Oh echt? Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kan pdf ook in gimp openen trouwens, kun je er ook alles mee
Oh man, ik ben toch geen ICT'er en heb echt letterlijk twee linkerhanden. Als ik het internet kan opstarten, ben ik al blij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je kan pdf ook in gimp openen trouwens, kun je er ook alles mee
Gimp is super easy.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh man, ik ben toch geen ICT'er en heb echt letterlijk twee linkerhanden. Als ik het internet kan opstarten, ben ik al blij.
Dankje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:27 schreef Etsu het volgende:
Bedankt voor goede suggesties allemaal. Ik hou van jullie.
ja inloggen op de interne router door de webpagina te bezoeken in de handeleiding staat en het wachtwoord en setting van je widfi netwerk op gevenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef madeliefff het volgende:
wowowo wat een technisch gedoe hiero. oke dan gooi ik ook iets in de groep. wie weet waarom mijn wifi versterker het niet doet ??![]()
mijn telefoon ziet hem en er staat dat er een sterk bereik is maar als ik internet op ga doet internet het niet.
ik heb die versterker gewoon in t stopcontact gedouwd en klaar is kees, of moest ik nog iets doen ofzo?
MAC-adres (Media Acces Control) instellen wellicht?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:29 schreef madeliefff het volgende:
wowowo wat een technisch gedoe hiero. oke dan gooi ik ook iets in de groep. wie weet waarom mijn wifi versterker het niet doet ??![]()
mijn telefoon ziet hem en er staat dat er een sterk bereik is maar als ik internet op ga doet internet het niet.
ik heb die versterker gewoon in t stopcontact gedouwd en klaar is kees, of moest ik nog iets doen ofzo?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Interne router, MAC-adres, echt, wtf.
Ik voel me echt dom.
Leuk voor in de openhaard vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej ik heb nog een ajaxshirt voor je
grt grt
ik heb er een stuk of drie in huis hangen... dus ja dan leer je ze wel kennenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:31 schreef Etsu het volgende:
Interne router, MAC-adres, echt, wtf.
Ik voel me echt dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |