleen op mentaliteit kan gooien
Dat zou zeer zonde zijnquote:Op zondag 17 april 2016 12:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal vast net zo'n succes als Andersen worden
Sprekend inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ten Hag lijkt een beetje op Guardiola.
Jan Jood*quote:Op zondag 17 april 2016 12:17 schreef Tagliano het volgende:
Jan-Joost heeft het afgelopen uur al een keer of vijf de term kale koppen niet te stoppen gebruikt
Wanfiguur
Om 14.30 gaan we genieten van Leicesterquote:Op zondag 17 april 2016 12:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De echte topper van dit weekend begint natuurlijk om 14.30 in Tilburg.
Opper is het hiermee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |