Ik heb een restraining order omdat ik zat te fappen in z'n tuinquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef zeer het volgende:
Matip brings the boys to the yard [ afbeelding ] .
Klopt, donderdag vanaf 12:00 tot gisteren 13:00. Maar had geen uitdroging, koorts en blaasonsteking meer dus moet het beroerd zijn thuis uitzieken.quote:
Auautiiiiii!quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:01 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren in de kiosk in ziekenhuis viel mij ook al op hoe heftig de geuren van verse broodjes enz zijn
En dat allemaal omdat je wodka gedronken hebt? Sta je al op de transplantatie lijst?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, donderdag vanaf 12:00 tot gisteren 13:00. Maar had geen uitdroging, koorts en blaasonsteking meer dus moet het beroerd zijn thuis uitzieken.
whut?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:02 schreef zeer het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je wodka gedronken hebt? Sta je al op de transplantatie lijst?
In ziekenhuis gooien ze het op wiet, stond er ook bij 2012: Cannabis gebruik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:02 schreef zeer het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat je wodka gedronken hebt? Sta je al op de transplantatie lijst?
10 shotjes in half uurtje tijdquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoeveel liter had je in godsnaam op dan?
comazuipenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoeveel liter had je in godsnaam op dan?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom dat in godsnaam...
Ik kreeg hetquote:
Ja maar wel heel weinig, vond het blowen niet zo lekker. Mijn joint en aansteker ligt ook nog ergens beneden lol.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had je bij die shotjes ook zitten blowen?
Goed antwoord, kunnen ze ook wat mee: "Minder dan m'n vrienden."quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel "grappig" als ze vragen in het ziekenhuis: Hoeveel jointjes rook je dan op een dag?
Alsof dat wat zegtIk gooi er in vergeleken met mijn vrienden relatief weinig in.
kan je wel knap beroerd van worden... maar ziekenhuiswaardig vind ik nog steeds een prestatie van formaatquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar wel heel weinig, vond het blowen niet zo lekker. Mijn joint en aansteker ligt ook nog ergens beneden lol.
je moet ook wanneer men niet kijkt het stiekem op de grond gooien, alhoewel dat makkelijker met wijn gaat dan met een shotje, of het niet doorslikken en vervolgens een "slokje" van je frisdrank nemen en het daarin spugenquote:
Ik heb uiteindelijk wel aangegeven hoeveel het is, maar wel erbij gezegd dat mensen vragen hoeveel joints ze roken een beetje vreemd is omdat iedereen er een andere dosis ingooit.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed antwoord, kunnen ze ook wat mee: "Minder dan m'n vrienden."
Het is toch jouw lichaam domme stumpert.
Alcoholmisbruik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je moet ook wanneer men niet kijkt het stiekem op de grond gooien, alhoewel dat makkelijker met wijn gaat dan met een shotje, of het niet doorslikken en vervolgens een "slokje" van je frisdrank nemen en het daarin spugen
Als je 5 of 7 dagen alleen maar braakt dan ga je wel uitdrogen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan je wel knap beroerd van worden... maar ziekenhuiswaardig vind ik nog steeds een prestatie van formaat
Zit je in het ziekenhuis omdat je geen controle en discipline hebt, ga je ook nog bijdehand lopen doen tegen mensen die je proberen te helpen, nee echt fantastisch hoor. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk wel aangegeven hoeveel het is, maar wel erbij gezegd dat mensen vragen hoeveel joints ze roken een beetje vreemd is omdat iedereen er een andere dosis ingooit.
Zou er evengoed niet te licht over denken. Over het algemeen denken mensen die dagelijks drinken of blowen dat ze totaal geen probleem hebben maar zien mensen die daar iets van af staan wel degelijk bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In ziekenhuis gooien ze het op wiet, stond er ook bij 2012: Cannabis gebruik.
Het feit dat ik dat elke dag doe en amper drink vergeten ze evenHet hele verhaal van dat ik alcohol heb gehad vinden ze ook niet boeiend. Kreeg al meteen donderdag de vraag: Ben je in behandeling bij verslavingszorg?
!
Oh dat was het enige hoor, heb ze gisteren vriendelijk bedankt voor de goede zorg enz. En ik zei het wel wat subtieler hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zit je in het ziekenhuis omdat je geen controle en discipline hebt, ga je ook nog bijdehand lopen doen tegen mensen die je proberen te helpen, nee echt fantastisch hoor. Goed gedaan.
oh dat geloof ik ook wel, maar 5-7 dagen braken van 1 avond flink zuipen is op zich al een prestatie van formaatquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je 5 of 7 dagen alleen maar braakt dan ga je wel uitdrogen.
Ze dachten nog aan buikgriep. Daarom had ik ook een privé wcquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou er evengoed niet te licht over denken. Over het algemeen denken mensen die dagelijks drinken of blowen dat ze totaal geen probleem hebben maar zien mensen die daar iets van af staan wel degelijk bepaalde dingen.
Niet dat je daar een week ziek van zou moeten zijn hoor, daar niet van. Kan het zijn dat je gewoon griep hebt? Hebben heel veel mensen nu.
Maar dat was het dus niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze dachten nog aan buikgriep. Daarom had ik ook een privé wcOh en een privé kamer
Geen idee. Zodra je aangeeft dat je blowt en wel eens drinkt dan gooien ze het daarop. Ik zelf ook hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat geloof ik ook wel, maar 5-7 dagen braken van 1 avond flink zuipen is op zich al een prestatie van formaat
is er niets mis met je maagwand?
Wiet verslaving? Heb nu ook al paar dagen niet geblowd, voel me prima hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar dat was het dus niet?
Het is dus niet de alcohol, niet de griep, zij hebben zorgen over je wiet verslaving en jij denkt dat ze gek zijn.
oh pls als je voor een grotere periode van je leven dagelijks rookt/blowed/drinkt is het een gewoonte cq verslavingquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet verslaving? Heb nu ook al paar dagen niet geblowd, voel me prima hoor.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet verslaving? Heb nu ook al paar dagen niet geblowd, voel me prima hoor.
Oh dat zal wel ja, ik probeer het ook zeker niet helemaal goed te praten. Want ik blow normaal best veel. Enige waar ik sowieso wel keihard aan verslaafd ben is gewoon rokenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls als je voor een grotere periode van je leven dagelijks rookt/blowed/drinkt is het een gewoonte cq verslaving
12quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Ik voel me ziek getrolld. Hoe oud ben je?
Moet je voor de grap eens mee stoppen en je verbazen over hoe verrot je je altijd gevoeld hebt ;s .quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ja, ik probeer het ook zeker niet helemaal goed te praten. Want ik blow normaal best veel. Enige waar ik sowieso wel keihard aan verslaafd ben is gewoon roken
Oh hehe. 26quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud ben je echt? ik vroeg het me ook al af
Ze kan toch 12 zijn godverdomme.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud ben je echt? ik vroeg het me ook al af
Stoppen met roken? Of blowen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens mee stoppen en je verbazen over hoe verrot je je altijd gevoeld hebt ;s .
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.quote:
Ik zou eerder stoppen met blowen dan rokenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.
als je stopt met roken maar niet met blowen blow je jezelf helemaal het lazarus omdat je je peuken gaat vervangen voor joints... was mijn ervaringquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.
wattee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
Poeh goede vraag. Heb altijd ruzie met PDF bestandenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
Ja ik let goed op.quote:
Heb het ook wel vaker gezegd, maar je bent de enige die het heeft onthouden schijnbaar.quote:
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
hoebedoel je dat de rest niet te zien isquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.
Zo ingewikkeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.
vaak kun je blad per blad kopieren.... en ik heb een macro die een pdf in bladzijdes opdeelt in wordquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Nou gewoon, dat je 2 pagina's uit een pdf bestand van 30 pagina's kan uithalen zeg maar en kan mailen naar iemand zonder dat diegene alle 30 pagina's krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoebedoel je dat de rest niet te zien is
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.quote:
onzin... ghostscript doet het primaquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
100 euri lappen en je hebt een licentie.
Haha laat maar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.
lijkt me idd handiger om eerst te stoppen met blowenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je stopt met roken maar niet met blowen blow je jezelf helemaal het lazarus omdat je je peuken gaat vervangen voor joints... was mijn ervaring
Ja doei.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.
o zo. ik zou googelen op pdf bewerker hehe, weet niet of dat gratis is, mijn pa heeft zoiets.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat je 2 pagina's uit een pdf bestand van 30 pagina's kan uithalen zeg maar en kan mailen naar iemand zonder dat diegene alle 30 pagina's krijgt.
ja dat kan alleen als de pagina in die hele screenshot past of het moet je niet uitmaken om er meerdere te makenquote:
In en uitzoomen. Of diegene het kan lezen, is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat kan alleen als de pagina in die hele screenshot past of het moet je niet uitmaken om er meerdere te maken
Ghostscript werkt ook prima indd. Meeste software heb ik licenties voor. Sommige zelf betaald, maar meeste gewoon via werkgevers gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onzin... ghostscript doet het prima
Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kan pdf ook in gimp openen trouwens, kun je er ook alles mee
Oh man, ik ben toch geen ICT'er en heb echt letterlijk twee linkerhanden. Als ik het internet kan opstarten, ben ik al blij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kan pdf ook in gimp openen trouwens, kun je er ook alles mee
Gimp is super easy.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh man, ik ben toch geen ICT'er en heb echt letterlijk twee linkerhanden. Als ik het internet kan opstarten, ben ik al blij.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
Bedankt voor goede suggesties allemaal. Ik hou van jullie.
ja inloggen op de interne router door de webpagina te bezoeken in de handeleiding staat en het wachtwoord en setting van je widfi netwerk op gevenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef madeliefff het volgende:
wowowo wat een technisch gedoe hiero. oke dan gooi ik ook iets in de groep. wie weet waarom mijn wifi versterker het niet doet ??![]()
mijn telefoon ziet hem en er staat dat er een sterk bereik is maar als ik internet op ga doet internet het niet.
ik heb die versterker gewoon in t stopcontact gedouwd en klaar is kees, of moest ik nog iets doen ofzo?
MAC-adres (Media Acces Control) instellen wellicht?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef madeliefff het volgende:
wowowo wat een technisch gedoe hiero. oke dan gooi ik ook iets in de groep. wie weet waarom mijn wifi versterker het niet doet ??![]()
mijn telefoon ziet hem en er staat dat er een sterk bereik is maar als ik internet op ga doet internet het niet.
ik heb die versterker gewoon in t stopcontact gedouwd en klaar is kees, of moest ik nog iets doen ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Interne router, MAC-adres, echt, wtf.
Ik voel me echt dom.
Leuk voor in de openhaard vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej ik heb nog een ajaxshirt voor je
grt grt
ik heb er een stuk of drie in huis hangen... dus ja dan leer je ze wel kennenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me echt dom.
Ik wil ook een WiFi-versterker want WiFi doet boven slecht, kom je het even fixen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of drie in huis hangen... dus ja dan leer je ze wel kennen
ik ook hihih, gelukkig heb ik wch uitleg via dmquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me echt dom.
Wat kost dat nou?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ook hihih, gelukkig heb ik wch uitleg via dm
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim benquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet het tenminste van mezelf, kan ik niet van jou zeggen
Eergisterennacht hierzo. Man man man. Amerikaanse literatuur blahblah.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim ben
gisternacht ook weer hoor. Ben er weer klaar meequote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eergisterennacht hierzo. Man man man. Amerikaanse literatuur blahblah.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gisternacht ook weer hoor. Ben er weer klaar mee
Dat op een internetforum moeten lopen verkondigenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heet geen Jimmy :s ga niet overal aankondigen dat ik slim ben
Eindelijk iets interessants.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Al die zaaddodende onderwerpen waar het hier dan om gaat
Halloquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat op een internetforum moeten lopen verkondigen
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je alleen mij aanspreekt.
Hey TARDIS.
Ja pdf cutterquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Eindelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutmensen mij een toppakill bezorgen IK HAAT JULLIE ALLEMAAL
I'm out.
Goede weerspiegeling van je niveau.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede weerspiegeling van je niveau.
Die hebben altijd zon. Moeten niet zo zeiken daar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste regen
Kindjes in Afrika zouden godverdomme blij zijn
Ja die zouden overal blij mee zijn, dat is een oneerlijke vergelijkingquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste regen
Kindjes in Afrika zouden godverdomme blij zijn
Net zo makkelijk. Scandies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je geen Arische schonen kunt krijgen.
Zitten daar thaise meiden?quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een quiz gemacht
https://www.onlinequizcreator.com/de-klb-quiz/quiz-171930
mwahquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee ik zeg maar wat je bent toch gewoon een mooie jongen.
Wat grappig, eens doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een quiz gemacht
4 goed, valt me tegen van mezelfquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:52 schreef Oberkullie het volgende:
Heb een quiz gemacht
Derde doeiquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik sta gvd op de tweede plaats
Zonnebanksletjesquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Net vroeg een meisje of je zonnebrandcreme moet opdoen als je onder zonnebank gaat, ik ging haar uitlachen maar eigenlijk weet ik het niet
Gewoon zelf zettenquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Klacht het waait tyfushard maar ik heb alles over voor een lekker beker met cappuccino
Overal huidkanker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonnebanksletjes
Over 20 jaar zien ze er donkerbruin uit, echt lelijk is dat
Jeetje je zal heus niet wegwaaien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Klacht het waait tyfushard maar ik heb alles over voor een lekker beker met cappuccino
heb jij toch helemaal niet nodig als turkse chimeid?quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga vanavond onder de zonnebank en laat het jullie weten ja.
Denken dat Opso Turks isquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij toch helemaal niet nodig als turkse chimeid?
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Over kanker gesproken, ik droomde dat ik een huidbiopt van mijzelf afnam en onder microscoop ging bekijken en ik zag allemaal woekeringen dus gillen en alles en toen kwam mijn docent om te zeggen dat het gobletcellen waren like wtf
Ja echt hequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jeetje je zal heus niet wegwaaien hoor
Lederen huid.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonnebanksletjes
Over 20 jaar zien ze er donkerbruin uit, echt lelijk is dat
Maandag is je begrafenis, dat je het even weetquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Over kanker gesproken, ik droomde dat ik een huidbiopt van mijzelf afnam en onder microscoop ging bekijken en ik zag allemaal woekeringen dus gillen en alles en toen kwam mijn docent om te zeggen dat het gobletcellen waren like wtf
ja, dat is alleen maar omdat ik net wilde posten zekerquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef Opsonisatie het volgende:
En nu ga ik mn haar doen doei im out
Ewa hommo kom vanavond mee naar zwempardey dan, lekker in de sauna en zoquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dat is alleen maar omdat ik net wilde posten zeker
Ben amerikaansquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Syrisch ofzo weet ik veel is allemaal 1 pot nat
waar?quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ewa hommo kom vanavond mee naar zwempardey dan, lekker in de sauna en zo
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar?
komt frass ook? anders ga ik niet.
Nee, ik ga met TARDIS stad inquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar?
komt frass ook? anders ga ik niet.
ik ben wel 1 kk zieke geluksvogelquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ha ha echt he met mij als vriendin
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ik ga met TARDIS stad in
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
MooiEindelijk van quotealerts af van Etsu
Auto update hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:31 schreef Etsu het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een user geblokkeerd hier op FOK!.
Ik zie zijn posts eindelijk nooit meer.
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha nee er is een nieuw CSS-tooltje door bondage
Enkel userID invullen en klaar
TRquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
Maar dan mis je al mijn kwaliteitsposts manquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
Ik zal het even bij jou uittesten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan zie je posts van degene die je blokkeert in auto updates ook niet meer? Moet Danny maar even afkijken hoe dat moet dan.
ahaha niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik sta gvd op de tweede plaats
kijk dit is nu een kwaliteits sciptje, zou verplicht ingevoerd moeten worden bij alle usersquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb tool gemaakt dat ik extra alert krijg als WCH post
Altijd meteen lezen natuurlijk
Omdat?quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het even bij jou uittesten.
Blijf doorposten, ok?
laatstequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat zal ik doen? Inline of quad? Moeilijk.
TR, Danny buitenlander noemen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef zeer het volgende:
[..]
belediging van een buitenlands staatshoofd
vegan*quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR, Danny buitenlander noemen.Gekke vegaboy.
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 13:48 schreef zeer het volgende:
En de soevereiniteit van FOK! niet erkennen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ziek in bed liggen ben ik nu ook wel klaar mee. Verdomme
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
Zo Zo dametje
Ziet er anders erg goed uit!!!![]()
Zou die tieten wel willen masseren en daarna wat anders als je begrijpt wat ik bedoel.
Slappequote:Op zaterdag 16 april 2016 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ziek in bed liggen ben ik nu ook wel klaar mee. Verdomme
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebtquote:
Wat heb jij tegen tienermeisjes natuurlijk krijgen ze een psychose door jouquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebbt
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ze schuiven het af op je wietgebruik en dat is het?
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.quote:
soooowwwquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan je zelf op een rij hebt
Ik ken mensen die gestorven zijn door wiet of hash.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.!!!!
Een opblaasrookworstquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een opblaastompouce zie sla ik het lek
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Laatst had ik het er ook over met Deadprez hier, toen ik 4 jaar geleden daar lag toen had ik het voor het eerst en toen was het ook: Oh wiet, weten we genoeg.!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |