hoebedoel je dat de rest niet te zien isquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.
Zo ingewikkeld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.
vaak kun je blad per blad kopieren.... en ik heb een macro die een pdf in bladzijdes opdeelt in wordquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
Nou gewoon, dat je 2 pagina's uit een pdf bestand van 30 pagina's kan uithalen zeg maar en kan mailen naar iemand zonder dat diegene alle 30 pagina's krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoebedoel je dat de rest niet te zien is
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.quote:
onzin... ghostscript doet het primaquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
100 euri lappen en je hebt een licentie.
Haha laat maar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.
lijkt me idd handiger om eerst te stoppen met blowenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je stopt met roken maar niet met blowen blow je jezelf helemaal het lazarus omdat je je peuken gaat vervangen voor joints... was mijn ervaring
Ja doei.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff 100 euro betalen. Echt een verademing die professional reader. Ik heb v11. Zeer tevreden mee.
o zo. ik zou googelen op pdf bewerker hehe, weet niet of dat gratis is, mijn pa heeft zoiets.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat je 2 pagina's uit een pdf bestand van 30 pagina's kan uithalen zeg maar en kan mailen naar iemand zonder dat diegene alle 30 pagina's krijgt.
ja dat kan alleen als de pagina in die hele screenshot past of het moet je niet uitmaken om er meerdere te makenquote:
In en uitzoomen. Of diegene het kan lezen, is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat kan alleen als de pagina in die hele screenshot past of het moet je niet uitmaken om er meerdere te maken
Ghostscript werkt ook prima indd. Meeste software heb ik licenties voor. Sommige zelf betaald, maar meeste gewoon via werkgevers gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onzin... ghostscript doet het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |