Oh dat zal wel ja, ik probeer het ook zeker niet helemaal goed te praten. Want ik blow normaal best veel. Enige waar ik sowieso wel keihard aan verslaafd ben is gewoon rokenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls als je voor een grotere periode van je leven dagelijks rookt/blowed/drinkt is het een gewoonte cq verslaving
12quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Ik voel me ziek getrolld. Hoe oud ben je?
Moet je voor de grap eens mee stoppen en je verbazen over hoe verrot je je altijd gevoeld hebt ;s .quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zal wel ja, ik probeer het ook zeker niet helemaal goed te praten. Want ik blow normaal best veel. Enige waar ik sowieso wel keihard aan verslaafd ben is gewoon roken
Oh hehe. 26quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud ben je echt? ik vroeg het me ook al af
Ze kan toch 12 zijn godverdomme.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoe oud ben je echt? ik vroeg het me ook al af
Stoppen met roken? Of blowen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens mee stoppen en je verbazen over hoe verrot je je altijd gevoeld hebt ;s .
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.quote:
Ik zou eerder stoppen met blowen dan rokenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.
als je stopt met roken maar niet met blowen blow je jezelf helemaal het lazarus omdat je je peuken gaat vervangen voor joints... was mijn ervaringquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen stoppen met tabak iig. Denk dat dat het schadelijkste is voor je lichaam. Blowen vertroebeld je geest voornamelijk maar dat zien mensen die heel veel blowen of drinken niet meer is mijn ervaring.
wattee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
Poeh goede vraag. Heb altijd ruzie met PDF bestandenquote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Kan je überhaupt 2 pagina's uit een PDF-bestand van 30 pagina's uithalen zeg maar, dat de rest niet te zien is?
Ja ik let goed op.quote:
Heb het ook wel vaker gezegd, maar je bent de enige die het heeft onthouden schijnbaar.quote:
Moet je de professional reader hebben. Kun je alles aanpassen, inhoud, pagina's inserten of uitnemen etc.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |